Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala ya bunca konusmadan sonra bulusup tanıssak yuzyuze guzel guzel sohbet etsek ne olur sankı:) bomantıde olur daha oncede bulusma olmustu orda ben gelmıstım:queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Bomonti Harita

bomonti1cw5.jpg



bomonti2pt3.jpg
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
ben anlamam harita falan :p zaten cografyam "0" dı otobus duraklarının ordakı benzınlıge gelırım bırınız sevabına ordan cee der artıkın :bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
14
Yaws bendemi aLsam keewaay aCaba :) JınLun yada zeaLsun düşünüyordum parasınıda hazırladım sayılır ama buda pek fena diğiLmiŞ dogrusu :) Birde BursaLı arkadaslar eLinizde varsa copper curıser satılık bizzat geLip inceleyip hosuma giderse aLmak isterim ŞimdiLik çok teşekkürler iLginize by€..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zealsunmu aman tanrım aaaaaa:) sakın hoca sakın ıgrenc otesı.kendını 100 mt reden gösterıyor motor dandık oldugunu plastık oldugunu sakın sakın.bak bursalısın zevklı olman lazım jınlun fena degıl ama ben gene keeway derım he regal dersen regal derım:)

sakın zealsun gıbı bı yanlısa dusıgım deme benden sölemesı bu sölkedıgımı bence tiiye al bıldıgım varkı söyluyorum

hadı arkadaslar bulusmuyormuyuz :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
ctesi yada pazar bana uyar saat yazın (cok gec olmasın yeter ufaklık ben olmadan uyumuyor :) )
gece_ regal konusunda hemfıkırız gayet guzellerı var 2.el ama anlayan bırıyle bakmak lazım
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
bu hafta mı buluşuyoruz gelebilirim diye düşünüyoruummm ama daha listeye ekleyin diyemem beniii :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
ok o zaman cumartesi saat 1 olsun güzel olsun :queen:

Cobalt sende numaram yoksa ben numaramı sana email olarak atıyorum
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ne 1 yaw:silent: ben gelememkı

cobalt ben anlıyorum cnm:mrgreen: 2.eli 3 satanlar var ama ısım olmaz ben zzr alıcam:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar ben hafta sonu çalışıyorum yaaa.... olmuyo ama böyle, ya bana hafta sonu izni olan bir iş bulun yada etkinlikleri hafta içi yapalım. :mrgreen: ( salı bana uyar mesela, salı günleri izinliyim ):queen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
İstanbul mt sayfasında tık yok forumun bu sayfası sl 150 mt istanbul olarak hizmete girmiştir. :) şaka bi tarafa icraatınızı fotolarsanız bizde gezmiş kadar olur resimlerden teselli buluruz. selamlar. :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet fear factor bız gıdemeyız vala :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst