Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl bır kornamıskı o??
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
nasıl bır kornamıskı o??

# Made In Italy
# Tüm marka ve model otomobillere uygundur.Özellikle MOTORSİKLET lerde,motorun içerisinde yeterli yer olmayan araçlarda kullanıma daha uygundur.Diğer özellikteki Nautilus korna dan daha dar yapıya sahiptir.
# Havalı kendi kompresörü üzerinde,yer kaplamayan boyutlardadır.Formula 1 yarışlarındaki otomobillerdeki sesi vermektedir.
# 680 Hz.
# 139 Db
# -25 - +80 arası çalışma
# 50.000 on/off
# Sesleri dinlemek için www.stebel.it adresini ziyaret edebilirsiniz.
# Paket içeriğinde 1 ad korna kuvvetlendirici röle bulunmaktadır.
# Ölçüler : 11,2x11,2x 7 cm

otm311116.jpg
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baba eyw pekı kaç kurustur bu? yanı bızım motora gıdermıki bende pek dusunmuyor degıldım yenımı bı korna ses dınlıyelım bakalım:)

bende ıngılızce pek yok ya:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buldum ama

sabah benım motoru bıraktım menderese sislere baglantı cekıcez fln.hımm arastırmak lazım bunda bırden cok ses var sanırım ölemi sen sor taktır gusel olursa alırız
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Arkadaşlar sağolun. Yalnız bu rahatsızlık veren titreşimde tıkırtı veya zırıltı olmayınca vida boşlukları olmadığını düşünüyorum.Her bakımda vidalar elden geçiyor aslında.Tek silindirde titreşim azda olsa kaçınılmaz biliyorum ama 4500 devirde bile rahatsızlık veriyor. Gece bu alet yol yaptıkça titreşimi azalacaksa % kaç azlır diyorsun.Kaç km ye kadar bunu normal karşılamalıyım. Benim diğer scooter da titreşim nerdeyse yok gibi,rodaj öncesi bile böyle ayakta karıncalanma yapmıyordu! sl in koltuğunu bile deri döşeme yaptırırken söktürüp kalçaya uyumlu yontturdum oturuş daha rahat oldu ama titreşi devam...:silent:

benim sl 100 km de, 2.2 lt yakıyor.5 defa değişik periyotlarda kontrol ettim.
abi merhaba nasılsın.bu motorlarda arkadaslarında dedigi gibi normal titreşim ilk zamanlar yani4000 km ye kadar bya bir rahatsız ediyordu beni bende senin gibi cok sinir oluyordum bu işe fakat şimdi okadar degil yine titriyor ama o kadar degil sen gecenın de dediği gibi boşveerrr binmene bak:) ben mersine her gelmeme biyerleri bozuluyor titresimden ama napalım bu benım motorum ve onu çok seviyorum sevdigim içine hataları cok gözüme batmıyor:p
birde bu benim km saati herkesinki gibi bozuk sanırım ama arabayla denedim120 vurdu ama gösterge hala 80 di :mrgreen: :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ressam_01 bende öle ıste 120 km ıle gıdıyorum ama 80-90 gösterıyor yaa:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
thunder79 menderese arkamdan konusmussun:mrgreen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Değerli kardeşlerim ben sürmeye devam edeyim ozaman, tecrübe sizde.:p ilginize teşekkürler. Mercedesleri üzerindeki seger marka kornalar tanesi 10 ytl orjinalleri atarda bunları takarsanız ideal oluyor. Thunder kardeşimin gösterdiği salyangoz modellerde ses çok fazla seni bile sürerken hoplatır (hemde 2 tane) :mrgreen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Değerli kardeşlerim ben sürmeye devam edeyim ozaman, tecrübe sizde.:p ilginize teşekkürler. Mercedesleri üzerindeki seger marka kornalar tanesi 10 ytl orjinalleri atarda bunları takarsanız ideal oluyor. Thunder kardeşimin gösterdiği salyangoz modellerde ses çok fazla seni bile sürerken hoplatır (hemde 2 tane) :mrgreen:


O süper o zaman kesinlikle alınmalı bugün extre kesilsin yarın ilk işim onu almak olcak :queen: benim korna şu an çok kötü 29 ekimde resmen çalmaya utandım :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Ya arkadaşlar bu arka lastik ufak bir frende kayıyor aldığımdan beri sl'imin lastiklerinden nefret ettim sizin hiç şikayetiniz yokmu lastiklerinizden memnunmusunuz.:pr:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Ya arkadaşlar bu arka lastik ufak bir frende kayıyor aldığımdan beri sl'imin lastiklerinden nefret ettim sizin hiç şikayetiniz yokmu lastiklerinizden memnunmusunuz.:pr:

KEsinlikle lastiklerimden şikayetim yok vatandaş yeri bir tutuyor bırakmıyor... ıslak kuru fark etmiyor kaysa bile dengeli kayıyor... Metzeler lastiklerimden gayet memnunum. Dün akşam benim motorda 102-103 (105 deil) görünürken hyosung gv250 de 110 göründüğünü öğrenmiş bulunmaktayım. Size bildiririm... :queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Katılıyorum. Belkide fren haricinde virajda yatmada sorundan kayıyor olabilirmi

Şakası bir tarafa SL in kendi lastikleri kesinlikle sağlam lastik değil
en ufak sılak zeminde kayıyor. Yatmada kayarmı yolun eğimine ve yatış şekline göre kayar ama virajda yatarken daha dengelisiniz çünkü siz yatırıyorsunuz ve kaysada şok geçirmeden tedbir alabilirsiniz... Lastikleri değiştirmenizi şiddetle tavsiye ederim... Lastik bir aksesuar değil kesinlikle bir zorunluluktur:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst