- Katılım
- 20 May 2008
- Mesajlar
- 158
neden azalması gereksin ki??
rodajdan sonra titresimin azalicagi soylenir hep.. bnm motorumda ztn cok az titresim vardı.. hatta bir gun debriyaj balatasını bes ayaklı baska bir balatayla degistirmek icin hakan abi (jameka) ile bulusmustuk.. haremden uskudar ferhat ustaya kadar o kullandı motoru ve o da demisti seninkinde cok azmis titresim benimki masaj koltugu gibi
ama dedigim gibi son 2 haftada arttı sanki.. yada bana öyle geliyo.. yagı flnda eksik diil.. gerci 10bin km oldu bu aralar bakıma sokup hava filtresi, buji fln bi baktırtıcam belki azalır..