Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
zuahha komıksın vala:mrgreen: elektrıkcıde fln yaptırma yaw ne anlar o ben matkap olayını bılmem bılen arklar varsa sölesın.bence en saglıklısı egzoscuda actırmk ben öle yaptım ve kaynak ile actırdım 10 ytl verdım ayıp olmasın fln:p
ıcındekı susturucuları actı.harlay havası yasayın dıyorsun yanı:queen:

yani tamamen içini bşaltıyorlar değilmi delik falan yok içindekini alıcanacak olanları alıyorlar ok eksozcuya yaptıralım... peki benzin harcaması ne oluyor yani..yüzde rakamla değişen ne oluyor...pişman olmam değilmi okulda aaaa ebru geldi hocam ..yada neyse ebru geldi armaya gerek yok derlermi
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senı 700 sayfalık mitoloji ucurmus sanırım yogunları yasıyorsun:) (saka tabı)
bak sımdı sen tamamen ıcını bosaltmak ıstıyorsan o ayrı sana söylıgım en az 100 ytl fln yaparlar o ısı kolay ıs degıl zaman alır cunku.ama ıcındekı bazı susturucuları actırtırsan bısey tutmaz adama dersın ben bıraz bunda ses ıstıyorum acar sana kaynakla.atarsan 10 ytl oldu bıttı ıste 5 dk surer.tamamını dersen hıc gerek yok yenı abartı egsoz alırsıan daha iyi:)
yuzde rakamla degısen hıcbısey olmaz rahat ol hatta daha iyi performans alırsın.pisman olmazsın.aa ebru geldı derler ara gazda verırsen:queen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
GeCe kardeşim burdaki mevcut ustalar iridyum buji taktıktan sonraki ince ayarlardan anlamıyormuş.. bende sod'un dediği gibi platin buji taktırıyorum en azından bi kerede çalışır ve tam yanma gerçekleşir. :p
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
yani tamamen içini bşaltıyorlar değilmi delik falan yok içindekini alıcanacak olanları alıyorlar ok eksozcuya yaptıralım... peki benzin harcaması ne oluyor yani..yüzde rakamla değişen ne oluyor...pişman olmam değilmi okulda aaaa ebru geldi hocam ..yada neyse ebru geldi armaya gerek yok derlermi

içini boşaltırsan sescok vede düzensiz olur okulda dediklerin olur ama en iyisi performans ekzozu hızn artar,sesidüzelir,yakıtta %15 ile 20 arasında düşer.

deldirisen ses hoşuna gitmeyecek vede yakıt artacak enaz % 20
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway görüntü olarak güzel motor ama yavaş ve adi be abe.arkadaşım aldı 3 ayda 4 kere servise gitti.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
keeway görüntü olarak güzel motor ama yavaş ve adi be abe.arkadaşım aldı 3 ayda 4 kere servise gitti.

kesinlikle katılmıyorum. bizim eskiden 1100 cc 1969 model ford escort vardı maximum 90 yapıyordu ondan hızlı.. :queen:

tamam ok 130 basmıyor ... ama buda yavaş mı anlamına geliyor? ::deliir:: ::sas:: ::stretche ::exclaim: ::surprise ::cheeeeer ::sapkaa:: ::bira01::

yavaş bulan arkadaşlara cbr 600 f i öneririm gayet ucuz...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ergeser yanlıs yazmısın sanırım ne yaptn sen ya egzosum acık hıcte fazla yaktıgı yok otekı arkalrımda öle bu kadar kesın nasıl konustun sastım vala.bıde kkotu cıkar demısın aslan gıbı ses var ıstersen gel bıgun gösterım:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben iki kere bindim.çok titreme var onda.(galiba çin motorları hep öyle.) çoçuk 110 yapabilmiş,tamam 150 basması gegrkmiyor tabi ama sıfır aldı hemen civataları falan pas tuttu.bebek gibi bakıvemek lazım o motora.yoksa yolda bırakır.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
raflar motoru bılmeden yada topıgı okumadan bence yolda bırakır deme arkadasım bız nerelere gıttık onlan artcım ıle hey gıdı hey ednırneye gıttım geldım vs. egeye akdenıze gıdenelrde cok oldu hıc bır sorun yasamıslar anladın.ayrıca cın degıl macar.

thunder79 130 basmıyor demısın ama bunu ıdda edıyorum ınanmıyanda ınanmaz halıcte yokus assaga ıbrem 130 idi dahada gıderdı ama fren yapmak zorunda kaldım suan 120 yokus assaga hayırlı ısler:queen:

ayrıca cbr 600 f dedıgın nası ucuz? pahalı onun yerıne suzukı tavsıye ederım yada kawazakı
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
raflar motoru bılmeden yada topıgı okumadan bence yolda bırakır deme arkadasım bız nerelere gıttık onlan artcım ıle hey gıdı hey ednırneye gıttım geldım vs. egeye akdenıze gıdenelrde cok oldu hıc bır sorun yasamıslar anladın.ayrıca cın degıl macar.

thunder79 130 basmıyor demısın ama bunu ıdda edıyorum ınanmıyanda ınanmaz halıcte yokus assaga ıbrem 130 idi dahada gıderdı ama fren yapmak zorunda kaldım suan 120 yokus assaga hayırlı ısler:queen:

ayrıca cbr 600 f dedıgın nası ucuz? pahalı onun yerıne suzukı tavsıye ederım yada kawazakı

arkadaşım bu topiğin çok etkisinde kalarak aldı keeway i.ama sıfır motor 3 ayda 4 kere servise nasıl gider ya.belki o da sert kullandı ama üstüne çıksan zıplasan gege 4 kere servise gitmemesi lazım . sıfır yani bu cihaz,ama evet hoş bi ealet.

macarlar çinde yaptırıyorlar onu. valla hassas ealet, neazik davranmak lazım.bebek gibi korumak lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya raflar arkadaşım bırakın artık bu söylemleri. Bi dünya şey yazıldı bu motor için, ben de dahil birçok arkadaş binlerce km yol katettik. :cat: Ha bir de şu var tabi, motoruna bakacaksın hem de dediğin gibi bakacaksın; BEBEK GİBİ :) Rodajını dengeli yapacaksın, öyle hemen motoru alır almaz yok 140 basayım, yok tümseklerden uçayım, yok arka tekerden duman çıkartayım gibi hareketler yaparsan motoru aldığının ikinci günü götürürsün tabi servise:p Bu arada ben de 2000 km.de açtırdım eksozu, biner binmez bir gaz verdim motora, valla çok tok ve doyurucu bir ses oluyor. Hatta şööle tarif edeyim, egsozu açtıdıktan sonra dönüp bakanların sayısında %100 bi artış oldu :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakısır fear factor hadı bakalım:)

rafalr hassas olayını kabul etmem ben bıraz hor kullanıcıyım ama bı o kadarda bakarım motoruma gayet saglam bence.sıfır motor 3 ayda 4 kere servıse gıdermı guzel bı soru bende sana söyle dıım gıtme sebebelrını yazarsan sevınırım dostum bıde 3 ayda acaba kaç km yaptı dımı?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
raflar motoru bılmeden yada topıgı okumadan bence yolda bırakır deme arkadasım bız nerelere gıttık onlan artcım ıle hey gıdı hey ednırneye gıttım geldım vs. egeye akdenıze gıdenelrde cok oldu hıc bır sorun yasamıslar anladın.ayrıca cın degıl macar.

thunder79 130 basmıyor demısın ama bunu ıdda edıyorum ınanmıyanda ınanmaz halıcte yokus assaga ıbrem 130 idi dahada gıderdı ama fren yapmak zorunda kaldım suan 120 yokus assaga hayırlı ısler:queen:

ayrıca cbr 600 f dedıgın nası ucuz? pahalı onun yerıne suzukı tavsıye ederım yada kawazakı

cbr600F ucuz dediysem 2006 değil :queen: eğer tek kişi olsaydım bööle birşey alırdım. Ama düşünmem gereken bir artçım var :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cnm ona bakarsan herkesın artıcı var ne alaka dıkkatlı surdukten sonra:queen: ben sahsen gsx6 alırım:)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar mondial mct 250 deki arka koltuk için olan sisibar fiyatını aldım yan metaller dahil 80 ytl ye maloluyor acaba ölçüler bizim motora uyarmı? deneyen oldumu? :silent:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
ya klavyeyle ses nasıl tarif edilir pek bilmiyorum ama tor tor tor:) yada pır pır pır sesinin bass lı hali gibi oluyorsa açtıralım gitsin ..2 eksoza birer bir delikmi ve bunun yeri varmı yani ortası şurası falan 8 mm matkap ucu ile nasıl bir tarif edermisn lütfen elektrikçi bedava ya yapıyorsda bunları teorisi bizden olsun:)farkındayım fazla uzattım ama fransızca yı 6 ayda çözdüm bu mekanik durumlara kafam hiç basmıyor ya ..700 sayfalık mitoloji ödevim benim kavrama chiplerimi yaktı herhalde...yolda bir yunan görsem motorla üsütünden gel git yapcam...

bak sakın tek delık yaptırma en az 3 olsun ve sonuna kadar del cunku ses zırıltı yapıyr ben iki kişinin eksozunu actım cok hoş oluyor...(yanlış anlasılmamamk dileğiyle:pale: )
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
ben iki kere bindim.çok titreme var onda.(galiba çin motorları hep öyle.) çoçuk 110 yapabilmiş,tamam 150 basması gegrkmiyor tabi ama sıfır aldı hemen civataları falan pas tuttu.bebek gibi bakıvemek lazım o motora.yoksa yolda bırakır.

eniştemde gördümde aldım 3500 km de daha hiçmasrafı yok ata binergibi biniyor cbr 600 ü vardı sattı bunualdı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst