Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla promethe cogu kısıye yardımcı oldun bu konuda helal sana ama bende hic öle bı sorun yok helekı demın motoru gıttım aldım bakımdan vala motor cirlop gıbı olmus:) .. yanlız sımdı basıma bı sorun cıktı oda benden kaynaklanıo tabı benım egsozu actordogım ıcın 3 gun once fln aksam yolda gıderken bı baktımkı egzostan ses gelıo sankı vıda gevsemıs gıbı bı metal sesı gelıo ama 20-30 fln gıderken oda cok degılde tabı ben duyabılıyorum yanlız sımdı gelırken pek fazlada yoktu ama malesef bozduk egsozu sanırım:cyclopsan .. bızım ustaya sordum olmaz anca degıstırıcem yada öle bınsende olur bı zararı yok dedı hey allah sımdı gıdıcem baska bı servıse bıde egsozcuyada gıdıcem baksın belkı oluru vardır yaw.. saygılar..:bounce:

jack daniels one ya fıyat bab yazık etme nerdeyse bedavaya satıcaksın motoru yaw hem bıde zamlandı motor aman ben uzuldum sımdı o fıyatı duyunca yada motorda kesın bı sorun vardır he ne dersın:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
ARKADAŞLAR dün bu ses ile ilgili motomax'a mail atmıştım bu gün döndüler ve bir servis ismi verip oraya gitmemi istedi aynen promethe nin dediğini söyledi herkese geçmiş olsun.
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
GeCe__' Alıntı:
valla promethe cogu kısıye yardımcı oldun bu konuda helal sana ama bende hic öle bı sorun yok helekı demın motoru gıttım aldım bakımdan vala motor cirlop gıbı olmus:) .. yanlız sımdı basıma bı sorun cıktı oda benden kaynaklanıo tabı benım egsozu actordogım ıcın 3 gun once fln aksam yolda gıderken bı baktımkı egzostan ses gelıo sankı vıda gevsemıs gıbı bı metal sesı gelıo ama 20-30 fln gıderken oda cok degılde tabı ben duyabılıyorum yanlız sımdı gelırken pek fazlada yoktu ama malesef bozduk egsozu sanırım:cyclopsan .. bızım ustaya sordum olmaz anca degıstırıcem yada öle bınsende olur bı zararı yok dedı hey allah sımdı gıdıcem baska bı servıse bıde egsozcuyada gıdıcem baksın belkı oluru vardır yaw.. saygılar..:bounce:

jack daniels one ya fıyat bab yazık etme nerdeyse bedavaya satıcaksın motoru yaw hem bıde zamlandı motor aman ben uzuldum sımdı o fıyatı duyunca yada motorda kesın bı sorun vardır he ne dersın:queen:
arkadaşım bende eksozu acmıştım yarım actım ama arada olan saclardan bir hafta filan ses geldi onları sıkıştırdım birazda kurum bağlayınca ses kesildi .
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda3000' Alıntı:
Buyrun burdan yakin bende basladi bu hafta sanirim on teker aksamndan geliyor pislikten dolayi olan bir ses olabilir hafta sonu onu komple yaglayacam.Ozellikle viraja yatarken yada gidonu kirdigimda oluyor duz giderken bu sorun yok.

Zinciri sivi gres ile cok yagladim , walla sesi yok etmek isteyen varsa alcak O-Ring zinciri kurtulacak bakimdan sorundan ama 60 YTL nizi yer.

Sanziman diyorsunuz zaten benim canima tak etti.Ben parayi denklestiryim komple sokturup 200 luk piston takacam ve tum vida ve somunlari yeniletecem.Hem su titresimden kurtulurum hem motoru guclendiririm.:cat:
baba su 200 luk piston işini anlatsana bi detaylıs ana zahmet hangi modelin pistonları ne kadara mal oluyor.daha başka neleri değiştirmek laızm.motor bloğu değişmeden sadece pistonlarla 200cc nasıl oluyor.bi zahmet
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dünyalı arkadasım nasıl sıkıstırdım?? ve kurum baglamısın o nasıl oluyom bırazdaha detaylı anlatırsan sevınırım kendınmı yaptın yoksa ustamı yaptı bu arada.. sımdıden tesekkurler..
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
siner' Alıntı:
hee bi de yayları nasıl isteyecez? ürün kodu, model numarası, ismi cismi varmıdır?:silent:

Yamaha Dragstar 650 Debriyaj balatası yayı...bu motordan herhalde bir tane vardır:mrgreen: Sen bu şekilde iste yardımcı olur servisler.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
5
herkese merhaba..bende sl sahibiyim ve sizin yazdıklarınızın tümünü okuyup anlamadan sohbete girmek istemedim..artık tanışmalıyız diye düşünüorm..saygılarımla..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin............

bu arada promtehe senin semt ne abi.mümkünse senin ustaya goturmek istiyorum ben de benim motoru.simdi 2 saat git baska bi ustaya anlat.kendini tren gibi hisset falan filan.okuyormusun mevzuyu?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
448 km ve benzin bitti , allahtan benzinciye 100 mt kala bitti yoksa ayvayı yemiştim .ustelık yedek depoda da en fazla 50-60 mt gıttı .

sımdı soru ya gelelım benzın bıterken motor teklemeye basladı ve stop etti yedek depoya alıp calıstırdım ama gazı azalttıgım zaman yıne teklemeye basladı 50-60 mt 5000 devir le devam etmek durumunda kaldım , bu motorun yedek deposu yok mu o musluk kandırmaca mı ?
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cobalt' Alıntı:
448 km ve benzin bitti , allahtan benzinciye 100 mt kala bitti yoksa ayvayı yemiştim .ustelık yedek depoda da en fazla 50-60 mt gıttı .

sımdı soru ya gelelım benzın bıterken motor teklemeye basladı ve stop etti yedek depoya alıp calıstırdım ama gazı azalttıgım zaman yıne teklemeye basladı 50-60 mt 5000 devir le devam etmek durumunda kaldım , bu motorun yedek deposu yok mu o musluk kandırmaca mı ?



gecenlerd ebende denedim.ana depo bitti.kenara cektim otobanda.yedek depoya aldım.2-3 kez calışmadı.sonra calıştı ve benzinciye kadar 6 km yol yaptım daha da giderdi.bi sorun olmalı sende cobalt.sistemi bilmiyorum ama bekide bi tıkanıklık falan bişi olabilir.ya da yedek depoda su ve ya tortu birikmiş olabilir aldıgın benzin yuzunden.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cobalt daha evel de soylemistim yedek depo dedigin o olay motorun muslugunun altindaki kucuk bir cikinti var ya iste o.Yani bir corba kasigi benzin.Sahsen soktum depoyu ve muslugu inceledim.Filtrenin tikanmasi pek ihtimal degil yanliz depomuz iki parca ve tam ortasinda iceri girik bir bombe var benzin bittiginde diger tarafta kalmis ihitimali ile depoyu sallayin boylece bir iki km kazanma sansiniz vardir.

200 piston takmak motora 50 cc eklemek demektir.Yapilan sey yeni piston takmak ve on gomlek degistirmek.Gucu yukselir motorun dogal olarak ve hizlanir.Simdi soru su bu isi herkez bilmez 75 ytl ye mal olabilecek bir olay ve sorun acma ihtimali de buyuk.Ben de bu isi bilen bir ustaya verecem adam pistona dokunmayacak bile baskasi gelip yeni piston uyarliyacak.Yani deger mi degmez mi bende bilmiyorum halen dusunuyorum ve arastiriyorum.Benim bir avantajim bu isi yapan herkezi tanimam ve sokup takma sansimin olmasi.Bence arastir sizin orda bakalim kac para istiyecekler.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motodelısı hos geldın:wiinkk: .. bu arada cobalt yedek depo o kadarda az göturmuyo be dostum yanı ben sahsen en az 20 km gıtmısımdır gecenlerde:)
bıde benım egzostan ses gelıodu hanı actıgım ıcın arkadaslar sımdı bugun arkadassa bıraktım gıdıcek egzosun ıcını tamamen actırıcak bombos olucak yanı nerdeyse:queen: ..o iyi bılır o ıslerı hem sesde gıdıcek yanı, neyse zaten bıkaç sonra abartı alıcam ben napım:bounce:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Arkadaslar biraz once umranıyede bı servısın onunde bızım aletlerden gordum adam heryerını degıstırmıs custom yapmıs motoru resımlerını cekıp koyucam
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi telefonun alsaydın keşke.su an aklımdaki seyler
1-tek kişilik koltuk harley tipi sert koltuk
2-benzin deposu ustune boya ve camurluklara
3-egsoz
4-gidon
ama cmtsi dahil calışıorum nasıl olucak bilmiorum valla
 
Katılım
17 Ağu 2004
Mesajlar
11
Superlight 150 1100 km Yol deneyimi ;

Motorumu ilk 500 bakımını yaptırmak için bahçelievler motovizyon'a götürdüm. Yağ, buji ve bilimum vidaları,somunları kontrol edildikten sonra 19 Mayıs Ankara organizasyonuna katılmak için 19/05/2006 tarihinde heybeleri doldurarak gece saat 04:00 sularında yola çıktım. ilk durağım ankara otobanı üzerindeki opet mehmetçik vakfı oldu. Buradan saat 07:00 sularında ilk ufak cc'li grupla ankaraya harekete başladık. Yol boyunca makinamın sürati min 80 max 110 olmak üzere ankaraya kadar sorunsuz ve problemsiz olarak gittim. Ankarada korteje katılıp şehir turu attıktan sonra, bir shadow kullanıcısı arkadaş ile aynı gün geri dönmeye karar verdik. Makinalarımıza atlıyarak otobandan geri dönüş yoluna geçtik. Boluya gelmeden bir mola verdik. Burada konya'dan yanlız olarak seyahat eden bir transalp kullanıcısı arkadaş ve boluda üniversitede görevli olan bir öğretim görevlisi arkadaşta XT 600 motoru ile bize katıldı. Yola çıkarken Adapazarı taraklı'daki organizasyona katılmaya karar verdik. Bolu'da arkadaşımızdan birisini bırakarak, 3 motorsiklet olarak gece saat 03:20 sularında taraklı yaylasına ulaştık. (Adapazarı Taraklı yolu Gerçekten 50 km zor geçti. Enduroların bile gitmeye zorlandığı bir yolda biz kararlılık ile ilerledik.) Taraklı'da çadır kurduk ve uykuya daldık. (Gerçekten sabah donduğumu hissettim:) ) Sabah saat 10:30 sularında istanbul yollarına düştük. İstanbula vardığımızda toplamda km saati 1700 km yi gösteriyordu, motor yol boyunca beni hiç üzmedi ve bana göre kaliteli olduğunu kanıtladı. 1 depo benzin ile ortalama 420-440 km yol gittim. Yakıt olarak tasarruflu ve cebe zarar vermiyor:) birkaç resim ekliyorum. Sorularınız olursa cevaplayabilirim. Herkese iyi sürüşler dilerim.








İşte buda benim..








 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
SEMUYETO kardeş hiç durmadan kaç km yaptın max.bir seferde ve Ankara-İstanbul arasınkaç saat sürdü (bende bi uzun yola çıkma hazırlığındayım da)
 
Katılım
17 Ağu 2004
Mesajlar
11
19.05.06 - 20-05-06 tarihleri arasında istanbul-ankara-adapazarı-istanbul olmak üzere toplamda 1100 km yol yaptım. Mola verdiğimiz ve bazı bölgelerde durduğumuz için istanbul ankara arası biraz uzun sürdü.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aidikurt hadi bab beklıyoruz bak resımlerı cabuk cabuk:queen: ...semuteyo vala böle yorumlar duydukca sevınıyoruz guzel bisi tabı aman nazar degemesın motorlarımıza.. saygılar..:bounce:

ya arkadaslar ben motorun butun yazılarını soktumde bı koltuktakı kaldı nasıl cıkartabılırım o yazıyı yada neyle, yardımcı olursanız sevınırım. sımdıden tesekkurler..:bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst