- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 39
GeCe__' Alıntı:aidikurt hadi bab beklıyoruz bak resımlerı cabuk cabuk:queen: ...semuteyo vala böle yorumlar duydukca sevınıyoruz guzel bisi tabı aman nazar degemesın motorlarımıza.. saygılar..:bounce:
ya arkadaslar ben motorun butun yazılarını soktumde bı koltuktakı kaldı nasıl cıkartabılırım o yazıyı yada neyle, yardımcı olursanız sevınırım. sımdıden tesekkurler..:bounce:
gece kardes;
temiz bir beze tineri dok,temizle yaziyi,hicbisey kalmiyacak..







