Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
Bırakın kardeşim bu g..... yiyim ayaklarını...

senolesen' Alıntı:
arkadaslar motoru satiyorum ibaresi su

buyuk biir firmaya guvenip aldiginiz cihazin alis sonrasindaki sorunlari su an motomax la zaten gorusme icerisindeyim yukarida yazilan ariza bilgilerinin hepsi bana ait degil fakat izmirde 20 kadar ( 1 i akrabam ) Keeway gurubumuz var ben genel olarak yazdim ve arkadasimizin dedigi gibi rakip firmalar da var ama bu link ve motorun servis sonraki resimleri de motomax a iletildi


burda amac eger genelde bu tarz problemler varsa bunun onlemini almak motomaxa duser anlatilmak istenen bu yoksa satiyor fiyat yazar ve cihazin arizalarini degil guzel yanlarini soyleriz dimi

amac sadece burada rahatsizligimizi belirtebilmek ve yeni alacak arkadaslari uyarmak bilmem yaniliyormuyum...


OOOF OF!!! yettiniz artık yaa... sat kardeşim sat. senin gibi bi adama yakışmaz bu motor. ilk mesaj bi çuval şikayet ikinci mesaj yok şöyle yok böyle. madem keeway gurubun var nerdeydin 1900 km yapana kadar. niye bi selam mesajı yazmadın niye ben şuyum buyum böyleyim açıklamasını İKİNCİ!?! mesajına bıraktın hadi geçin yaa...

Arkadaşlar biz burada birbirimize yeteriz ama bu tip insanlara tahammül edemiyorum. Eğer ağır oldu ise kusura bakmayın. Ancak özrüm mesajıma muhatab olan tatlı su kurnazına değil, siz değerli abilerime kardeşlerime ve arkadaşlarımadır.

İnadına SL150... Sırf bunlara inat!

chooper-kağan' Alıntı:
arkadaslar keeway superlight 150 almayı düsünüyorum. 2990 fiyat çekiyorlar. motora 1- 2 yıldır binen tecrübeli arkadaslar varsa bilgi edinebilir miyim? çekiş nasıl.. kalite, kullanılabilirlik, sağlamlık, servis ağı??? yazarsanız sevinirim. ii akşamlar


Arkadaşım 1. sayfadan itibaren forumu okutsan aradığın tüm cevapları bulacaksın. Hayırlı olsun şimdiden.

northern' Alıntı:
senolesen izmirde grubunuza en eski keewayci olarak benide alın bakayım buluşup konuşalım tanışmış oluruz sevgiyle kalın bilgehan yetişen


sen çok bekleme bilgehan. yok öyle biri...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar cuma akşamı libadiye ve zeynep kamildeki 2 servise uğradım bakım fiyatlarını sormak için, libadiye 30 ytl - zeynepkamildekide 25 ytl dedi bi standardı yok sanırım, o arada super shadow yarın gelecek dediler bende bakım işlerini birgün sonraya salladım cumartesi tekrar giderim hemde supershadow u görürüm diye öğlen gittim gelmemişti akşam tekrar uğradım adamlar resmen küfür ediyolar yok abi bu super shadow yalan olmuş land cruser ise tam hikaye zaman bile belli değil, yanlız bu servis işlemlerinin bi standardı yokmu ya
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
ceko35 olum su bızım gezıdekı resımlerı yollarmısın bana bıde su yenı motorunla gorelım senı resımlerını koysana kardesım
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
18
alaaddin kardes benim de depo catlak once bir tozla tutturmaya calistilar ama nafile ikinci kere de olmadi ani dertten muzdaripiz kolay gele...

Bilgehan kordon vd. biliyosan kardes hemen altinda askeriye lojmanlari var orada beni bulacaksin ismimi solemen yeterli seni bana yollarlar kardesim en azindan kahve icmeye beklerim hoscakal....

promethe76 asabi gordum seni biraz ama sicaklara vuruyorum onemli degil
her kes senin kadar zeki olmadigi icin bu formlari sonradan ogrenebiliyor bunu icin kusuruma bakma iyimi...

bence biraz daha sakin olup amacin ne oldugunu kavramaya calissan bence iyi olur arkadasim ben burada yazmamin sebebi bu motoru lanlar zaten biliyo onemli olan yeni alacaklara bilgi olsun aslinda o da okadar onemli degil distributor firma biraz daha dikkatli olsun is yurt disindan getirmeyle bitmiyor motoru sonraki takibi de onemli sana kullanma klavuzu verdilermi
netten indirip kullanma klavuzunu okudunmu orda yazipda motorda olmayan kac tane eksik var bilgin varmi 4 lu flasorlerin yok kask kitlemen yok vs.. vs... anladinmi duzensizligi motomaxdan bana tel geldi ozur teli ve bu konuda calismalar baslandigina dair yani yazdiklarim yerine ulasiyor kardesim sen hiic canini sıkma sag salim kazasiz belasiz nazarsiz bin motoruna yolun acik depon daimi dolu olsun yollar acik ve dostun olsun kendine iyi bakman dilegiyle hoscakal
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar feyizoglu.com da supershadow 250 yeni resimleri girilmiş ve ürün stoklarında varmış ama resimlerden gördüğüm kadarıyla moped gibi bişey bu ya hayal kırıklığı yarattı bende bence bizim sl 150 lerin kasasına 250 yapsalardı harika olurdu

SAKAL' Alıntı:
Motorcu kardeşiliği böyle mi bea:salut:


yok be üstad espiriydi inceledim güzel motorlarınız var (gerçi speed veya racer benim tarzım değil) Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin keyifli sürüşler
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
sen birde git yakından gör ben görmemle dönmem bir oldu hiç bakmadık bile berbat alternatif çok o paraya
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
arkadaslar bızım motorların debraj yayları hatalı motomax kabul edıyor degıstırmeyen varsa hemen ıstesın garantıden degısıyo
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
leventkozcu' Alıntı:
arkadaslar bızım motorların debraj yayları hatalı motomax kabul edıyor degıstırmeyen varsa hemen ıstesın garantıden degısıyo


üstad nasıl yapacağız nereye başvurup değiştirteceğiz, cumartesi iki servisle görüştüm bilgileri yok
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
18
obkavi' Alıntı:
üstad nasıl yapacağız nereye başvurup değiştirteceğiz, cumartesi iki servisle görüştüm bilgileri yok


ornek mail: Sayın Şenol Esen,

İlginize teşekkürler. Telefon görüşmemizde de belirttiğimiz gibi tüm yetkili servislerimizde 500km bakımı ve diğer bakımlar ücrete tabidir. İzmir Kahramanlar'da bulunan Ergür Motor'a şikayetlerinizin giderilmesi için gerekli parçaları istetmeniz durumunda,bu parçalar en kısa sürede yetkili servisimize gönderilecektir.

Saygılarımızla,

Motomax Motorlu Araçlar A.ş.

bu sekilde motomaxa mail atarsan hem arayip hem de cevabi maille veriyorlar debriyaj yayi siparisini maille gecebilirsin kardesim onlar sana gonderecegi servisi de soyluyorlar goturup taktirirsin kolay geleee
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
promethe76 öncelikle sisbarı temın etmek için ugastıgın tüm cabalar için cok tesekkur ederim..abi en ufak bir cızık leke yok.zarar vermedik.ewet sonunda bende sisi yi taktım..cok emek harcadık bunun en buyuk sebebi hiçbir sekılde motora ve sisibara zarar vermemek ve vermedikte..nalbur oldugumuz :p için malzeme acısından hiçbir sıkıntı cekmedık cokta orjinal oldu..ayrıca sewgilim ve ayberke(halaoglum)takma asamasındakı yardımlarından dolayıı cok tesekkur ederim:rendeer: ..bakalım fotoları gönderebilcekmıyım

sayfa düzenını mahvettim.kusura bakmayın..anlayan bir arkadas varsa düzeltebilir mi???
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
senolesen' Alıntı:
alaaddin kardes benim de depo catlak once bir tozla tutturmaya calistilar ama nafile ikinci kere de olmadi ani dertten muzdaripiz kolay gele...

Bilgehan kordon vd. biliyosan kardes hemen altinda askeriye lojmanlari var orada beni bulacaksin ismimi solemen yeterli seni bana yollarlar kardesim en azindan kahve icmeye beklerim hoscakal....

promethe76 asabi gordum seni biraz ama sicaklara vuruyorum onemli degil
her kes senin kadar zeki olmadigi icin bu formlari sonradan ogrenebiliyor bunu icin kusuruma bakma iyimi...

bence biraz daha sakin olup amacin ne oldugunu kavramaya calissan bence iyi olur arkadasim ben burada yazmamin sebebi bu motoru lanlar zaten biliyo onemli olan yeni alacaklara bilgi olsun aslinda o da okadar onemli degil distributor firma biraz daha dikkatli olsun is yurt disindan getirmeyle bitmiyor motoru sonraki takibi de onemli sana kullanma klavuzu verdilermi
netten indirip kullanma klavuzunu okudunmu orda yazipda motorda olmayan kac tane eksik var bilgin varmi 4 lu flasorlerin yok kask kitlemen yok vs.. vs... anladinmi duzensizligi motomaxdan bana tel geldi ozur teli ve bu konuda calismalar baslandigina dair yani yazdiklarim yerine ulasiyor kardesim sen hiic canini sıkma sag salim kazasiz belasiz nazarsiz bin motoruna yolun acik depon daimi dolu olsun yollar acik ve dostun olsun kendine iyi bakman dilegiyle hoscakal

Güzel kardeşim akıl vermişsin bana saol ama zaten sende az var bana verince sana ne kalacak???
Forumu en başından itibaren okumayı denedin mi hiç??? bahsettiğin arızaların %80 i forumun hiç bir sayfasında yok... Bu acaba senin motoruna eşşek muamelesi yapıyo olmandan kaynaklanmasın??? Motomax ile yazışmaların seni ilgilendiren bir olay. buraya gelip efendi gibi arkadaşlar benim motorumda bu bu bu sorunlar oldu bende motomax a yazdım bana böyle cevap verdiler bu sorunumu çözmediler desen anlarım ama sen motorumu satıyorum diyorsun bi dünya sorun sıralıyorsun sonrada ikinci mesajında bu sorunların hepsi bana ait değil 20 sl in sorunlarını birleştirdim diyorsun. geç bunları geç. Ben bu mevzuyu burada kendi adıma noktalıyor ve seni kendime muhatab almıyorum. İnşallah kısa sürede alıcı bulursun motora da sende bizde kurtuluruz.
Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.

özkan çok güzel olmuş ccbar güle güle kullan. obkavi 90 ytl + işçilik maliyeti özelden bana ulaş halederiz.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar arkadaşlar;

En nihayetinde beklenen sisi bar işlemini sonuçlandırdım, kısa sisi diye tutturan arkadaşlara duyrulur :) Üstelik yüksekliği de +/- 5cm ayarlanabiliyor 50 YTL gibi bir paraya maloldu ama iyi oldu.


Bi de yine elektrik yükselmiş ortam gerilmiş biraz, bırakalım arkadaşlar çamur atmayı makinelere atan atsın satan satsın, öyle veya böyle birkaç sene daha taşıyacak bu makine beni. Bu arada Keeway Supershadow içinde çok kötü konuşuluyordu ama bugün gittim gördüm taşş gibi makine valla çokta seri ayrıca, V motor olması da artı puan gibi görünüyo. Regal hanedanı yıkılabilir dikkatli olmak lazım piyasada :mrgreen:

İyi Seyirler...
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
6
Müjde!

An itibariyle SL 150 Motovizyon'da peşin 2,590 YTL'ye düşmüş durumda.Umarım bu faydalı salgın ülkemin dört bir yanına yayılır...:)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
104
canımm biricik sevgilimm bişey deil..asıl ben sana teşekkür ederim hayatımda olduğun için bana hep destek olduğun için zaten varlığın yeter!..ben bi sisibar takmaya yardım etmişim çokmu:joker: ..?SENİ ÇOK SEVİYORUMM::kalbim::
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ben genel yine soyleyim benzin deposunda sizinti olan herkez benzin deposunu bosaltiktan sonra celik katalizor yapistiricisi ile aypistirsin 6 saatlik kuruma sonucu deponuz eskisinden de iyi oluyor.Benimde depom sizdirdi bu yapistiricalardan surdum bir daha da hic sorun yasamadim.Masraf 15 ytl max.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst