Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
ozelden ulaşırlarsa beşiktaşta olan servisin ki her türlü yardımı cidden makul fiyatlara karşılayan bi servis war, burdan da söyleyebilirimde forum kurallarını tam olarak bilmiyorum.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
Kafan karışmasın Bisan 3500 YTL şu an piyasada.
Ama Ledowun servislerini de bi araştır istersen.Ledow kötüdür demiyorum ama ikinci dünya savaşı sırasında ortaya çıkmış bir Türk deyişini
hatırlatmak isterim.
ne kadar para o kadar köfte.
Ne kadar köfte o kadar ekmek.
3500 ytl ye nerde var istanbulda bulamadım da?::sos:: heryerde 4500 civarı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşağıdaki linkte IPTAS nickli uye yakın bir zamanda 3080 e plaka dahil aldığını yazmış


http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/36771-yuz-de-yuz-turk-mali-bisan-lifan-250-cc.html
Bu arada 2 gün önce silivri Maxi marketin girişinde ledow'u inceledim.Ledow ile keeway yada Bisan-lifan'ın kalitesi kesinlikle birbirinin aynı değil.
nikelajların ve montajın kalitesi kesinlikle son derece kötü.Ledow daki eksoz bile bisandaki eksozla alakasız.üst eksozun kalın kısmı ile silindirden gelen ince kısmın bağlantı yerinde 2 mm den fazla açıklık vardı.Bisan ve keeway ledow un yanında sanat eseri sayılmalı.Dıoştan görünüm bu şekilde içten ve cüzdandan görünümü de kullanan ve satan bilecek artık:)



http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/36771-yuz-de-yuz-turk-mali-bisan-lifan-250-cc.html
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına... :cat:
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da) 130 km/h
*vfr motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli nadir modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.:bounce:
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
42
arkadaşlar motorumu satmayı düşünüyorum araba alacagım için 3900 km de sorunsuz kazasız belasız biniyorum motorumdan şikayetci degilim hatta cokda seviyorum ama aile geniş araba almam şart ilgilenen arkadaşlara duyurulur
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Turunculu,herşeyin hayırlısı olsun. Bisanın 3400 ytl den sıfır kopyamızı sattığı ortamda elde edeceğin sermaye sorunlara çözüm getirmeyecek ise kararını birdefa daha gözden geçirmen yararlı olabilir. zarar etmemen dileğiyle. :bounce:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar lastikleri dubless metzeller ve ya prelli ile değiştiren oldumu aramızda? maliyet ve model nedir bilen varsa paylaşalım mümkünse. :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ahmet abi özelde işler nasıl yoğun bilirsin,daha 3. haftadan veli toplantısı bile başladı. 3. kitabımın baskı ve dağıtımını hallettim. Arkasına birde öss çalışma kitabı derken kendimi bende kaybettim. Herkese selamlar. :bounce:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
herkesin ramazan bayramı kutlu olsun arkadaşlar,bu bizim farları yada far ampullerini daha iyisiyle değiştiren oldumu?birdebu yağ filtresini 25 ytl ye aldım ben bana fiyat yüksek gibi geldi değiştiren arkadaşlar kaç ytl ödedi acaba merak ettim
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
15
murat81, debriyaj levyeni motoru sökmeden halletmiş olmana sevindim. O levyesi kırılan diğer kişi de benim ne yazıkki. Ama benimki sadece ustanın o levyeyi çıkarıp taşladıktan sonra tekrar yerine takmasından dolayı kırılmış ve çıkartamadığı içinde motorum komple sökülmüştü. SS çok güzel bir motor ama benimşanssızlığımmıdır bilmem, hep sorunlar beni buldu ve devam etmekte..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına... :cat:
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da) 130 km/h
*vfr motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli nadir modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.:bounce:
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.:)

bu motorlan benım sl nin pek farkı yok anlasılan hız konusunda benımkıde 135 basıyor yokus assaga duz yolda 120 ye cıkıyor :cherry::cherry:

bu arada bende herkesin şeker bayramını kutluyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
herkesin bayramını kutlar şeker tadında günler dilerim.murat 81 yağ filtresi 10$ idi ben far ampulünü civalı tip ile değiştim az birşey daha iyileşti h4 değil yalnız kendi yerineolan tipini taktım.hocam lastik olarak ben değişsem metzeler i tercih ederdim.yanlış hatırlamıyorsamburgmanın yağ filtresi aynı.kazasız belasız günler dilerim.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ramazan bayramınız kutlu olsun. :rendeer:
Murat yağ filtresi 12-15 ytl. Far bende patladı 5 ytl osram taktım.
Gece arada bu sayfalara takıl sl 150 gibi hayat bulalım. :)
Taylo nerelerdesin en sadık ve eski ss kullanıcısı sensin aramızda. Motosikleti sattın zannettim, kendinizi özletmeyin. :bounce:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Tüm arkadaşların geçmiş bayramını kutlarım.

@viceroy, sen iridyum buji takmıştın sanırım... Bana model ve aldığın yeri söylersen memnun olurum, ben de takmak istiyorum.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
takılırz ya takılmazmıyız nede olsa keeway topiği :)

bu arada sizin motordan kuşadasında görmüştüm benım altımda da yamaha bws vardı ahaa dedim keeway shadow :mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
motor bizi satmadığı sürece motoru satmak yok.........teknoloji ile aram çok iyi değil oyüzden çok sık nete girmiyorum hocam.herkese kazasız belasız günler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst