Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
lubimaya54' Alıntı:
]ARKADASLAR BU SORUN SİZDEDE WAR MI????[/COLOR]rolantıde motor calısırken gaza birden sonuna kadar abanınca pufff diye bogulup stop ediyor..sizdede aynısını yapıyor mu herkes bi deneyıp paylasır mı???rolantıde calısırken birden sonuna kadar gaza yuklenılcek bakalıp sizdede olacak mı????????

beler cewaplarınıza göre motomaxa mail atacam
motoru boguyorsun dostum hiç de hayırlı bir iş yapmıyorsun ayrıca. sıfır motorda durduk yerde devir yukseltilmez(-miş yeni yeni öğreniyoruz biz de)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
cimbom un şampionluk kutlamalarında neredeyse motoru yakacaktım ne hararet ne de başka bir sorun korna bile bozulmadı, motorun sesi harikaydı ama bahsedilen istoplama olmadı..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ccdora' Alıntı:
cimbom un şampionluk kutlamalarında neredeyse motoru yakacaktım ne hararet ne de başka bir sorun korna bile bozulmadı, motorun sesi harikaydı ama bahsedilen istoplama olmadı..
abi sen motoru yakıcakmıssın ben cimbom sampiyon oldu diye kendimi yakıcaktım:pr: :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
promethe76' Alıntı:
Muhtemelen yapar da Tamer yanlış anlama senin aynalar süper olmuş işçilik falan 10 numara ama pahalı yapıyo sanki biraz arslan usta... 40 ytl ayna kolları için çok geldi bana. ama Allah'ı var çok güzel olmuş güle güle kullan tekrar.

Eyvallah kardeşim sağol.Ben sorarım gidon işini sana fiyat için bilgi veririm,makul bi fiyat verirse düşünürsün.Bu arada benim aynamın camı kırıldığı için motovizyondan yeni ayna ısmarlattım(sol taraf sadece)fiyatı 26 milyon çifti 52 milyona geliyor bizim standart aynaların.Ama ben sapını atıp aynasını takacam sadece:)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
61
TAMER' Alıntı:
.Ama ben sapını atıp aynasını takacam sadece:)

Tamer, sapini atip aynayi takma isi sakat...aynanin arkasinda 2 vida var...o vidalari sokmek kolay...ama sıkamıyorsun...vidanın karşısında,aynanın tam arkasında somun var,somun sabit değil.vidayı sökünce somun düşüyor.Ben bu hatayı yaptım ve vidayı söktüm.vidayla somunu denk getirmek icin tam 3 saat ugrastim:pr:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
keewayci dostlarım hepinize merhaba 28 mayıs pazar günü sapanca gezisi var ve sizleride aramızda görmek istiyoruz lütfen isimlerinizi listeye yazdırın hep beraber mükemmel bir gün geçirelim here türlü aktivite mevcut olacak ve şile gezisindenn daha çok eğlenicez emin olabilirsiniz her gezi dahada güzel oluyo bilginize hadi sizleri bekliyoruz elleri görelimmm
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13584
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ccdora; teşekkür ederim, elimizden geldiğince ve dilimizin döndüğünce adab-ı muhaşeret kuralları dahilinde herkese yardım etmeye çalışıyorum ama bunu yapan birtek ben değilim tabiki, diğer arkadaşlar sağolsun onlarda çok yardımcı oluyorlar bizlere.

Kızın dora çok güzelmiş walla allah nazarlardan saklasın, amman iki kere üç kere dikkat motor üzerinde, kısmet olurda seneye evlenebilirsem ve çocuk yaptıktan yaklaşık 7 sene sonra 50cc küçük kros motorlardan alıcam altına tır tır por por gezecez beraber :)

Şampiyonluk kutlamaları içinse tebrik ederim Galatasaraylı arkadaşları, malum ortak rengimiz yanında lacivert var serde:mrgreen:

Son olarakta forumdaki yükseliş gözteren elektriğe dair biraz huzur diyorum, site yöneticileri ve kullanıcıların tek isteği bu.

Sözünü bilen kişinin, yüzünü ak ede bir söz;
Sözünü pişir diyenin, işini sağ ede bir söz.
Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı;
Söz ola ağulu aşı, bal ile yağ ede bir söz.
Kişi bile söz demini, demeye sözün kemini;
Bu cihan cehennemini, düzelte bir güzel söz.

Yunus Emre
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm beyler, ccdora acayıpsın sen ya sen demısın hayal kırıklıgına ugratıcam sana ınat falan fln tmm eyvalah bende ona cvp olarak yazdımbenım fıkrım sadece arkadasım,2 kısıde bınebılırsın olabılır nıyecelallenıyosınkı:)..bu arada resımlerde genc gösterırım rahat ol:queen: ... aynı zmanda istoplama degıl stoplama dıgcektın galıba..:bounce:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GeCe__' Alıntı:
slm beyler, ccdora acayıpsın sen ya sen demısın hayal kırıklıgına ugratıcam sana ınat falan fln tmm eyvalah bende ona cvp olarak yazdımbenım fıkrım sadece arkadasım,2 kısıde bınebılırsın olabılır nıyecelallenıyosınkı:)..bu arada resımlerde genc gösterırım rahat ol:queen: ... aynı zmanda istoplama degıl stoplama dıgcektın galıba..:bounce:
arkadaslar
benim motor istoplamıyor.stoplamıor da.sadece 1-2-3 tıp yapıyor arada.aynı problemi olana arkadaslar yazmasın cok gülerim.saygılar
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
KENDİZİ DEBRİYAJDAN GELEN SESE ALIŞTIRIN!
Arkadaşlar pazan günü mootoru yeni bir servise götürdüm ustasını pek met ettikleri için, mevzu yine o iğrenç ses debriyaj mıdır zincir midir ne zıkkımsa usta ile beraber balataların olduğu tarafı açtık hiç bir anormallik yok her şey muntazam usta inat etti bulucam diye motor pazarteside kaldı pazartesi akşamı motoru almaya gittim ustanın cevabı hiç bir anormallik yok biraz daha kullan ses artarsa motomax ile irtibata geçip halletmeye çalışalım. Yani uzun lafın kısası o ses Keeway cilerin kaderi dün benim motor ordayken biriside 500 bakımına getirmiş aynı sesin ondada olduğunu söyledi. Bu arada vitesleri süper yapmış şıkır şıkır.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
alper_tim' Alıntı:
keewayci dostlarım hepinize merhaba 28 mayıs pazar günü sapanca gezisi var ve sizleride aramızda görmek istiyoruz lütfen isimlerinizi listeye yazdırın hep beraber mükemmel bir gün geçirelim here türlü aktivite mevcut olacak ve şile gezisindenn daha çok eğlenicez emin olabilirsiniz her gezi dahada güzel oluyo bilginize hadi sizleri bekliyoruz elleri görelimmm
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13584
Beyler her gezide oldugu gıbı bu gezıdede sl150 damgasını vurucak kımse bızım sayımızı gecemez gelıyorsunuz dımı mıllet bu konuyu fun clubtan konusalım
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
GeCe__' Alıntı:
slm arkadaslar yaw cenk nerelerdesın sen ceko35 yani:queen: su cepını verde ben gelırım pendıge senden su emanetı almaya:) hu huuuuu.. bende bu arada sabah motoru bakıma bıraktım göya 2000 bakımı motor 2600 anasını satım:)) iyicene cirlop gıbı olsun dedım vala:p .. saygılar..:bounce:

GeCe__' Alıntı:
zeda3000 sende alemsın vala, barı ıns. mıllet sana uyupta almamıstır yoksa bosuna gıttı paralar:queen: ccdora arkadasım benım bayılacagımı fln dusunmusun ama sende alemsınde neyse :cherry: kusuruma bakma ama ben begenmedım kesınlıkle öle bısı yaptırmam helekı tek kısılık ımkanı yok dostum benım arkaya bınen var cunkı tek kısılıgın bence bı anlamı yok:mrgreen: ama bak sakın alınma bu benım fıkrım senın ıcınde hayırlı olsun sonucta senın begenıyosunya gerısı ruzgar:)).. bu arada dun hep karsıdaydım yanı avrupa yakasında bıara ortaköydeydım ve cok vardı slden he he motoru zaten barlar sokagının ıcınde bı yere park etmıstım ötekı sl nın yanına:) neyse sonra gdıerken bındık motora bı kız bı erkek geldı yanıma nasıl memnunmusun ıste ben bu motoru cok sevıyorum almayı dusunuyorum fln dedi bende cok memnunum dedım:p öle yanı:))..he bıde oturdugumuz yerdekı bıze bakan bı kız vardı elımızde de kaslar kız sey dedı aa motorunuzmu var yoksa capırmı harleymı bende evet capır harley dedım zuhahah ...

GeCe__' Alıntı:
bu arada bu resım ortaköydekı gıttıgımız cafe oluyo tam kalkarken kendımı bı cekıgım demıstım:p .. millet kımse yokmu yaww:cyclopsan


Lütfen beni kimse yanlış anlamasın. ama bu mesajların şişkinlik yaratmaktan başka hiç bir ehemmiyeti yok. çok rica ediyorum teknik konular harici mesajlarla forumu takip etme konusunda birbirimize güçlükler yaratmayalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Ercument' Alıntı:
KENDİZİ DEBRİYAJDAN GELEN SESE ALIŞTIRIN!
Arkadaşlar pazan günü mootoru yeni bir servise götürdüm ustasını pek met ettikleri için, mevzu yine o iğrenç ses debriyaj mıdır zincir midir ne zıkkımsa usta ile beraber balataların olduğu tarafı açtık hiç bir anormallik yok her şey muntazam usta inat etti bulucam diye motor pazarteside kaldı pazartesi akşamı motoru almaya gittim ustanın cevabı hiç bir anormallik yok biraz daha kullan ses artarsa motomax ile irtibata geçip halletmeye çalışalım. Yani uzun lafın kısası o ses Keeway cilerin kaderi dün benim motor ordayken biriside 500 bakımına getirmiş aynı sesin ondada olduğunu söyledi. Bu arada vitesleri süper yapmış şıkır şıkır.
ya o ses ıcın egzostan gelıyor dıyenler var susturuculardan sanırım gaz verınce zırıldıyor
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e hadi promethe
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
Ercument' Alıntı:
KENDİZİ DEBRİYAJDAN GELEN SESE ALIŞTIRIN!
Arkadaşlar pazan günü mootoru yeni bir servise götürdüm ustasını pek met ettikleri için, mevzu yine o iğrenç ses debriyaj mıdır zincir midir ne zıkkımsa usta ile beraber balataların olduğu tarafı açtık hiç bir anormallik yok her şey muntazam usta inat etti bulucam diye motor pazarteside kaldı pazartesi akşamı motoru almaya gittim ustanın cevabı hiç bir anormallik yok biraz daha kullan ses artarsa motomax ile irtibata geçip halletmeye çalışalım. Yani uzun lafın kısası o ses Keeway cilerin kaderi dün benim motor ordayken biriside 500 bakımına getirmiş aynı sesin ondada olduğunu söyledi. Bu arada vitesleri süper yapmış şıkır şıkır.


benim o sese hiç mi hiç alışmaya niyetim yok. motorum şu an serviste ve sanırım problemi buldular. alıp kullanmadan kesin bir şey yazmayacağım ama tüketici yasasında ayıplı ürün diye bir kavram var arkadaşlar. yasanın bu maddesi tamamı ile bizim yanımızda. Unutmayın hiç birşey kader değildir.

locco' Alıntı:

pardon abi beklettim. yinede haddimi aştıysam kusuruma bakmayın.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne demek promethecim.sen bizi bağışla
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
37
Arkadaşlar bizim superlightin yeni fiyatı anahtar teslim 3200 ytl olmuş, artık ikinci el fiyatlarımız daha iyi olacak gibi...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
promethe 76 merakla bekliyorum inşallah bulmuşlardır benim usta nerdeyse kafayı sıyırıyordu ama sonuç yine sıfır bu arada motomax fiyatlara zam yapmış SL 2.900 YTL. olmuş. MET ALİ BENDEN ÖNCE DAVRANMIŞ.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2900 mü 3 200 mu arkadaslar??
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
Ercument' Alıntı:
promethe 76 merakla bekliyorum inşallah bulmuşlardır benim usta nerdeyse kafayı sıyırıyordu ama sonuç yine sıfır bu arada motomax fiyatlara zam yapmış SL 2.900 YTL. olmuş. MET ALİ BENDEN ÖNCE DAVRANMIŞ.


muhtemelen akşam alıcam motoru. biraz gezer akşamda foruma yazarım. motorlarımızın 0 km sine gelen zam birazda eurodaki artışla ilgili.

locco' Alıntı:
2900 mü 3 200 mu arkadaslar??

2990 motomaxın sitesinden baktım. +200 ruhsat plaka dersen ikiside doğru
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst