Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilhanca_' Alıntı:
merhaba arkadaşlar. acaba aranızda uzun yol gideniniz varmı. önümüzdeki ay diyarbakırdan bursaya gitmek istiyorum. ne kendi performansımı nede motorun performansını kestirebiliyorum. motoruda kamyonun içinde götürmeye içim elvermiyor. size zahmet bu konu hakkında bir tecrübesi olan varsa beni aydınlatabilir mi. teşekkürler. hepinize kazasız güneşli ve rüzgarlı günler
ben edirneye gidicem inşallah haftaya.sod da gecenlerde bi izmit yaptı bildiğim bu
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende şile yaptım dostum:queen: gıtmesıne gıdersın ama nasıl gıdersın onu allah bılır:p
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
Stratejii isimli üyeden Alıntı
Bu arada arkadaşlar depoyu fulledikten sonra dün akşam benzin bitti ve ben sadece 227 km yol yapabildim yedek depo hariç hadi onunlada 30 km olsa toplamda 260 km civarı yol yapmış olurum. ya nasıl oluyor da bu dakar yakıyor anlamadım ben
tamam motoru açmak adına vites geçişlerinde devri yüklettikten sonra değiştirdim ama bu kadar da olmaması lazım diyorum ama anlamadım bişi bu işten yaaa...


stratejii dostum büyük olasılıkla jigleyi yarım açık unuttun geziyorsun... senin söylediğinin mümkünatı sadece o koşulda söz konusu...

Ben sapanca ya gidip gelirken Keeway stres testi yaptım gazı sonuna dayadım ve motoru yeniden ev e gelip parkettiğimde 256km yapmıştım tüm bu yol boyunca motor bazen 10500 devirlerde 135km hızları gördü genelde de 7 ile 8000 devrin altına inmedi... bu ağır eziyetin sonunda depoyu yeniden doldurduğumda anladımki tüm bu ağır zorlamaya rağmen motor 100km de 3.2lt ortalama benzin yakmıştı... Yani motorlarımız cidden ekonomik :) ...

Bu arada km sayaclarımız hakkaten eksik gösteriyor ... dün benim ibre 100km hız gösterirken yanından gecmekte olduğum clio nun göstergeside 100km gösteriyordu biraz akrobisi ile kasıp okudum :p ... aynı hızda gidiyorsak ben bunu nasıl geciyorum oldum... rahat en az 10km eksik gösteriyor... :)

Vee arkadaşlar ay sonu Didim e taşınıyorum ve motorumuda götürücem haliyle gercek uzun yol testine cok az kaldı ... sonuclarını varınca yazarım artık sizlere :)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
2
arkadaşlar 2 aydır motoru kullanıyorum 1000 km de eksoz dağıldı servis üç haftadır beni oyalıyor ayrıca dikkat karbiratörün yuvarlak parça kendiliğinden kopuyor arkadaşınkide koptu o bulup tekrar kaynak yaptırdı benimki kayıp
 
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
25
arkadaşlar sizlere birşey soracam 4300 km deyim bu zamana kadar sürekli aynı shel istasyonundan sürekli 95 oktan hatta ve hatta aynı pompacıdan alıyorum benzini .
1 haftadır azlıklarda motor stop etmeye başladı rolantiyi yükselttim 1500 devirde çalışıyor 2 gün sonra motor 1000 devirde çalışıyor ve stop ediyor ustalar hava ayarını yaptı görnürde hiçbir sorun yok konjektör değişti servis tarafından 0,5 daha güclü bir konjektör taktırdık sinyal muhabbetine onun etkisi olabilirmi

Bugun 4 kez ışıklarda stop etti tamda yolun ortasında herhalde epey bir laf yedim halaha kulaklarım cınlıyor bunun sorunu ne olabilir ????
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
nasıl fotoğraf göndereceğim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arkadaşlar benim SL tek kişilik!!! modifiye. ama bunu sizlerle paylaşamıyorum bu bu konuda yazdığım 4. ileti ... bir allahın kulu yok mu nasıl resim göndereceğimi anlatacak... koltuk emin oto döşeme de döşendi, iskeleti ise ayhan oto kaporta da yapıldı... ilgilenenlere bağlantı kurmalarını sağlarım... ayrıca orjinal koltuğu söküp, tek kişilik( uzun yol koltuğu) nu takmanız iki dakikanızı alıyor.. motorun tek sorunu yok, fotoğraflarını sizlerle paylaşmak isterim ama bana yardımcı olun...:silent: :silent: :silent: :silent:

gelişmiş cevap diyorum, önizlemeden gözat diyor resimi ekliyorum, cevabı gönderiyorum .....başka ne yapacağım??
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
17
herkese slm + 150 km + cc bar ekleme + ayna mod

slmlar sl150 kullanıcıları
motoru alalı 2 hafta oldu 150 km yaptım
forum sayesinde motorun artısı eksisi nesi varsa öğrendim ve bu konularda ben de bazı girişimlerde bulundum
işte cc bar ve aynalara yaptığım çözümler
seyhan cc barı 36 ytl (1 ytl zam gelmiş çok tutulunca :queen: )
aynalar için ve cc bar için civata somun pul vs. 7 ytl
işçilik 0 ytl (arkadaş ve ben birlikte yaptık bugün valla 3 saatimizi falan aldı demirciler sitesine gittik malzemeleri aldık geldik bakırköy de monte ettik)

ve resimler (eğer ekleyebilirsem - biraz karanlık - garajda çektim demin)

motora ayrı bir güzellik kattı valla hem dik hem sağlam yaptım (taş gibi oldu malum 8-10 somun birarada :queen: ) yani yaslanılabilir (test ettim) zaten küçük ve çok şirin bişey. zevkler tartışılmaz ama ne öyle tiger ınki , 1 metre cc bar mı olur :p ha bide cc barının resmini çekip gönderen bikaç arkadaş galiba kusura bakmasınlar ama yapamamışlar montajı yani çok arkada kalmış cc barın kafası onlara de-montage ve re-montage öneriyorum (bkz. resimlerdeki benim yöntemimle) :p

yorumlarınızı bekliyorum
ha bu arada olcan138 abi (benim galatasaray lisesi'nden abim olur) ben pazartesi aldım cc barı çağlayan murat oto kanuni yedek parçacısından 36 ytl ve aldığım sondu galiba bu aralar gelir yeni parçalar (türkiye'de üretiliyor) istersen yardım ederim abi montaj işine b.evlere bakırköye gelirsen :bounce:

hadi herkese bol aksesuarlı bol keyifli ve az sorunlu sürüşler... :cherry:








 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
aitho çok teşekkürler... çok naziksin...

umarım bu sefer olur söğlediklerinizi yaptım...

umarım bu sefer olur söğlediklerinizi yaptım...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşalr frenlerizden ses geliyormu soğukken cok yuksek ve iğrenc bir ses geliyor arka frenden.ısınınca ise ince ve tiz bir ses.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaslar bu arada ccdora harbı merak ettım motoru ne hale getırdın acaba??:queen: .. bıde sod agbı sen 135 bastım dıyosun ama 10 km sen koyuyorsun dımı ustune yanı 125 km gorudm ıbrede?? benı aydınlatırsan sevınıcem bu konuda, evet ona bende katılıyorum bızım ıbreler 10 km eksık gösterıo bence, ama tabı kaçtan sonra 10 km eksık gösterıo bıde o var :mrgreen: .. saygılar..:bounce:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
beyler yan çantaları çıkardım şimdi bi çanta almak istiyorum nerden alabilirim bu gun halletmek istiyorum (c.tesi) içerenköyde oturuyorum ...

özel yada mail len ulaşabilirsiniz ..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
ccdora' Alıntı:
arkadaşlar benim SL tek kişilik!!! modifiye. ama bunu sizlerle paylaşamıyorum bu bu konuda yazdığım 4. ileti ... bir allahın kulu yok mu nasıl resim göndereceğimi anlatacak... koltuk emin oto döşeme de döşendi, iskeleti ise ayhan oto kaporta da yapıldı... ilgilenenlere bağlantı kurmalarını sağlarım... ayrıca orjinal koltuğu söküp, tek kişilik( uzun yol koltuğu) nu takmanız iki dakikanızı alıyor.. motorun tek sorunu yok, fotoğraflarını sizlerle paylaşmak isterim ama bana yardımcı olun...:silent: :silent: :silent: :silent:

gelişmiş cevap diyorum, önizlemeden gözat diyor resimi ekliyorum, cevabı gönderiyorum .....başka ne yapacağım??


http://www.imageshack.us/ yaptigin ayni seyi bu siteye girip yap.Sonra Resim ekle sari iconunu tikla , imageshack in vermis oldugu en son linki copyala ve buraya yapistir.Olay bu .yine olmaz ise ozelden mesaj at bana.

Yedek depo ile 30 km gidemezsiniz gibi geliyor bana.Ben depoyu sahsen komple soktum (Delilik para ile degil ya) o muslugun cikintisi var ya iste o yedek kismi.Bir corba kasigi kadar benzin.O muslugu arada bir sokun ve temizleyin aciyip pislik cikiyor benzinden dolayi.

Yaa SOD 135 km yaptim diyorsun walla biraz zor.Yani cok zorlasan yokus asagi iyi bir asfalta 120 gorur ama o kadar 135 yapamaz bu alet bir yanlisin vardir dostum.Benim beyinim Honda beyini kesici yok o hiza ulasmadi.Kilometre saati konusunda benimde suphem var acikcasi.Bunu bir araba ile olcecek dost olur ise seviniriz.Ozelikle 100 uzerinde.

Flashoru calistirmayi cozdum.Iki kez ust uste iki sinyalede basin yani TAK TAK ve oyle kalin ve calismaya basliyor.10 kez denedim hep calisti.Ama tam bir gerzek mantigi yolda kalmis bir insan iki eli gidonda yapismis bir sekilde ne kadar zaman bekler.Biraktinmi gidiyor.Tabi Cinde adam cok muhakkak bunu basili tutacak birini yaninda hediye veriyorlardir:queen:

Hepinize selamlar.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
39
snrtrt' Alıntı:
beyler yan çantaları çıkardım şimdi bi çanta almak istiyorum nerden alabilirim bu gun halletmek istiyorum (c.tesi) içerenköyde oturuyorum ...

özel yada mail len ulaşabilirsiniz ..

snrtrt;dostum bir vapura atlayip sirkeciye gideceksin,orada istemedigin kadar cesitte ve fiyatta canta var:)
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
locco' Alıntı:
arkadaşalr frenlerizden ses geliyormu soğukken cok yuksek ve iğrenc bir ses geliyor arka frenden.ısınınca ise ince ve tiz bir ses.

evet benım motordan da o ıhrenc ses gelıyor dedıgın gıbı sabah soguk ken asırı ses var sonra yavas yavas azalıyor ama gecmıyor ne yapmak lazım bılgısı olan varsa paylassın arkadaslar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda3000 sod 135 bastım dıyo ama yanı normalde ıbresı 125 gösterıo o 10 km koyarak söluyo anladın:queen: bızımm motorlar harbıdende 10 km az gösterıo bence, tabı bıraz yokus assagada gormus olabılır ona bısey dıyemem ama kendımı söylıgım ben duz yolda 110 göruyorum demekkı 120 basıorum:) yokus assagada 120 yanı 130:) bujı ngk platın bılmem far edermı ama, benzın shelden alıyordum sımdı petrol ofısınkını denıcem, sod agbımden gıdıyorum bende he he he he ama tasınıyomus yaa uzulduk:cyclopsan .....saygılar:bounce:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkaDASLAR benzini emın oldugunuz yerlerden alın benım karburatörden su cıktı..motor öksürme yapıyordu..dikkat etmek lazım
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
http://img78.imageshack.us/img78/681/goruntu4160nb.jpg

bu motorun ilk hali

gece_ simdiki hali seni şaşkına çevirecek ama gönderemiyorum.. çünkü sevgili dostum FOTO BAHAR resimleri büyük pikseldeçektiği için yükleyemiyor.. cepten çekip kısa zamanda koyacağım.. benim esal hakikaten emsalsiz.. seni hayal kırıklığına uğratacağım için üzgünüm sevgili GeCe_ :)

zeda3000 verdiğiniz bilgi için merci.. nihayet :)

bu da son hali GeCe_... http://img399.imageshack.us/img399/6631/goruntu4442vm.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
SoD' Alıntı:
Stratejii isimli üyeden Alıntı
stratejii dostum büyük olasılıkla jigleyi yarım açık unuttun geziyorsun... senin söylediğinin mümkünatı sadece o koşulda söz konusu... [/QUOTE

SoD' Alıntı:
Ben sapanca ya gidip gelirken Keeway stres testi yaptım gazı sonuna dayadım ve motoru yeniden ev e gelip parkettiğimde 256km yapmıştım tüm bu yol boyunca motor bazen 10500 devirlerde 135km hızları gördü genelde de 7 ile 8000 devrin altına inmedi... bu ağır eziyetin sonunda depoyu yeniden doldurduğumda anladımki tüm bu ağır zorlamaya rağmen motor 100km de 3.2lt ortalama benzin yakmıştı... Yani motorlarımız cidden ekonomik :) ...

Sod dostum yok ben jikleyi özellikle kontrol ediyorum hatta kenara çekip kontrol ettiğimde oluyor. Ama jikle hep EN ALTTA duruyor. bi gariplik var bu işte ama çözemiyorum bir türlü
dün 20 ytl benzin aldım (süper koyuyorum hep) 151 km yapmışım :pr: :pr: :pr: ve ancak 20-30 km gider sonrasına benzin almasam yedek depoya geçecek.
var bişiler var ama ne :silent:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
zeda3000 ve aitho! yardımlarınız için çok merci.. bu arada arkadaşlar benim modifikasyonlarım burada yazan bir arkadaşın söylemlerine tıpatıp uygun, nasıl mı? orjinal koltuğu sökmek birbuçuk dakika( üç vidalı), uzun yol koltuğunu takmak bir dakika (iki vidalı) yani arka çamurluk üzerindeki vida yerine imite bir anten ekleyerek görünüme katkıda bulundum... yani arkadaşın söğlediği gibi modifikasyonlarda orjinale sadık kalınmalı, istendiğinde dönülebilmeli... peki bu uzun yol koltuğunu neden yaptım? adından da anlaşıldığı üzere uzun yolda chopper binenler bilirler rüzgar sizi arkaya yaslar, bu da kollarınıza yük binmesi anlamına geliyor. ama ilavelerim ile bunu hallettim. nasıl keeway dawidsonum? stratejii sizin yakıt konusu servis gerektiriyor, 400 km den az yapmıyorum!! ve daha hiç yedek tank kullanmadım, bu tavsiye edilmiyor biliyorsunuz.. 90 km yi aşmayın dostlarla vedalaşmayın!!!!!!!! keyifli sürüşler...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
ccdora' Alıntı:
nasıl keeway dawidsonum?
:) :mrgreen: :cherry:
ccdora' Alıntı:
90 km yi aşmayın dostlarla vedalaşmayın!!!!!!!!
:cat: :cat: :cat: :cat:

Bunları paylaştığın için çok teşekkür ederim.
Ama şu son hal fotoğrafının daha kalitelisi yok mu? Çok bulanık ve dikkatimi çekmesine rağmen dikkatlice inceleyemedim seleyi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst