Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
COBALT arkadaşım lastiklerin havası 1,8 bar kitapcığında öyle yazıyor oda yaklaşık 28 inç oluyor bu normal mi senin kaç lastik havaları yazarsan sevinirim.

Bu arada TUNDER senin lastikler Metzeler demişsin ve kaça aldın bilgi verirmisin

:silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yusuf kardes ama ben sana demıstım o aksam motgoruna bındıgınde senın lastıkte bı anormallık yok abıcım kanpanan coook sıkılı olmaz öle azıcık frene bastıgımda anında sıkıyor ve doal alarak kayıyor olay bu öle bınılmez ona bence hemen gıt servıste gevsetttır yada napıcaklarsa yapsınlar öle olmaz.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
COBALT arkadaşım lastiklerin havası 1,8 bar kitapcığında öyle yazıyor oda yaklaşık 28 inç oluyor bu normal mi senin kaç lastik havaları yazarsan sevinirim.

Bu arada TUNDER senin lastikler Metzeler demişsin ve kaça aldın bilgi verirmisin

:silent:
fiyatlar dönemsel olduğundan net birşey söyleyemem gidip sorman lazım ben ön arkayı 330 a almıştım başkası 275 e sormuş vs...
 
Katılım
23 Ocak 2007
Mesajlar
16
bende aranıza katıldım arkadaşlar

herkese merhaba, sonunda beğendiğim modellerden biri olan keeway super light krem rengi aldım. bu cuma en geç cumartesi motoru teslim alıcam. yeni motor ile ilgili tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum. Baharda etkinlik vs olursa katılmayı isterim. buradan yapılan güzel paylaşım ortamında görüşmek üzere..

coşkun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ctarkocin ne acayıp bı nıck bu:) neyse aramıza hos geldın ve hayırlı olsun motorun kaca aldın? nerde oturuyorsun bunları yaz hele.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
GECE_ haklısın servise gidicem ama yinede Thunder 79 unda dediği gibi lastikler bana pek iyi gibi gelmiyor arkada diş yok bikere ortada uzun bir kanal o kadar güven vermiyorlar bana galiba kıyacaz paraya başka alternatif yok ama freni bir ayarlartıp deneyeceğim yinede bakalım neler değişecek bu metzeler lastikler kafama yatıyor biraz onlarda çok pahalı :pr:

CTARKOCİN hoşgeldin bende merak ettim kaça aldım motoru herşey dahil bir zahmet yazıver merakımız gitsin son sıra fiyat konusunda bir karışıklık yaşıyoruzda.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
herkese merhaba, sonunda beğendiğim modellerden biri olan keeway super light krem rengi aldım. bu cuma en geç cumartesi motoru teslim alıcam. yeni motor ile ilgili tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum. Baharda etkinlik vs olursa katılmayı isterim. buradan yapılan güzel paylaşım ortamında görüşmek üzere..

coşkun

hayırlı olsun arkadasım kazasız belasız kullan ehlıyet olayını ıhmal etme almadıysan mutlaka al korumalara da ozen goster cunku onlar bızım kaportamız :)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
beyler aynaların arkasında 2 adet yıldız kafalı civata var siz siz olun sakın gevşetmeyin sıkmak için aynayı kırmanız lazım cünkü ayna camı silikon ile yapışık civataların arkası somun gevşetince somunlar içten dönüyor sıklımıyor

bencamı kırdım yenisini kestirmem lazım yada hazır kırmışken deyişik ayna alırım arkayı daha iyi göstercek.

camcıya gittim ordaki aynalardan olmuyor sanayiye gitdip oto aynası kestirmem lazım ince ayna olması lazım normalleri kalın
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Thunder arkadaşım,trafikte farkedilmek kazaları önler. 2 tane salyangoz korna taktınmı etrafındakiler seni tır zanneder:mrgreen: dikiz aynasına yapıştırırsın. Nede olsa büyük araçta geçiş üstünlüğü vardır dikkat ister.:queen:

Ergeser honda aynası al 15 ytl tornacıda uçlarını açtır orjinal aynanın yuvasına geçsin diye,sonrada görüş alanına bak harika...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala cıft aynada bı baska oluyor ya:) sisleride taktırdım hos oldu ama akuyu degıstırmem lazım daha cok göstersın dıye.

vıceroy sende tank bed var galiba nasıl guselmı kaç kurus? bende alsın dıyorum yaa cızılmesın hem gorunum gusel olsun hesabı
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Arkadaşlar bizim motorda yan ayaklık var ya; Üzerine ayak koyduğumuz yer değil , motoru ayakta tutandan bahsediyorum.Yan sehpada diyebiliriz onu hiç değiştiren oldumu içinizde motoru onunla bıraktığımda çok güvensiz oluyor birisi motoru düzeltse yada dokunsa kendisi kapanıyor bu sorununuzu nasıl çözdünüz ben kendimce bir şeyler yaptım ama tam istediğim gibi olmadı değiştiren varsa ne taktınız bu konuda fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Saygılar::piloot::
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Arkadaşlar bizim motorda yan ayaklık var ya; Üzerine ayak koyduğumuz yer değil , motoru ayakta tutandan bahsediyorum.Yan sehpada diyebiliriz onu hiç değiştiren oldumu içinizde motoru onunla bıraktığımda çok güvensiz oluyor birisi motoru düzeltse yada dokunsa kendisi kapanıyor bu sorununuzu nasıl çözdünüz ben kendimce bir şeyler yaptım ama tam istediğim gibi olmadı değiştiren varsa ne taktınız bu konuda fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Saygılar::piloot::

ilk servise götürdüğümde otomatik bir ayar yapmışlardı onun yayına bir daha o sorun kalmadı.. yan ayağa almayın arkadaşlar orta sehpaya alın. almakta zorlanan arkadaşlara bedava öğretirim 50 kilo bile olsanız orta sehpaya alabilirsiniz...:queen:
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Arkadaslar 1-2 haftadir frenlere bastigimda hafif kayiyordum daha once de olmustu aynisi ve lastiklere baktirdigimda havalari inmisti olayda cozulmustu.Ayni mantikla yola cikarak lastik havalarini kontrol ettirdim ve on-arka lastik olmak uzere ikisi de 23 e 23 cikti,duzelttim 28 e 32 yaptim ve duzeldi,eger lastikdn sikayeti olanlar varsa (kayma vs..)once havalarini kontrol ettirsin.Bir de 7 aydir ha geldi ha gelecek denen servisim sonunda yan kapak yeni getirtti servis (gri-siyah motomax yazili olan yeri)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Arkadaslar 1-2 haftadir frenlere bastigimda hafif kayiyordum daha once de olmustu aynisi ve lastiklere baktirdigimda havalari inmisti olayda cozulmustu.Ayni mantikla yola cikarak lastik havalarini kontrol ettirdim ve on-arka lastik olmak uzere ikisi de 23 e 23 cikti,duzelttim 28 e 32 yaptim ve duzeldi,eger lastikdn sikayeti olanlar varsa (kayma vs..)once havalarini kontrol ettirsin.Bir de 7 aydir ha geldi ha gelecek denen servisim sonunda yan kapak yeni getirtti servis (gri-siyah motomax yazili olan yeri)


Starwars lastik havalarını 28-32 kim ayarladı biraz yüksek değilmi ama memnunsan bende yarın bu değerlere çıkarayım lastikleri .D:cherry: eneyeyim madem.kitapçıkta 28 inç diyor yanılmıyorsam bende ona göre yapmıştım ama madem sen tecrübe ettin onuda deneyeceğim sagol arkadaşım
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
16
süremiyorum

arkadaşlar ben motosiklet aldım keeway superlight. amaa sürmeyi bilmiyorum daha hiç. bugün ilk kez bindim bi kere devirdim. soora biraz gidebildim ama çok zorlandım gerimi satsam naapsam. izmirli ustalar bi yardım edin gözüm korktu :(
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
arkadaşlar ben motosiklet aldım keeway superlight. amaa sürmeyi bilmiyorum daha hiç. bugün ilk kez bindim bi kere devirdim. soora biraz gidebildim ama çok zorlandım gerimi satsam naapsam. izmirli ustalar bi yardım edin gözüm korktu :(

Yok arkadaşım öyle bozma hemen moralini boş bir yere , kullanan biriyle git oralarda dene biraz bak hemen alışacaksın hemen pes etme sakın ilk kullanımda bunu yaşaman normal ağır motor nede olsa.sakın satma yazık olur ayrıca kaça aldın bir yazarsan sevinirim.:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilker :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2007
Mesajlar
16
merhaba arkadaslar

fiyat olayinda bende karisiklik yasadim ellerinde kalan sonuncuyu 2.990 peşin olan fiyatı, vade farkı ile 8 ay bonus kart ile 3.250 civarına geldi tabi 200 de plaka ruhsat için verdim. aldığım yer söyledikleri yeni bir parti mal gelecek ve fiyat 300 yetl fazla olacak demişti. internet sitesinde az önce gördüm güncellemişler 3.290 peşin fiyatı demişler. başka bir bayi aramıştım 4.100 demişti sanırım fiyat konusu daha kesin net deil yazın fiyat 4100 olursa saşırmamak lazım.
araba ve motor ehliyetini birlikte almıştım. yıllardır bekliyordu arada kiralayıp kullandığım olmuştu. istanbul Harbiyede oturuyorum. öneri yazan ve forumu canlı tutan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
ayrıca cruiser 250 için fiyat olarak 4.890 yazmışlar.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ctarkocın hadı bakalım iyi keyıfler ve surusler devamlı burda görmek ısterız senı.bızım fıyatlar bı tuhaf zaten evet.nasıl hosuna gıttımı motor?
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
17
Hepinize Merhaba,

Vakitsizlikten daha önce mesaj yazma fırsatım pek olmadı... 1,2 mesaj dışında pek verim yok anlıyacağınız. Neyse, sizinle paylaşmak istediğim bir fikrim var (fikrim geldi). Supershadow ve bizim SL ' lerin oturaklarını inceleyeniniz var mı daha önce. Gözlerim beni yanıltmadıysa vida deliklerine kadar sanırım aynı bantdan çıkıyor. 2 parçadan oluşuyo artçı parçası biraz kısa gelebilir? Merak ettiğim bunu yada buna benzer bişey deniyen var mı? Haaa bu arada adım Yasin (30), Karaşoparım henüz 700 KM de 2006 model Siyah, yanlış anlamayın kullanmayı bilmediğimden diil, ehliyetsizlikten bu KM. Inşallah şubat da o da olcak. Anadolu yakası Bostancıda oturuyorum. Planlarımı paylaşmak istedim; varsa ekliceniz önerileriniz seve seve okurum.

Karaşoparın başına gelcekler;
1. Lastikler değişecek (Muhtemelen Metzler) [250 300 YTL arası]
2 Lastikler tubles yapılacak bu zaten farz [15 - 30 YTL arası]
3. Subap ayarı istiyor şoparım düzensiz çalışma ve vibrasyon düşük devirlerde boy gösteriyo. (Serviste beleş)
4. Buji değişecek üzerindeki çin malı verimsiz (NGK platinium düşünüyorum) [15 - 30 YTL arası] Eski sayfalarda kodu var.
5. Üzerindeki Akü 6amp 9 luk taktıracam acil diil (fiyat bakınıyom hala)
6. Oturağı değiştirecem sevmiyorum bizimkinin kulaklı selesini :) (Bu yüzden supershadow fikri )
7. Çantalar takım olarak değişecek. Kalitesine göre değişiyor fiyatlar...

Buji değişimi, zincir - fren ayarı yağ değişimi gibi basit şeyleri kendim hal edebiliyorum bunu eli biraz tornavida anahtar tutan herkez yapabilir. Gözünüzde büyütmeyin.... :)

Ayrıca bir site buldum sizinle paylaşmak istiyorum belki biliyorsunuzdur,
adamlar custom aksesuar yapımıda yapıyorlarmış resimler var. Henüz gidip tanışamadım, ama sitede yazdığına göre gidip onların aletleri ile gözetim altında BELEŞ olarak motorunuza bakım yapabiliyormuşsuznuz (yağlama yıkama vs vs). http://www.motohobi.com

Fazla bıdı bıdı yaptım....
Farınız ve yolunuz açık olsun :)

Yaso
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst