- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 649
nexagon dostum daha öncede yazdım ist.-Zonguldak yaptım 380 km 2 mola verdim 5 er dk. lık popom uyuştuğu için 80-105 arası gittim genelde 80 km yi geçmedim çünkü titreşim olmuyo 80 de sınır orası ve bu tip motorlar için en ideal hız zevk alarak gidiyosun düzceye kadar olan kısmı yani 200 km otoban hiç sıkıntım olmadı