Bence de bisan o fiyatlara düşünmeden alınır. Hediyelik misali
Piyasada yeni türeyipte devamlılığına emin olamadığınız markaları düşünmek bile hatadır. :bounce:

dün debriyaj elimde kaldı,tel kopmuştur diye düşünürken debriyaj levyesinin kırıldığını kırılan parçanın motorun içine düştüğünü gördük.motor sökülecek ve parça bulunup tekrar toplanacak bir sürü masraf :silent: bir arkadaş daha aynı konudan muzdaripti önceki aylarda halbuki usta dediki 20 senelik motorlarda bile bu parça değişmez , bozulmaz... bu konuda bir sıkıntımız var demekki arkadaşlar
Arkadaşlar sattınızmı motosikletleri? Motomax'tan önce biz kapattık sanki dükkanı :mrgreen:
KID333, senin motoru ilk aldığında Beşiktaş'ta bir motor servisine götürüp montajını yaptırmıştın... Yanlış kalmadıysa aklımda, orası iyi bir yerdi.. Keeway servisi falan değil elbette ama eğer yanılmadıysam bu usta arkadaşın işine yarayabilir dedim.bir kaç sefer topikteki arkadaşlardan iyi bir usta adresi istedim fakat herhalde kimse ustasından memnun değil ki hiçbir cevap gelmedi