Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
obkavi kasma dostum Allah muhafaza yoldan emin olmadığın zaman basma aman diyim.

borty' Alıntı:
Zeda dostum yakında servis açarsan hiç şaşırmayacağım,sen bir 150 super light duayenısın :queen:

:bounce: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
abi nası kasmam 14/07/06 da istanbul -azonguldak yapacağım 380 km 200 km si ankara-istanbul otobanı bu yolda 80 lemi gideyim :)
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
gider dostum gider 80 i mutlaka devirir. Fakat 80le baya bi gitmen gerekiyor ilk kez 110 nu gördüğüm zamanı hatırladımda baya bi kasmıştı 80 de sonra ibre delirdi 110 kadar dayanmıştı. sonraları 120 yi gördü. önceki sayfalarda ben çok şikayet etmiştim nasıl gitmez 8 0i geçmez diye ama sonraları koptu tabiri caizse :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Obkavi degistir su silindiri istersen getir motoru buraya hemen degistirelim seninkinide benim ki ile 200 cc iste.120 ile rahat rahat gidersin. Sen 80 ile gidilirmi diyorsun ama ben Istanbul - Antalya yi 50 cc scooter ile hemde iki kisi gideni biliyorum. Sence onlar 80 ile gitmek icin neler verirlerdi ajaba:p
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaslar
az once 4500 km bakımına bıraktım motorumu bu arada aceofspades ile tanıştık kendisine saygılar burdan.egsozum motora bağlantı kısmından curuyup catlamıştı garanti kapsamında parçayı getirtiyorum ve uzun zamandır karnımı ağrıtan subap ayarı yapılacak servisteki ali usta egzantrik milinde problem olabilir dedi.garanti kapsamında bunların hepsi halledilecekmiş.bu arada motomaxdan ugur beye burdan tesekkür etmek isterim hızlı ve olumlu cevapları için.servisteki(uzman oto) ali bey gercekten nazik ve iyi bir usta.sanırım aldığımdan beri kabusum haline gelen yetkili ama bilgisiz servilsrden kurtuldum.bu arada ali ustanın sl 150 ler hakkında yaptıgı yorumu paylaşıyim istedim sizle.bu motorların bazı problemleri var ama halledilince o problemler sorunsuz çalışıyor dedi.ki bu da hepimizin bildiği bir gercek.csunluya tiger konusunda katılmamak mümkün değil.tamam sl ler kadar yakışıklı olmasa da kaliteli bir motor.bu arada su an ismini hatırlyamadıgım arkadasım motor blogunun içinden gelen ve sanki bir parca kopmus diye adlandırdığın sesin kaynagı benimki gibi subap ayarları olabiliri.cunku aynı ses bende de var.
iyi sürüşler
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yeni çantalarım:
Yan, alt kısımlar ve fermuarın ön tarafında kalan 5-10 cm'lik bölmenin iç tarafına ince sac döşenerek bu şekile getirildi:
antalarm9pv.jpg

antayan4qc.jpg

antaapraz9za.jpg
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat: cok guzel durmuş
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
78
locco' Alıntı:
selam arkadaslar
az once 4500 km bakımına bıraktım motorumu bu arada aceofspades ile tanıştık kendisine saygılar burdan.egsozum motora bağlantı kısmından curuyup catlamıştı garanti kapsamında parçayı getirtiyorum ve uzun zamandır karnımı ağrıtan subap ayarı yapılacak servisteki ali usta egzantrik milinde problem olabilir dedi.garanti kapsamında bunların hepsi halledilecekmiş.bu arada motomaxdan ugur beye burdan tesekkür etmek isterim hızlı ve olumlu cevapları için.servisteki(uzman oto) ali bey gercekten nazik ve iyi bir usta.sanırım aldığımdan beri kabusum haline gelen yetkili ama bilgisiz servilsrden kurtuldum.bu arada ali ustanın sl 150 ler hakkında yaptıgı yorumu paylaşıyim istedim sizle.bu motorların bazı problemleri var ama halledilince o problemler sorunsuz çalışıyor dedi.ki bu da hepimizin bildiği bir gercek.csunluya tiger konusunda katılmamak mümkün değil.tamam sl ler kadar yakışıklı olmasa da kaliteli bir motor.bu arada su an ismini hatırlyamadıgım arkadasım motor blogunun içinden gelen ve sanki bir parca kopmus diye adlandırdığın sesin kaynagı benimki gibi subap ayarları olabiliri.cunku aynı ses bende de var.
iyi sürüşler

Kusura bakma Locco sana hoşçakal diyemedim, ayrılışım biraz ani oldu servise geri döneceğimi düşünüyordum ancak diğer serviste iş biraz uzun sürdü, ancak eve gelebildim.
Diğer serviste fazladan baskı balata bulunuyordu onlar takılacaktı ancak balatanın çıkmasını engelleyen parçayı sanırım yağ pompası sökemediler ellerinde uygun anahtar yoktu. Şimdilik eski yaylarım geri takıldı ve bunların üzerine kalınca birer pul yerleştirildi, usta bunun bir süreliğine idare edeceğini söyledi en azından balata gelene kadar. Açıkçası şu an gayet memnunum kavrama,boşa alamama, vites kaçırma problemleri yok. Umarım motomax şu yay sorununa kalıcı bir çözüm bulur yakın zamanda.
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
31
Arkadaşlar bugün şanslı günümdeydim herhalde.. Paso başka motorlar kullandım:) Ilk önce Kanuni bayiine gittim.. Dedim nedir bu Tiger'ın olayı.. Dedi al dedi istersen bi tur at..:) Dedim eywallah.. Ehliyette yok ha bi kaza yapsak başımız belaya girecek cık cık cık:) neyse abi dedim al benim anahtarı ben bi tur atiim o zaman.. Dedi saçmalama al anahtarını takıl Tiger'la gel.. Neyse arkadaşlar aldım Tiger'ı Kadıköy'e kadar gittim döndüm.. Içim şimdi çooook rahat.. Motorum mükemmelmiş dedim kendi kendime.. 1. viteste gitmiyor Tiger.. 2'de hızlanabiliyorsun kopuyor ama rahatsız bir gidonu var.. Hafif döndürünce bacağım engelliyor malum 196 boy.. Alışmışım ben düz gidona.. Yolda 10 kere falan stop etti ve daha birçok şey.. Pek hoş bulmadım açıkçası ve direk vazgeçtim olaydan.. Ordaki arkadaş benim motora baktı yarım saat, çok hoşuna gitti.. Bindi gaz verdi birşeyler yaptı ve senin subap ayarların bozuk ses var falan dedi.. onun dışında bayıldı motora..

Sonra Mondial'e gittim 2. el bir kros motor vardı.. Abi üzerinde durması müthiş bir motor.. Çalıştırdım biraz yol aldım falan.. hakkaten krosun zevki başka.. Ama tabi gereksiz bir yatırım olur şimdi..

veeee gittim Kızıltoprağa.. Hysoung.. Bndim çalıştırdım falan.. Hakkaten çok hoş bir motor para olsa şu an hiç düşünmem arkadaşlar.. Dedi senin keewayi alalım peşinata sayalım:) Tamam ulan sayalım dedim kaç para dedim:) 1750 dedi.. siiiiiiiieeeeeeeeeee dedim içimden:D

Sonuç olarak motorumla bu şekilde devam etmeye karar verdim.. Satıp tekrar bir Çin motoru alıp boşuna masraf yapmak istemiyorum.. Balata daha gelmemiş bekliyoruz bakalım.. Yaz sonuna kadar idare edip direk satıcam seneye bakarız artık..

Bu arada arkadaşlar Hysoung GV650 mutlaka mutlaka görün.. Abi böyle güzel birşey olamaz.. Dragstar yanında kuş gibi kalıyor.. 2,5 mt abi motor:) Bacağım kadar egzost.. Acaip güzel bir dizayn.. Yani hakkaten gidip görün ne demek istediğimi anlayacaksnız.. 70 beygir mi neymiş:D
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ace estagfurullah ben motoru bıraktım yarın alıcam kısmetse.benim eski yaylarda kayıp bakalım ne yapıcaz.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
dostlar debriyaj ile ilgili sorunu motomax'a mail olarak attım bakamlım ne sonuç çıkacak

arkadaşlar mailime cevap geldi

Sn. .....
Firmamiza ve ürünlerimize göstermis oldugunuz ilgiye tesekkür ederiz.
Belirtmiş olduğunuz şikayetlerinizin tespiti ve garanti şartları dahilinde
çözümü için sizi yetkili servis noktasına davet ediyorum. Servis yetkilisi
konu hakkında bilgilendirilmiş olup, servisler müdürlüğü kontrolünde
aracınıza müdahale edilecektir. Saygılarımızla

uzman grup diye göztepede başka bi servise yönlendirdiler
uzman grup u aradım ve ne yapabileceğimizi sordum onlarda bana eski yayları tekrar takacaklarını ve araya pul koyacaklarını söylediler. çünkü yeni takılan yaylar çok yumuşakmış ye balatayı yiyormuş haberiniz olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostlar sanirim Pazartesi gunu motor servise giriyor ve olayaya basliyoruz , bu arada siparis etmis oldugum Airbrush seti de gelmis oldu.Artik su aleti boyama zamani gelmistir.Gusel bir desen calismasi yapmak lazim:cat:

Bu arada canta bir harika , Olcan138
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar uzman group adlı servisten yeni geldim.
garanti kapsamında
1-egsoz
2-sinyal kutusu
değişecek.ben 4500 bakımına soktum.yagı 1 hafta once değiştirdiğim için değiştirmediler.kısa far ile benzin deposu ampulu değişti.standart bakımı yapıldı ve subap ayarı yapıldı.artık motor blogunun içinden gelen aptal ses gelmiyor.
ve sonuc olarak 20 ytlk verdim arkadaslar.sonunda kendime sordugum sorulara cevap verebilecek gercekten işten anlayan paragöz olmayan ve ilgili bir servis buldum.burdan ali ustaya tesekkürlerimi bildiririm.
obkavi sana da tavsiyem bir an önce ali ustaya gitmen.bu arada ali usta lastiklerimi dublexe cevirebileceğimiz soyledi.garanti kapsamındaki parçalar değiştirildiğinde onu da yaptırıcam.sonucalrı size iletirim.zaten daha önce yapmışlar ve başarılı olmuşlar.bu arada dublex lastikelrd ekullanılan tamir spreyinin lastik patlamadan öncede lastiğe sıkılabildiğini ve patladıgı zaman sıkılan malzemenin hemen etkisini gosterdiğini anlattı bana.uzman group un hemen yanındaki lastikçi arkadaş halledicek ve ben ondan aldıgım bilgileri yine size aktarıcam.
bana sadece subap ayarı yapmak için 30 ytl gibi bir masraf cıkarmışlardı
20 ytl ye yapılan işlemler
1-subap ayarı
2-genel bakım vidaların sıkılması hava filtresi temizlenmesi vs
3-konjektörü tutan kol kırılmış ali usta farketti ve kaynak yaptırmış
4-iki adet ampul değişimi ki bunlar zaten sadece 10 ytl tutuyor.

not bakıma para almıyoruz dedi.
10 ytl kaynak 10 ytl ise ampuller hepsi bu.
eger yay değiştirseydim extradan onun parasını da vericektim.
şu ana kadar izlenimlerim bunlar.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
zeda3000' Alıntı:
Dostlar sanirim Pazartesi gunu motor servise giriyor ve olayaya basliyoruz , bu arada siparis etmis oldugum Airbrush seti de gelmis oldu.Artik su aleti boyama zamani gelmistir.Gusel bir desen calismasi yapmak lazim:cat:

Bu arada canta bir harika , Olcan138

Zeda en kisa zamanda resimLeri bekLiyoruz :)

Locco bu arada nazar degdi sanirim ayni ses benden de geLmeye ba$Ladi, ve zincir gev$ek oLmamasina ragmen kaLki$Larda zincirden tuhaf sesLer geLiyo.. MaiL attim, benide ba$ka bi servise yonLendirdiLer, konu hakkinda biLgi vermi$Ler servise..
Sevgi, saygi vs.vs. KeyifLi RuzgarLar..!
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
arkadaşlar konuyla pek alakası yok ama bende keewayin focus modelini kullandım 2ay kadar...alet fena diildi hala bi sorun çıkardığını söyleyemicem(1700km) ama jikleden bütün keeway kullanıcılarının şikayet ettiğini duydum...bende sl150almayı düşünüyodum sora vazgeçip hyosung rx 125 aldm..almakla iyimi ettim görücez
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
GÖZTEPE UZMAN GRUP 0216 566 26 06 0216 567 73 01 GÖZTEPE SAN. SİTESİ ÇÖMLEKÇİ ÇUKURU CAD. NO:173

www.motomax.com.tr diye bir site var, araştırmaya bile gerek yok, servislerde ilk sırada. Burada sormaktan eminim daha zahmetsiz ve daha pratiktir bulmak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst