Hepinize Merhaba,
Vakitsizlikten daha önce mesaj yazma fırsatım pek olmadı... 1,2 mesaj dışında pek verim yok anlıyacağınız. Neyse, sizinle paylaşmak istediğim bir fikrim var (fikrim geldi). Supershadow ve bizim SL ' lerin oturaklarını inceleyeniniz var mı daha önce. Gözlerim beni yanıltmadıysa vida deliklerine kadar sanırım aynı bantdan çıkıyor. 2 parçadan oluşuyo artçı parçası biraz kısa gelebilir? Merak ettiğim bunu yada buna benzer bişey deniyen var mı? Haaa bu arada adım Yasin (30), Karaşoparım henüz 700 KM de 2006 model Siyah, yanlış anlamayın kullanmayı bilmediğimden diil, ehliyetsizlikten bu KM. Inşallah şubat da o da olcak. Anadolu yakası Bostancıda oturuyorum. Planlarımı paylaşmak istedim; varsa ekliceniz önerileriniz seve seve okurum.
Karaşoparın başına gelcekler;
1. Lastikler değişecek (Muhtemelen Metzler) [250 300 YTL arası]
2 Lastikler tubles yapılacak bu zaten farz [15 - 30 YTL arası]
3. Subap ayarı istiyor şoparım düzensiz çalışma ve vibrasyon düşük devirlerde boy gösteriyo. (Serviste beleş)
4. Buji değişecek üzerindeki çin malı verimsiz (NGK platinium düşünüyorum) [15 - 30 YTL arası] Eski sayfalarda kodu var.
5. Üzerindeki Akü 6amp 9 luk taktıracam acil diil (fiyat bakınıyom hala)
6. Oturağı değiştirecem sevmiyorum bizimkinin kulaklı selesini

(Bu yüzden supershadow fikri )
7. Çantalar takım olarak değişecek. Kalitesine göre değişiyor fiyatlar...
Buji değişimi, zincir - fren ayarı yağ değişimi gibi basit şeyleri kendim hal edebiliyorum bunu eli biraz tornavida anahtar tutan herkez yapabilir. Gözünüzde büyütmeyin....
Ayrıca bir site buldum sizinle paylaşmak istiyorum belki biliyorsunuzdur,
adamlar custom aksesuar yapımıda yapıyorlarmış resimler var. Henüz gidip tanışamadım, ama sitede yazdığına göre gidip onların aletleri ile gözetim altında BELEŞ olarak motorunuza bakım yapabiliyormuşsuznuz (yağlama yıkama vs vs).
http://www.motohobi.com
Fazla bıdı bıdı yaptım....
Farınız ve yolunuz açık olsun
Yaso