Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
neden azalması gereksin ki??

rodajdan sonra titresimin azalicagi soylenir hep.. bnm motorumda ztn cok az titresim vardı.. hatta bir gun debriyaj balatasını bes ayaklı baska bir balatayla degistirmek icin hakan abi (jameka) ile bulusmustuk.. haremden uskudar ferhat ustaya kadar o kullandı motoru ve o da demisti seninkinde cok azmis titresim benimki masaj koltugu gibi :)
ama dedigim gibi son 2 haftada arttı sanki.. yada bana öyle geliyo.. yagı flnda eksik diil.. gerci 10bin km oldu bu aralar bakıma sokup hava filtresi, buji fln bi baktırtıcam belki azalır..
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
56
ben 10.000km dir kullanıyorum motorumu bukdar süredir hava filtresine yağ gelmesini bende çook yaşadım...
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
normalse sorun yok:mrgreen:ama anormalse giderim cumhuriyet meydanında benzin döker yakarım motoru protesto amaçlı:p:cat:

zihni05 kardeşim sen tecrübeli bi motorcuya benziyosun sen bi kaç sorum olucak uçan tenekyle alakadar:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
bu benm makina 7 bine gelio ama biras abes kaçıcak daha bakım makım görmedi daha doğrusu ben götürmedim adamı resmen soyuyolar.Motor stop ettikten sonra tık diye bises gelio sanki bişeyler çarpıyor birbirine.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Esselam. Arkadaşlar bizim eve çıkan bir yokuş var ki akıllara zarar. Daha önce Enduru motorumla durmam gerektiği zaman ön fren, gaz ve debrayaj üçlüsü ile haraketleniyordum. Ama sanırım curieser ile bu olmuyor. Arka fren ile mi kalkış yapmak lazım?
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
bu benm makina 7 bine gelio ama biras abes kaçıcak daha bakım makım görmedi daha doğrusu ben götürmedim adamı resmen soyuyolar.Motor stop ettikten sonra tık diye bises gelio sanki bişeyler çarpıyor birbirine.


o tık sesi bazen bendede oluyo.. stop edince.. egzost sikirtisi degil motordan geliyo.. sanki birsey geri sarip yuvasına oturuyomus gibi bi ses.. amma tuhaf anlattım.. bazen stop edince yapiyo bazen yapmıyo bende bilmiyorum ne oldugunu
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
56
hiç karşılaşmadım hocam öyle bi sesle bazı kronik sorunlardan bitanesi daha olabilir...
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
yaw anlamdımki sudoki gibi motor çözemedim gitti zinciri gevşer vibrasyon yapar yağ akıtır vitesi geçmez ömür biter bunun takırtısı tukurtusu bitmez:pr:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
arkadaşlar bende yarın bi tane sl alcam galiba motor 1000 km de ama motorun sahibi rodajı iyi yapmamış olabilir? bu çok sıkıntı olur mu?
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gt250r al arkadaşım sen

arkadaşlar geçen günlerde de sormuştum ama herhangi bi yanıt alamadım,
motorum 115i rahat görürken şu an 100ü anca geçiyo,ivmelenmede bi sorun yok ama top speed olarak bi düşüş var,çanta takılı deildi önceden yeni taktım onun etkisi olabilirmi,o kadar da fazla olabilirmi? devir 5. vitesle 9bini görüyodu şu an 7buçuk8 arasında kalıyo...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
gt250r al arkadaşım sen

arkadaşlar geçen günlerde de sormuştum ama herhangi bi yanıt alamadım,
motorum 115i rahat görürken şu an 100ü anca geçiyo,ivmelenmede bi sorun yok ama top speed olarak bi düşüş var,çanta takılı deildi önceden yeni taktım onun etkisi olabilirmi,o kadar da fazla olabilirmi? devir 5. vitesle 9bini görüyodu şu an 7buçuk8 arasında kalıyo...

bnmkine benzemis :)
saka tabi.. son bakımdan bu yana ne kadar gecti? jikle asagida duruyor dimi?
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
walla süper olur keewayciler arasında sıkı bi bağ olsun dü yolda kaldım benzin bitti ayıptr sölemesi:pr:neyse keewaycinin biri yanımdan geçti gitti insan bi sorar dimi:cherry:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
keewaydaşlarım bende çiğlidenim şöyle güneşli bi pazar günü turlayalım 8-10 motorda alem keeway görsünj:bounce:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bnmkine benzemis :)
saka tabi.. son bakımdan bu yana ne kadar gecti? jikle asagida duruyor dimi?

son bakımdan itibaren 1400 km geçti,ama 400km önce sadece yağını deiştirtmiştim,hava deişikliğinden dolayı falan subab ayarları falan deişrimi ki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst