Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun olur bol şeyler:)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
56
Artık bende satmak istiyorum kara kulem SL'imi :cat:


http://www.sahibinden.com/custom_chopper_radikal_keewayWQQaXQQ10139668WQQpXQQdisplayitem&keyword=custom%20chopper
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
selam sevgili arkadaşlar ben tecrübenize güvenerek bir şey sorucaktım.
bu plakayı arka tekerleğin yanına nasıl alırım bir bilgisi olan var mı?
custom chopper hesabı yani:bounce:bounce:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım bunun için çantaları sökmen lazım takmaman lazım,polisler sorun çıkarır gibime geliyo ama illede yapacam diyosan plakayı yan taraftaki demirlerin hemen alt tarafında kalan kaportaya perçinletiver köşelerinden
 
Katılım
12 Şub 2009
Mesajlar
9
hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin darısı benim başıma . ss ile sl arasında kaldım hangisi daha şık duruyor motor hariç hangisi daha dikkat çekici birde ss lerin üretimi durdumu katologlarda yok sanırım göremedim .
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabikide sl daha karizma duruyo kardeş
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
herkese yeniden slmlar arkadaslar inşallah iyisinizdir hepiniz uzun zamandır yogunluktan dolayı siteye falan bakamadım :)

arkadaslar ani bir kararla yeni bir motor aldım ve ilk motorum olan kewaay imi satmaya karar verdim, yakınd sahibindene de ilan koyacagım, ilgilenen arkadaslar olursa yaklasık 20 bin km de, tüm bakımları yapılmıs, şimdiye kadar beni hiç yolda bırakmayan, herseyine garanti verdigim, debriyaj balatası ve yatagı daha 40 km önce yenilenmiş motorumu satıyorum, fiyatı talip olan arkadasla aramızda halledebilecegimize inanıyorum. herkese selamlar belasız kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese yeniden slmlar arkadaslar inşallah iyisinizdir hepiniz uzun zamandır yogunluktan dolayı siteye falan bakamadım :)

arkadaslar ani bir kararla yeni bir motor aldım ve ilk motorum olan kewaay imi satmaya karar verdim, yakınd sahibindene de ilan koyacagım, ilgilenen arkadaslar olursa yaklasık 20 bin km de, tüm bakımları yapılmıs, şimdiye kadar beni hiç yolda bırakmayan, herseyine garanti verdigim, debriyaj balatası ve yatagı daha 40 km önce yenilenmiş motorumu satıyorum, fiyatı talip olan arkadasla aramızda halledebilecegimize inanıyorum. herkese selamlar belasız kazasız sürüşler dilerim
yeni motorun ne kardeş:)
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
Kaça satıyorsun acaba?

arkadasım yukardada yazdıgım gibi biçtigim direk bir fiyat yok ciddi alıcı olan bir arkadasla önce telefonda sonra yüz yüze konusarak halledebilecegimize inanıyorum. motorumu sevdigim için sahibinden e ilan bile bırakmadım satmasamda durur kenarda ara sıra onunda tozunu alırım :) ama bide öğrenciligin reel olgularından dolayı satmak fikrimde var o sebepten yabancıya gidecegine siteden birine gitsin die bekliorm. fiyat konusunda fahiş bir miktar istemem merak etmeyin. motoru merak eden olursada genel toplantılara gelen arkadaslar falan bilir motoru bn zaten kefilim motoruma :)

herkese saygılar
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
facia42 sahibinden de siyah bi sl gordum konyadan.. farı seninki gibiydi ve sitenin sticker ı vardı.. satiyomusun motoru?
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
115
ya bende bi sorum olsn arkadaşlar size benim rus artık eskidi modifiye yapmaktan wazgectim 900 liraya bi keeway aldım 44.000 kmde ama her zaman bakımı yapılmış sizce alınırmı

http://www.motomax.com.tr/doc/SUPERLIGHTMOTOMAX.pdf

alın size kullanıcı el kitabı türkce ben baştan bi okuyim D:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende aldım walla keeway 2006 model ama 44.000 de hala sağlam diyo yarın gidip görcem dediği gibi tek basışta çalısmassa görür :D

motor soğuksa jikleyi ortaya alarak çalıştır,yok yere adama kızma çalışmıyo diye:))))))
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Selam arkadaşlar. Ben motorun her yağ değişiminde zincirini de yağlattırıyorum. Şu anda motor 14 bin civarında. Sorum şu bu motorlarda zincir değişiminin bellirli bi km si var mı? Eğer değiştirmek gerekirse kaçlık zincir almak lazım?
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
arkadaşlar ben bu motora saygı muhabbetine ayar oluyorum bu ne ya motorada binilmez bu memlekette:pr::pr::silent:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zincir konusunda bi bilgim yok malesef..

arkadaşlar ben bu motora saygı muhabbetine ayar oluyorum bu ne ya motorada binilmez bu memlekette:pr::pr::silent:

izmir gibi bi yerde de saygı yoksa ben konyada öleyim:pr:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst