Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
herkese selamlar saygılar sanırım forumun en yeni sl 150 kullanıcısı benim....... haliyle siz deneyimli arkadaşları baya sık rahatsız edicem ama herşeyden önce şunu söylemek istiyorum sl 150 ciler kadar forumda biribirine yardımcı olan yok galiba bu çok güzel. arkadaşlar motora gittikce alışıyorum oda bana:) 200 km yi anca doldurdum hiç zorlamadım 5 bin deviri hiç geçmiyorum fakat dün bi sollama esnasında 5. viteste 6bin civarına çıktımgazı bırakınca stop etti bunun nedeni ne olabilir bide rodaj olayı 500km demi yoksa 1000 kmdemi doluyor acaba herkese teşekkürler grşmek dileğiyle
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
oldwolf' Alıntı:
herkese selamlar saygılar sanırım forumun en yeni sl 150 kullanıcısı benim....... haliyle siz deneyimli arkadaşları baya sık rahatsız edicem ama herşeyden önce şunu söylemek istiyorum sl 150 ciler kadar forumda biribirine yardımcı olan yok galiba bu çok güzel. arkadaşlar motora gittikce alışıyorum oda bana:) 200 km yi anca doldurdum hiç zorlamadım 5 bin deviri hiç geçmiyorum fakat dün bi sollama esnasında 5. viteste 6bin civarına çıktımgazı bırakınca stop etti bunun nedeni ne olabilir bide rodaj olayı 500km demi yoksa 1000 kmdemi doluyor acaba herkese teşekkürler grşmek dileğiyle

hayırlı olsun güle güle kullan jikleni kontrol et en altta olduğunu oda olmazsa rölanti ayarına bi baktır
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
37
Arkadaşlar şu arka frenden ses gelme olayı bende de var ve çok sinir bozucu bir ses , benim evde wd 40 vardı biraz sıktım ama geçmedi , bilen varsa ricam olsum anlatsın herhalde yanlış biryerine sıkıyorum....
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
zeda3000 benim kırılan camın yerine orijinalini motomax'tan alıyorum bayıı ye sıparısı verdım 56 ytl (37 usd) ama sanayıde yada baska motorlardan cam uyarmı bılmıyorum adamların elınde hazır yoktu olculerıne bakamadım
zaten camı hemen takmıycam bı sure camsız dursun satarken yanında verırım alan ısterse taksın .

Metali kardes 'e motoru calıstırıp yola koyulduktan sonra sag ayagınla arka frene kısa bır sure cok hafıf dokun senı yavaslatacak kadar degıl sadece pabuclar kampanaya degıp ısınacak kadar ısındıktan sonra ses falan kalmaz
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cobalt anladim dostum su anda 7 cm uzunlugunda bir catlak var cam komple dussun oyle alirim.Aceleye gerek yok.Fiyati iyimis zaten.

Metali : Wd40 koyma fikri nerden geldi :cherry: Zeytinyagi koy bari motorun kalorisi duser.Saka bir yana WD-40 yag ve pas cozucudur.O yuzden balatalrin yaglanirsa bir daha tutmaz.Ses surekli var ise ve Cobalt in dedigi gibi kesilmiyor ise .Balatalari degistirmen tavsiye olunur.Bu motorlarin balatalari ucuz o yuzden temizlemek ile ugracaginiza gidin yenisi takin.Zaten arka tekeri acip sokecekler bari saglam fren olsun.Fren isi can isidir o yuzden masrafindan kacinmayin uydurma yontemler ile gecici cozumlere gitmeyin dostlarim.
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
31
off be demek sadece bende değilmiş bu sorun.. Keşke baştan okusaydım da içim rahatlasaydı..

Her motoru kaldırışımda dişli sesi gibi bir ses geliyordu, özellikle motor ısındıktan sonra.. Servise gittim dedim böyle böyle.. Abim sağolsun motora bindi şöyle bir tur attı.. Dedi arkadaşın ruhsatı alalım hemen bir yay isteyelim bu motor gitmiyor öylesine gidiyor dedi.. Neyse sipariş verildi 1 hft sonra geldi abicim yay.. Dedim abi bu motor gittikçe gitmemeye başladı ve şu debriajı her bırakışımda ne kadar yavaş ve dikkatli bıraksamda o çakır çukur sesi duyuyorum ve motor daha bir zor hareketleniyor.. Servis de dedi ki bu yeni gelen yaylar senin orjinal yaydan daha kötü 2 günde geberir hiçbir işe yaramaz boşuna takmayalım dedi yazık olur dedi.. E napıcaz abi dedim.. Valla bu şekilde kullanacaksın dedi.. Sana bir debriaj balatası sipariş edelim onu değiştirelim dedi.. Yay nolcak abi dediğimde ise işte onu ayarlamaya çalışıcaz dedi.. yeni yayı takıp üzerine bi takım atraksyonlar yapıcam falan dedi.. fazla gaza asılmadan kullanıp idare ediceksin dedi..

Bu ne abi yaa gitmeyen ve sesler çıkaran bir motora mı sahibim artık.. Bu işin bir çözümü yok mu yaw.. Motomax'e saldırıp bu işi çözümlememiz lazım arkadaşlar..
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
66
kardeş bitmez bizim çilemiz. benimde göstergeler nanayy :(
kısa sürede çok sorun çıkması insanın hevesini kırıyo. uzun yol gerçekten bu motorla tehlikeli sakaryaya geldim istanbuldan 2 saatte iyi bi masaj oldu benim için sağlam titredim. neyse sıkmayalım canımızı zaten öğrenmek için aldık. gülü seven dikenine katlanır artık...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Yaa benim yaylar iyimis o zaman , bende binde bir sorun oluyor vites te oda cok isininca.Yayin kalitesi dusuk ve kavramayi ve ayrimi iyi yapmiyor.Sanirim en iyi cozum Honda yada yamaha yayi takmak.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
onurcan' Alıntı:
kardeş bitmez bizim çilemiz. benimde göstergeler nanayy :(
kısa sürede çok sorun çıkması insanın hevesini kırıyo. uzun yol gerçekten bu motorla tehlikeli sakaryaya geldim istanbuldan 2 saatte iyi bi masaj oldu benim için sağlam titredim. neyse sıkmayalım canımızı zaten öğrenmek için aldık. gülü seven dikenine katlanır artık...

kardeş biraz detay verirmisin kaç km yi kaç saatte aldın ortalama hızın neydi, kaç km de mola verdin, ve uzun yollda titreşim kaç kmden sonra başladı
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
zeda3000' Alıntı:
Yaa benim yaylar iyimis o zaman , bende binde bir sorun oluyor vites te oda cok isininca.Yayin kalitesi dusuk ve kavramayi ve ayrimi iyi yapmiyor.Sanirim en iyi cozum Honda yada yamaha yayi takmak.

hatırlamıyorum geçmiş sayfalarda kaldı sanırım birisi dragstrar yayı takmış problem hallolmuştu tanesi 10 ytl x 4 = 40 ytl imiş


birde arkadaşlar şu çağlayandaki 35 ytl ye sisibar takan yerin telefonu kaçtı ve yeri neredeydi bulamadım topicde
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
obkavi, Çağlayan'daki yer Kanuni Servisiydi, Kanuni'nin internet sitesinden bulabilirsin.

Ben baktım:
MURAT OTO.LTD.ŞTİ.
Gürsel Mah. Belediye Çıkmazı No:7 Çağlayan/İSTANBUL - Çağlayan
0 212 220 66 00

Ama daha yakın bir Kanuni bayisine de sorabilirsin varsa Çağlayan'a kadar gitmene gerek yok.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
olcan kardeş abi nerelerdesin ya görünmez oldun topic de gerçi başka konu başlıklarında görüyorum seni ama... O arada teşekkür ederim sağolasın
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Abi hep buralardayım, yeri geliyor yazıyor, yeri geliyor okuyorum.Sürekli takipteyim ama...

Bir de Kanuni'nin şöyle bir sitesi var
Seyhan 250C başlışı altında Sele ve sonra Arka Dayanak'ı seçince 20.19 YTL fiyat ve 3.63 YTL KDV olarak veriliyor.

Taktırmayı düşünürsen montaj işini yapıyorlar mı diye de bir sorar mısın?
Bir ara vakit ayırırsam ben de alıp en kötü ihtimalle kendim yapacağım montajını.(Gerçi o en kötü ihtimalle yapılan montaj daha sağlam olabilir:p)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
olcan sordum abi 34 ytl dediler montaj hariç sanırım montaj yapmıyorlarmış veya telefonda öyle söylediler çok rica ettim eğer yoğun olmazsa montajıda yaparız dediler ücreti gelince konuşuruz dediler
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Yayalri haftaya buyuk bakima sokturdugumda baktiracam.Eger tutarsa soylerim.Yanliz motorumuz cok ii 2000 km dir ayni yaglayim ve yagim altin gibi parlak su anda 5500 km oldu ve bakima sokuyorum hic yag yakmadi.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
obkavi, montaj meselesini sormamın sebebi Kadıköy'deki bayide konuşurken biz siparişi verir satarız, montaj yapamayız, onu kendi yetkili servisine yaptırman gerekir demeleriydi.
Ama çok da zor bir işlem değil zaten.

Gelişmelei bekliyoruz.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
csunlu' Alıntı:
Honda, Yamaha yayı uyacak mı buna?

Arkadaşlar ben yayları değiştirdim sonra balatalar değişti motorda hiç bir değişiklik olmadı. Yamaha drag star yayı uyuyor dediler Zeytinburnunda yamaha bayisine gittim durumu anlattım kardeş senin anlattığın sorunla yayların hiç bir alakası yok paranı boşa harcama yine çok istiyorsan getirtelim şeklinde bir cevap verdi. Bu aralar bir çok servise uğradım adamlar daha yayları takmadan bir işe yaramayacağını biliyorlar.
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Zeda kardeş

şu akü için servise gittim sıktık falan tık yok,sanki akü ölü gibi şarj etmiyor,ancak kick startla çalıştırıp,yola devam ediyorum,tabi sinyallerde çalışmıyor,korna zorla ötüyor,bişey olmaz dedim nazar değdi valla,cuma günü test edilecek,olmazsa yeni akü alıcam

bizim motora max kaçlık akü takılabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst