- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla promethe cogu kısıye yardımcı oldun bu konuda helal sana ama bende hic öle bı sorun yok helekı demın motoru gıttım aldım bakımdan vala motor cirlop gıbı olmus
.. yanlız sımdı basıma bı sorun cıktı oda benden kaynaklanıo tabı benım egsozu actordogım ıcın 3 gun once fln aksam yolda gıderken bı baktımkı egzostan ses gelıo sankı vıda gevsemıs gıbı bı metal sesı gelıo ama 20-30 fln gıderken oda cok degılde tabı ben duyabılıyorum yanlız sımdı gelırken pek fazlada yoktu ama malesef bozduk egsozu sanırım:cyclopsan .. bızım ustaya sordum olmaz anca degıstırıcem yada öle bınsende olur bı zararı yok dedı hey allah sımdı gıdıcem baska bı servıse bıde egsozcuyada gıdıcem baksın belkı oluru vardır yaw.. saygılar..:bounce:
jack daniels one ya fıyat bab yazık etme nerdeyse bedavaya satıcaksın motoru yaw hem bıde zamlandı motor aman ben uzuldum sımdı o fıyatı duyunca yada motorda kesın bı sorun vardır he ne dersın:queen:
jack daniels one ya fıyat bab yazık etme nerdeyse bedavaya satıcaksın motoru yaw hem bıde zamlandı motor aman ben uzuldum sımdı o fıyatı duyunca yada motorda kesın bı sorun vardır he ne dersın:queen:
Son düzenleme:















