- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 381
herkese selamlar saygılar sanırım forumun en yeni sl 150 kullanıcısı benim....... haliyle siz deneyimli arkadaşları baya sık rahatsız edicem ama herşeyden önce şunu söylemek istiyorum sl 150 ciler kadar forumda biribirine yardımcı olan yok galiba bu çok güzel. arkadaşlar motora gittikce alışıyorum oda bana
200 km yi anca doldurdum hiç zorlamadım 5 bin deviri hiç geçmiyorum fakat dün bi sollama esnasında 5. viteste 6bin civarına çıktımgazı bırakınca stop etti bunun nedeni ne olabilir bide rodaj olayı 500km demi yoksa 1000 kmdemi doluyor acaba herkese teşekkürler grşmek dileğiyle