Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
39
GeCe__' Alıntı:
aidikurt hadi bab beklıyoruz bak resımlerı cabuk cabuk:queen: ...semuteyo vala böle yorumlar duydukca sevınıyoruz guzel bisi tabı aman nazar degemesın motorlarımıza.. saygılar..:bounce:

ya arkadaslar ben motorun butun yazılarını soktumde bı koltuktakı kaldı nasıl cıkartabılırım o yazıyı yada neyle, yardımcı olursanız sevınırım. sımdıden tesekkurler..:bounce:

gece kardes;
temiz bir beze tineri dok,temizle yaziyi,hicbisey kalmiyacak..:)
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
7
Abilerim,ablalarım hepinize merhaba.yaklasık 1 aydan beri sl150 kullanıyorum.formda yazılarınızı takip ediyorum ama tanısmak bugune nasıpmis.herkese saygılar hurmetler
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xqpx hos geldın arkadasım,rebet onu arkadasım denemıstı ama cıkmamıstı ala ala neyse bı denıyım bakım ben cok saol...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Gece_ dostum.
Selulozik tinerle sileceksin. Ancak deri üzerinde fazla tutma tineri.Bir beze tineri dök bastırarak yazıyı sil. Sonrasında da (gerçi bu esnada uçar ama ) ıslak bir bezle tekrar sil yoksa deriyi deforme ediyor tiner.
Kolay gelsin.

(sentetik olmaz çıkaramazsın)
Arkadaşın sentetik tinerle denemiştir.

Motorun üstündeki vede gidonun altındakini nasıl kaldırdın ?
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
cobalt' Alıntı:
448 km ve benzin bitti

448 KM DİYO YAAA ya ben anlamıyorum motoru zorlamadan yalnızda 30 km iki kişi kullanarak sadece ve sadece 227 km gittim 30(ytl ) benZinle abi bu ne yaaa deliriyorum burda benim makinada bi sorun var artık buna emin oldum.
cobalt depoyu kaça fulledin kardeş.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Ben 31 YTL benzinle 410 KM yol katettim üstelikte 100 ün altına düşmedim.Gerçi fulleyip kullandıktan sonra tekrar fulledim.Bir hafta gibi bir zamanda.Dikkatli kullansaydım daha da fazla gidebilirdim belki. Geçen hafta da aynı KM yi 36 YTL lik benzinle gittim. Kullanmaya bağlı artçımda yoktu.Buda bir faktor tüketim için.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
stratejii 448 den sonra depo 42.50 ytl lik super benzin aldı ( son zam dan sonraki fiyat )
senin motorda rolanti devri kac ? ( benımkı 2000 di son servise gittigimde 1400 e dusurdu ali usta )
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüzemen' Alıntı:
Gece_ dostum.
Selulozik tinerle sileceksin. Ancak deri üzerinde fazla tutma tineri.Bir beze tineri dök bastırarak yazıyı sil. Sonrasında da (gerçi bu esnada uçar ama ) ıslak bir bezle tekrar sil yoksa deriyi deforme ediyor tiner.
Kolay gelsin.

(sentetik olmaz çıkaramazsın)
Arkadaşın sentetik tinerle denemiştir.

Motorun üstündeki vede gidonun altındakini nasıl kaldırdın ?
ilk başta stickerları kazı.sonra da izleri benzinle silerek yokedersin
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
locco' Alıntı:
ilk başta stickerları kazı.sonra da izleri benzinle silerek yokedersin

Motor gövde üzerinde ki yazıyı silmen için kapağı değiştirmen gerek sticker değil ki nikelajlı gövde.
Ben espri olsun diye yazmıştım. Onu silmek için motoru değiştirmek gerekli.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüzemen' Alıntı:
Motor gövde üzerinde ki yazıyı silmen için kapağı değiştirmen gerek sticker değil ki nikelajlı gövde.
Ben espri olsun diye yazmıştım. Onu silmek için motoru değiştirmek gerekli.
o zaman sacma espriler yapmayalım.
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
cobalt' Alıntı:
stratejii 448 den sonra depo 42.50 ytl lik super benzin aldı ( son zam dan sonraki fiyat )
senin motorda rolanti devri kac ? ( benımkı 2000 di son servise gittigimde 1400 e dusurdu ali usta )

1500 - 1600 de sanırım benim rolanti 2000km oldu bakıma giricem önümüzde ki hafta ama buna nası bi çözüm bulunacak bilmiyorum. Tamam kullanımdan fark eder ama 200km de fark etmez ki arkadaşlar

tüzemen' Alıntı:
Ben 31 YTL benzinle 410 KM yol katettim üstelikte 100 ün altına düşmedim.Gerçi fulleyip kullandıktan sonra tekrar fulledim.Bir hafta gibi bir zamanda.Dikkatli kullansaydım daha da fazla gidebilirdim belki. Geçen hafta da aynı KM yi 36 YTL lik benzinle gittim. Kullanmaya bağlı artçımda yoktu.Buda bir faktor tüketim için.

valla benim motor daha 100 km yi göremedi. 90 ı geçmiyor. :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
355 km oldu daha yedek depoya düşmedim üstelik ilk zamanlar jikle kullanmayıda bilmiyodum hep açık gezmişim senin motorda bi problem var üstad bence, rölantimde 1500
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Bende 100 ü geçemedim max süratim 100 görünüyor ama test etmek lazım.sanki eksik gosteriyor km ibresi.Bir arabayla birlikte otobanda yanyana gidip son sürati görmek gerek.

Ayrıca 410 km yol katettiğimde yedek depoya hiç geçmedim. kimbilir geçersekk ne olur. Birda son zamlarla benzin deposu biraz daha pahalıya dolmaya başlayacak henüz zamlı benzin almadım.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Alın Size Keeway SL150 Custom Chopper.Valla her yandan çektim bakın resimelere inceleyin.


 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Çamurluklar değişmiş, motor koruma demiri sökülmüş sadece ...(sanki)?
Arka çamurluğu Regal çamurluğuyla değiştirmeyi düşünen biri bu konuda bir topic açmıştı zamanında...
Benim çok da hoşuma gitmedi.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüzümen saol vala motor arkımdaydı bılmıyorum ne yaptı:) bu arada locco cok komıksın ya he he :queen: ..ve gene tüzümen sen benzın deposundakı yazıdanmı bahsedıyosun bakırdan yanı:) yok cnm o duruyo gerek yok ona, ötekı yazılar cok kolay sadece ama sadece elle cıkarttım hemde hıc ız kalmadan...bu arada dun km tuttum vala, bı bakgım dedım kaç ytl ye kaç km gidiyo dıye söle söylıgım 5 ytl ye 70-80 km yol yaptım ben hemde hızlı gıderek yanı:) gerısını sız hesablayın..ben daha fazla yakıo sanıyordum meyer daha az yakıyormus:mrgreen: ..strateji sanada üzülüyorum dostum ya hemen gıt bi göster bence kötu bisi tabı, benımkıylen yarı yarıya sanırım..benım rölantı 1500-2000 arasında fln calısıo..yazda geldı ruzgarınız bol olsun:bounce:

vala acıkcası bende pek begenmesım onun yerıne egsozlan duz gıdon takarım bınkat daha iyi beyler...

prd bisey sorabılırmıyım bunun plakasını gören varmı:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
5
aidikurt resimler için sağol..ilk bakışda (=ki gözümüz alışık olmadığından sanırım) hoş görünmese de arka sinyalleri stop lambasının görünüşü falan gayet şık..ama plakanın nereye takılacağı çok önemli bence, herşey mahvolabilir :wiinkk:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sele de değişmiş ben farketmemişim, o güzel olmuş, ama çamurluk bana hala yabancı görünüyor...:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst