nasıl bır kornamıskı o??
baba eyw pekı kaç kurustur bu? yanı bızım motora gıdermıki bende pek dusunmuyor degıldım yenımı bı korna ses dınlıyelım bakalım![]()
abi merhaba nasılsın.bu motorlarda arkadaslarında dedigi gibi normal titreşim ilk zamanlar yani4000 km ye kadar bya bir rahatsız ediyordu beni bende senin gibi cok sinir oluyordum bu işe fakat şimdi okadar degil yine titriyor ama o kadar degil sen gecenın de dediği gibi boşveerrr binmene bakArkadaşlar sağolun. Yalnız bu rahatsızlık veren titreşimde tıkırtı veya zırıltı olmayınca vida boşlukları olmadığını düşünüyorum.Her bakımda vidalar elden geçiyor aslında.Tek silindirde titreşim azda olsa kaçınılmaz biliyorum ama 4500 devirde bile rahatsızlık veriyor. Gece bu alet yol yaptıkça titreşimi azalacaksa % kaç azlır diyorsun.Kaç km ye kadar bunu normal karşılamalıyım. Benim diğer scooter da titreşim nerdeyse yok gibi,rodaj öncesi bile böyle ayakta karıncalanma yapmıyordu! sl in koltuğunu bile deri döşeme yaptırırken söktürüp kalçaya uyumlu yontturdum oturuş daha rahat oldu ama titreşi devam...:silent:
benim sl 100 km de, 2.2 lt yakıyor.5 defa değişik periyotlarda kontrol ettim.
ressam_01 bende öle ıste 120 km ıle gıdıyorum ama 80-90 gösterıyor yaa:mrgreen:
yaf buna uyan bi hız gostergesi alıp takmak lasım 250 liklerdeki (super shadow) gostergeler nasıl hiç gören var mı ?
barıs cım o fıyat cok fazla + kanuni nin parcası nı takmak ıstemem
Değerli kardeşlerim ben sürmeye devam edeyim ozaman, tecrübe sizde.ilginize teşekkürler. Mercedesleri üzerindeki seger marka kornalar tanesi 10 ytl orjinalleri atarda bunları takarsanız ideal oluyor. Thunder kardeşimin gösterdiği salyangoz modellerde ses çok fazla seni bile sürerken hoplatır (hemde 2 tane) :mrgreen:
Ya arkadaşlar bu arka lastik ufak bir frende kayıyor aldığımdan beri sl'imin lastiklerinden nefret ettim sizin hiç şikayetiniz yokmu lastiklerinizden memnunmusunuz.r:
KEsinlikle lastiklerimden şikayetim yok vatandaş yeri bir tutuyor bırakmıyor... ıslak kuru fark etmiyor kaysa bile dengeli kayıyor...
Katılıyorum. Belkide fren haricinde virajda yatmada sorundan kayıyor olabilirmi