Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
nexagon dostum daha öncede yazdım ist.-Zonguldak yaptım 380 km 2 mola verdim 5 er dk. lık popom uyuştuğu için 80-105 arası gittim genelde 80 km yi geçmedim çünkü titreşim olmuyo 80 de sınır orası ve bu tip motorlar için en ideal hız zevk alarak gidiyosun düzceye kadar olan kısmı yani 200 km otoban hiç sıkıntım olmadı
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
Arkadaşlar bu motor uzun yol yaparmı mesela Ankara-İstanbul arası yaparmı yaparsa ne kadarda bir mola ister?

Bu ve bunun gibi uzun yol yapan varmı?

Ben bir kac sayfa öncede yazmıştım ama yine yaziim :) ... Bu yaz istanbuldan Didime yalova üstünden 900Km nin üstünde yol gittim 3 mola ile... ilk yalova yazlığımıza uğrayıp meraba dedim sonra susurlukta ayran icin durdum birde manisada durdum acıkmıştım ve çok güzel bir mangal keyfi yeri görünce durmadan edemedim :) ... eksoz vidamın düşmesi dışında hich sorun çıkmadı ... hep tam gaz gittim yani gazı dayadım dibe 90-110 arası ... motor ne şişti ne bişii oldu :) ...

Tek tavsiyem benim çıktığım gibi uzun yola çıkacaksanız... önce iyi bir servise gidin ve tüm vidalarınızı sıktırın fren balatalarınızı kontrol ettirin gerekiyorsa değiştirin ve yağınızı yenileyin ondan sonra ver elini kac yüz km bedeniniz dayanıyorsaya ... ben 900 küsür km gittikten sonra sl den indiğimde gayet iyi durumdaydım... dayak yemiş gibi felan olmadım :) ...
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
16
merhabalar arkadaşlar bi soru sormak istiyorum superlight kullanıcısıyım. motorun rezerv anahtarının olduğu yerde bi ayar daha var yaz kış için diye biliyorum o ne tarafta olmalı. çünki bu ara motorum 1 - 2 gün kullanmayınca zor çalışmaya başladı. cevaplarınızı bekliyorm
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
merhabalar arkadaşlar bi soru sormak istiyorum superlight kullanıcısıyım. motorun rezerv anahtarının olduğu yerde bi ayar daha var yaz kış için diye biliyorum o ne tarafta olmalı. çünki bu ara motorum 1 - 2 gün kullanmayınca zor çalışmaya başladı. cevaplarınızı bekliyorm

Dostum benzin musluğunun 3 konumu var ANADEPO - KAPALI - YEDEK .... Yaz, kış ayarı diye birşey yok sana kim söylediyse onu bayaa bi sallamış :) ... Zor çalışması yağın iyice süzülmesi bloğun buz gibi olması ve orjinal bujisi duruyorsa o...

Benzin deposunda değil daha geride siyah bir mandal var yani Jigle o en alttayken kapalı ortada yarım açık üstte tam açıktır... soğuk havalarda helede bu şekilde 2 gün felam kullanmamışsan jigleyi en azından ortaya getir motor daha kolay çalışacaktır ... kısa bir süre çalıştırdıktan sonra jigleyi kapalı konuma getir ve öyle devam et yoksa zengin karışım yakmaktan bujin vs kurum olur, sarfiyatının 3 katına çıkması ve 4bin devri gecememende jigleyi açık unuttuğunun işaretidir ayrıca :) ...
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
merhabalar arkadaşlar bi soru sormak istiyorum superlight kullanıcısıyım. motorun rezerv anahtarının olduğu yerde bi ayar daha var yaz kış için diye biliyorum o ne tarafta olmalı. çünki bu ara motorum 1 - 2 gün kullanmayınca zor çalışmaya başladı. cevaplarınızı bekliyorm



rezerv dediğin yedek depodur ayar yoktur rezerve aldığın zaman son 3 lt lik benzini kullanırsın.
motorum ve ben:

S4013013.jpg

S4013014.jpg

S4013018.jpg
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
Benim bildiğim rezerv 1.5Lt felam 3 kesinlikle değil.. yani yaklaşık40-60km arası bir menzili var... mesela bugün motor rezerve düştü üstüne 8 km yol gittikten sonra benzin aldım ve 13.8 LT benzin aldı... buda geride yaklaşık 1.2LT kalmış demektir... 8km de 1.8lt yakmadıysa tabii...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
61
Arkadaslar, sağ sinyalim yanmiyordu, servis flasorun arizali oldugunu soyledi. Flasor 2 ayda ancak geldi servise, motomaxın elinde yokmuş. flasoru değiştirirken eski flaşörün bağlantı kablosunu söküp takınca eski flaşör düzeldi. ama ne olur ne olmaz diye yinede değiştirdik flaşörü. Aklınızda olsun.sinyalinizde problem çıktığında, önce bi kurcalayın, kendi kendine düzelebilir. flaşör selenin altında, alarm kutusunun yanında.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
kimyacı arkadaşım :D acaba mümkünse kaça aldığını nerde yaptırdığını detayını verebilirmisin :D

nette sl in klübünü kurabiliriz eğer isterseniz? Bende hosting var. Şimdi en büyük sorun şu...
Ad... baktım şu an slclub.org boş bunun dışında slclub.infoda boş bunuda alabiliriz... ona uygun bir türkçe ortam oluşturuz? ne dersiniz gerek varmıdır yokmudur?
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
21
slm herkese,bu sabah motoru kumandadan çalıştırdım ama 2 saat sonra tekrar denedim kumandadan çalışmadı sadece sinyaller yanıp söndü,bu konu hakkında bilgisi olan varsa,paylaşırsa sevinirim:)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ezelden ebede yaşayacak olan büyük Türk milletinin en seçkin kahramanı Mustafa Kemal Atatürk, düşünceleri ve uygulamaları ile “benim en büyük eserim” dediği Cumhuriyetimiz içinde, onu yürekten takip edenler için 68 yıldır rehber olmayı sürdürmüştür. Türk milleti var oldukça, bağımsızlık ve özgürlüğe, medeniyete giden yolda aziz milletimize sonsuza kadar rehber ve ışık olmaya devam edecektir.

Bu düşüncelerle ulu önder Atatürk’ü, aziz şehit ve gazilerimizi rahmet, minnet ve şükran duygularımla anıyorum.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
kimyacı


ya kardeş bu direksiyonu nasıl yaptırdın bu olayı detaylı bir şekilde anlatırmısın lütfen ben çok begendim haa birde kullanışlımı kendine iyi bak
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
herkese selamlar arkadaşlar nasılsınız uzun zamandır yazamıyodum nete umarım herkesin keyfi yerindedir. şu aralar yüksek lisans tezimle uğraştıım için başka hiç bişeye vakit ayıramıyorum nerdeyse. motoruma gelince nerdeyse bir aydır yatıyo garibim malum kütahyada kış erken geliyo ve iç anadolu iklimi etkin olduğu için kuru ayaz oluyo acayip bu ayazdada motora binmek biraz yürek istiyo. ama meterolojiden edinilen son bilgilere göre bu hafta sonu hava fena olmayacak gibi bende motorumla şşöyle bi geziim son kez kış bakımını yapiiim kaldıriym diyorum. sizlere danışmak istediim konu ise şu bakımı yaptırıp kaldırıcaam için bujiyi falan değiştiricem bujiyi iridyum buji almak istiyorum okuduğum kadarıyla performansı bayaa etkiliyomuş ama kış bakımı için kaldırırken bujiyi falan sökeceğim için bujinin öyle durması sakıncalı olurmu veya saklama koşulu falan varmı yada bujiyi motoru yazın çıkarırken değiştirsem daha mı iyi olur birde bizim motorlara takılması gereken bujinin numarasını falan bilen arkadaşlar bi hatırlatırlaersa sevinirim herkese saygılar kazasız sürüşler.......


bu arada kimyacı kardeş gidon güzel olmuş bende gidonu değiştirme isteği taşıyan bir sl kullanıcısıyım bu konu hakkında biraz daha detaylı bilgi verebilirsen sevinirim hangi markanın kaça aldın sorun yarattımı vesaire saygılar sevgiler
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
16
işteee

slm arkadaşlaşlar işte bu sabah yağmurlu ulaşımımdan sonra benim makinem. ve navajom çizimi marker kalemle yaptım:cherry: bence yakıştı ama yorumlarınızı bekliyorum.


arkadaşlar buraya nasıl resim ekliyoruz bi yardımm.

alın bakalm yorumları bekliyorum.
dscn0185wi6.jpg
dscn0189nw0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yorumun konusu nekı:?:)

he kızılderelıyımı dıyorsun:) fena olmamıs

benım fıkrım ben begenmedım gıdonu öle uykarda sevmıyorum duz sevıyorum duz olucak.senın ıcın hayırlı olsun tabı gule gule kullan:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
aracı resimle süslemektense, deri kıyafetler giydirmek
daha güzel bir hava veriyor bence.:)

Arkadaşlar trafikte sıkıştırılan motorsiklet sürücüsü arkadaşlara
önem kazandırmak adına fahri trafik müfettişi olmaya karar verdim.
özellikle emniyet şeridini işgal edenlerin çekeceği var benden diyorum.
şartlarını araştırmaktayım.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
merhaba arkadaslar gidon gercekten güzel öncelikle oturuşun geğişiyo motor biraz daha büyümüş geliyo:) aynaların görüş açısı cok değişiyo boylelikle aynalardan tam randıman alabiliyorum. ayrıca virajlarda daha rahat girebiliyorum.kltukda ufak bi oynama yaptım biraz daha geri oturulabiliyo bu sayede scooter havasında azda olsa kurtuldum.

truva 2500cc curiserın gidonunu taktım.bizimkinden biraz küçük uydurmak için bağlantı yerlerine biraz deri sarmak zorunda kaldım.bide gidona 2 delik açmak zorunda kaldım kablolar için.gidon 35 ytl.ben tavsiye ederim.başka sorusu olan varsa gidon hakkında yardımcı olurum.
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
slm herkese,bu sabah motoru kumandadan çalıştırdım ama 2 saat sonra tekrar denedim kumandadan çalışmadı sadece sinyaller yanıp söndü,bu konu hakkında bilgisi olan varsa,paylaşırsa sevinirim:)

Uzaktan kumanda sadece vites boştaysa motoru çalıştırır :) ... Motorun vitesdeyse uzaktan kumanda işe yaramaz sadece göz kırpar kalır :)
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
21
SoD, vites zaten boştayken deniyorum olmuyo.Kumandadan arada canı isterse çalışıyo:) sanırım bi servise gitmem gerekicek:(
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar herkese selam bu gün motorumla gezerken sol sinyal anahtarı meftaa ilk önce takılı kaldı sonra bir iki denemeden sonra kapandı ama bu seferde basınca takılı kalmıyo sanırım tırnağı kırırldı yanlış hatırlamıyorsam bu sorunu daha önce yaşayan arkadaşlar vardı bu parça garantiye giriyomu bide anahtarın olduğu bölüm tek parça değişiyomu yooksa komplemi değiştirmek gerekiyo
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
6
değerli arkadaşlar hyosung gv250 kullanıcısıyım gidonu değiştirmek istiyorum.keeway superlight gidonuna nasıl sahip olabileceğim konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var.simdiden teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst