Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
hiçbir yan etkisini gormedim cok ses yapmıyor ama daha tok bir ses veriyor benzin sarfiyatında bir artıs ta olmadı 30 ytl lik benzinle 377 km yol yaptım egzoz u acmadan oncede aynıydı
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Merhaba arkada$Lar..
Yine az ve oz yazicam.. SL'i sataLi uzun sure oLdu biLiyosunuz cogunuz.. Bi kac arkada$ on cam soruyordu.. On cam evde bo$ bo$ duruyo, sadece ufak bi catLak var ustunde ama catLak yuruyup gitmedi, oyLe ayLarca kuLLanip daha sonra cikarmi$tim, satarkende takmayi unuttugumdan eLimde kaLdi.. Ayrica yan cantaLarida duruyo.. isteyen oLursa bana uLa$sin.. Ticaret yapmiyorum, gercekten ihtiyaci oLan biri varsa kargo ucretini odeyip aLsin..

Egzos Hk..
Cobalt'a aynen katiLiyorum yakit sarfiyatini arttirmiyo.. Aldigimin 3. gunu kendim deLmi$tim egzosu.. Fakat ayLar sonra egzosdan super bi ziriLti geLiyo. Sanirim zamanLa a$inan deLikLerden du$en demir capakLar sivri sinek edasiyLa ziriLdiyo.. Gercekten ses istiyorsaniz yakit sarfiyatini biraz arttirmak pahasina egzosun icini kompLe bo$aLtabiLirsiniz.. Ho$ ses cikar, yakiti cok az da oLsa arttirir, zamanLa baziLarinizi rahatsiz edebiLir.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
benim plaka kare şeklinde olunca üzerindeki orjinal çerçeve zaten uymadı dolayısıyla serviste bıraktım.gereksiz gibi. Eksoz sesine gelince tek silindirli 150 cc motordan daha nasıl bir ses çıkabilir bilemiyorum. :)

walla kardes nasıl cıktıgınını benım motorda gorürsün inş. :) ben baya bır actım delı gıbı ses cıkıyor haa zararımı gozle gorulebılecek fazla bır zararı yok ben gayet memnunum ve benı anca tatmın ediyor bu ses neydı o ölee ebru_soldier inde dediği gibi pır pır:p şmdi canavar massallah bıraz ses çok olsada ehuehueheeee
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet arkadaşlar bende her iki egzozada birer delik açtırdım matkapla falan diil ama serviste ki eleman eline aldı bi tane koca şiş gibi bişey ucu sivri arkasından çekiçle vurarak deldi üç kademe varmış egzozun içinde üçünüde deldi. motorun performansında veya yakıtında hiç bir olumsuzlukla karşılaşmadım ama sesi çok güzel oldu.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha yenımı acıyorsunuz sız egzosları:mrgreen: ben aldıgım ılk gunun aksamında actırmıstım:queen:

ben aldıgım ılk gunun aksamı actırmıstım:queen: bu sekılde daha iyi performans verır
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Bende eski bir SL kullanıcısı olarak aldığımın 2. günü açtırmıştım.Şehir içinde düşük devirde kullanırken iyi bayağı erkek gibi sesi çıkıyor. Fakat yüksek devirde gürül gürül çıkan ses tek silindirde pırrrrrrrrrrrr demeye başlıyor. Hele ki şöyle 50 km bir yol gidin kulaklarınızda inanılmaz çınlamalar oluyor. İlerde bu çınlamalar sağırlığa duyma kaybına yol açacaktır. Kanunen insanı rahatsız etmeyecek en yüksek ses frekansı 85 dB dir.Tabi sürekli olmamak koşuluyla. Ancak egzostu açtırmakla 150 dB gibi bir frekansa ulaşıyorsunuz ki insan sağlığı için son derece zararlı bir ses. Uzun süreli kullanımlarda zarar verebilir. O yüzden extra kulak tıkaçları kullanmak yararlı olacaktır.
Tabi zevkler tartışılmaz ama sağlığı da düşünmek gerekir.
Sarfiyat konusunda bende herhangi bir olumsuzluğa rastlamadım.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ne güzel yaa arkadaşlar bizim motorun en büyük sorunu eksoz sesi olsun,bende dediğinizi deneyim ozaman. ressam seni il guruplarında da okuyorum en kısa zamanda görüşmek üzere saygılar. :)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
arkadaşlar uzunzamandır yazdıklarınızı okuyorum bumotordan bendede var 860 km ye getirdim 15 agustos 2006 da aldım eksoz delmek silindiriçin iyibirşey degil motorun ömrünü kısaltıyorsunuz. motoru vitesin gerektirdigi uygun devir aralıklarını yakaladıgınız zaman cok güxzel sesivar.
buişn egitimini almış olarak size sögliyecegim bu
ama zevk sizin zevkiniz

ben bursa dayım güzel bir sisi bar bulamadım sisi barı olan var ise resmini yayınlar ise sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
arkadaslar bu gün ilk trafik cezamı yemiş bulunmaktayım ::angry2:: radara yakalandım 75 km/h le giderken.benim cevrildiğim yerden gecen 10 aractan 8 i ceza yedi herhalde para gerekliydi bizlerden temin etmiş oldular çünkü oyle bir yerde bu hız cok normal.50 liyle gitmeye kalksan arkandan korna basıyolar.bu arada radar cezası 206 ytl imiş öğrenmiş olduk aman dikkatli sürün::saad::
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kımyacı vala gecmıs olsun 206 ytl cezamı kestıler yoksa rüşvetmı verdın:)

bu arada senın dedgın yere ben gıttım ayar yaptırım ama daha bısey göremıyorum cunku deprıaj balatam bıtık yuksek devırde kesıyor fln uyuz oluyorum:) degıstırıcem japonuyla tek teker bıle yaparsın dıyorlar:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
eksoz konusunda yardımcı olayım arkadaşlar 2500 km olmadan eksozu açtırmayın zararlı olur ama 2500 km geçtiyseniz bir eksozcuya gidin eksozu açtırın ses ilk başta çok gelecek ama sonra alışırsınız süper

plakası çatlayıp plakasız dolaşan arkadaşlar bu da kolay ben ispiral( canavar taş) ile o vidalarınbağlandığı çatlak yer düzleştirilir ve kendi içindeki demirle tuturulur hafif eğimli oldu ve gayet güzel

paylaşım için sağol...çerçevesiz bir şekilde kardeşim sokaktaki elektrikçiye yaptırdık.. sağlam ve süper oldu
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egzos garantısı gıdıyor
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
ve birde eksoz tamamen boşalırsa yakıt ne kadar daha fazla harcar..yani açtıran ve yüzde verecek yani ortalama rakam verecek olan varmı?bir kaç gün sonra 4000 lik bakıma gidecek motor ...eksoz delinerek açılırsa belli bir zaman sonra zırıl zırıl ötermi tok ses devaö edermi acaba ben o sese aşırı derece de sinir oluyorum da...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egzosu fln tamamen bosaltmayın derım cok ses cıkar yakıt dersem bısey degıscegını sanmam.ben ılk aldıgım gun actırmıstım,zırıltı bellı bı zamandan sonra oldu bende ılk zamanlar uyuz oluyordum sonra takmadım,ama sımdıde gıttı zırtıldı fln yok bı acayıp egzos var bızde herhalde:mrgreen: en iyisi abartı egzos takmak
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
arkadaslar bu gün ilk trafik cezamı yemiş bulunmaktayım ::angry2:: radara yakalandım 75 km/h le giderken.benim cevrildiğim yerden gecen 10 aractan 8 i ceza yedi herhalde para gerekliydi bizlerden temin etmiş oldular çünkü oyle bir yerde bu hız cok normal.50 liyle gitmeye kalksan arkandan korna basıyolar.bu arada radar cezası 206 ytl imiş öğrenmiş olduk aman dikkatli sürün::saad::

206 ytl de 206 ytl.... onunla kaç tane ayna alabilirim :queen: bu haftasonu honda eğitimine katılan biri varmı benim dışımda? yok galiba :queen: öğrenip size anlatırım:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
egzosu fln tamamen bosaltmayın derım cok ses cıkar yakıt dersem bısey degıscegını sanmam.ben ılk aldıgım gun actırmıstım,zırıltı bellı bı zamandan sonra oldu bende ılk zamanlar uyuz oluyordum sonra takmadım,ama sımdıde gıttı zırtıldı fln yok bı acayıp egzos var bızde herhalde:mrgreen: en iyisi abartı egzos takmak

ya klavyeyle ses nasıl tarif edilir pek bilmiyorum ama tor tor tor:) yada pır pır pır sesinin bass lı hali gibi oluyorsa açtıralım gitsin ..2 eksoza birer bir delikmi ve bunun yeri varmı yani ortası şurası falan 8 mm matkap ucu ile nasıl bir tarif edermisn lütfen elektrikçi bedava ya yapıyorsda bunları teorisi bizden olsun:)farkındayım fazla uzattım ama fransızca yı 6 ayda çözdüm bu mekanik durumlara kafam hiç basmıyor ya ..700 sayfalık mitoloji ödevim benim kavrama chiplerimi yaktı herhalde...yolda bir yunan görsem motorla üsütünden gel git yapcam...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuahha komıksın vala:mrgreen: elektrıkcıde fln yaptırma yaw ne anlar o ben matkap olayını bılmem bılen arklar varsa sölesın.bence en saglıklısı egzoscuda actırmk ben öle yaptım ve kaynak ile actırdım 10 ytl verdım ayıp olmasın fln:p
ıcındekı susturucuları actı.harlay havası yasayın dıyorsun yanı:queen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Kimyacı geçmiş olsun. Bu arada motorda hız sınırı 90 a çıktı diye okumuştum ama yanlış bilgi heralde. :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst