- Katılım
- 27 Nis 2006
- Mesajlar
- 30
zuahha komıksın vala:mrgreen: elektrıkcıde fln yaptırma yaw ne anlar o ben matkap olayını bılmem bılen arklar varsa sölesın.bence en saglıklısı egzoscuda actırmk ben öle yaptım ve kaynak ile actırdım 10 ytl verdım ayıp olmasın fln![]()
ıcındekı susturucuları actı.harlay havası yasayın dıyorsun yanı:queen:
yani tamamen içini bşaltıyorlar değilmi delik falan yok içindekini alıcanacak olanları alıyorlar ok eksozcuya yaptıralım... peki benzin harcaması ne oluyor yani..yüzde rakamla değişen ne oluyor...pişman olmam değilmi okulda aaaa ebru geldi hocam ..yada neyse ebru geldi armaya gerek yok derlermi
