- Katılım
- 25 Mar 2008
- Mesajlar
- 527
hah arkadaşım şey sorcam sana,hiç debriyaj balatanda sorun oldu mu? ben deiştirmiştim motoru alınca, sıfır orjinalini taktırmıştım, debriyajı bırakınca sanki zincir boşmuş gibi cırttt diye bi ses geliyo ve ole kavrıyo. ustaya dedim ki bu balataların 5 bacaklıları varmış ve hiç sorun olmuyomuş dedim,bunda şole şole bi sorun var dedim. o da; hmmm o zaman debriyajı biraz sıkınca geçer dedi gerdiriyomu ne yapıyo bilmiyorum işte.bi bindim yarı yarıya azalmış sorun. bi ara gidecem tekrar yaptırtacam tam geçmediyse getir demişti. genelde ısınınca yapmaya başlıyo bunu.bilgin varmı hiç
debriyaj balatası bu motorun tek kronik sorunu sebebi debriyaj yatagının 4 ayaklı oluşu o sebepten 7-8 bin km de bir falan yatak deiştirmen gerekio genelde, ama bes ayaklı yatakla deiştirirsen bu sorun ortadan kalkıo kardeim bes ayaklı yatagı jameika hakan abi tedarik edebilio isteyen arkadas olursa
gerdirmeyide denedim ama gene verimli olmuo bi süre sonra ( 100-150 km) eski haline geri dönüo
Yaw bu motordan bende düşünüyorumda Bolu'da kullanan bulamadım. Bi aralar satıldığını görmüştüm de kullanana rastlamak zor. Uzun yola pek gitmez demiş bazı arkadaşlar mekanik anlamda sorun mu çıkartıyor ? ben bu yaz 1500-2000km arası bi yolculuk düşünüyorum da bu motordan aldığım taktirde
bu motorla istanbul ankara tam 14 saat sonrada ankara istanbul yapan adam var yav
Son düzenleme: