- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
durun ya arkadaslar yanlıs anlamayın topa tutmayın hemen, lubımaya54 benden böle bı mantıgı beklememen dogrudur
.. aidikurt gezılere gelıp gelmemem önemlı degıl ben cocukmuyum sankı neysede,ya benım kız arkım öle asırı bı kalabalıklıgı sevmıo hemde allah korusun bırısı sarkıntılık etmeye calısır o su bu olur yanı olay bu,denyo cok olucak yanı bunu herkez bılıyo,sırf sl ci olsa iyi ama her tarzdan motor olucak, bidahakı gezıye kesın gelırız ama cunku bız bu pazar icin önceden plan yapmıstık zaten hem basbasa olucak hemde sile tarafında bı yere gıdelım dıye...ama bır dahakı gezıde gelırım yada gelırız aynı zamanda sırf slci gezısı yaparsak bence daha hos olur..saygılar..