Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bence de bisan o fiyatlara düşünmeden alınır. Hediyelik misali :)
Piyasada yeni türeyipte devamlılığına emin olamadığınız markaları düşünmek bile hatadır. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence de bisan o fiyatlara düşünmeden alınır. Hediyelik misali :)
Piyasada yeni türeyipte devamlılığına emin olamadığınız markaları düşünmek bile hatadır. :bounce:

ileride motorunu şöyle bir durumda görmek hoş olmazdı sanırım.Gerçi fotoğraftaki JAWA'lar her hangi bir sekilde yeniden yürütülebilir ve JAWA'nın antika değeri vardır.Ama yeni bir motoru daha kaliteli parçalarla sürekli yenilemek oldukça masraflıdır.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
dün debriyaj elimde kaldı,tel kopmuştur diye düşünürken debriyaj levyesinin kırıldığını kırılan parçanın motorun içine düştüğünü gördük.motor sökülecek ve parça bulunup tekrar toplanacak bir sürü masraf :silent: bir arkadaş daha aynı konudan muzdaripti önceki aylarda halbuki usta dediki 20 senelik motorlarda bile bu parça değişmez , bozulmaz... bu konuda bir sıkıntımız var demekki arkadaşlar
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Hayret,inanılır gibi değil bu iş murat81. Geçmiş olsun.
Başıma benzer durumlar gelmeden tüm önemli aksamları yamaha virago parçaları ile japon malına dönüştürmek gibi düşüncem var. Ama hangi parça nerede kaç para bende bilmiyorum!
:silent:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
dün debriyaj elimde kaldı,tel kopmuştur diye düşünürken debriyaj levyesinin kırıldığını kırılan parçanın motorun içine düştüğünü gördük.motor sökülecek ve parça bulunup tekrar toplanacak bir sürü masraf :silent: bir arkadaş daha aynı konudan muzdaripti önceki aylarda halbuki usta dediki 20 senelik motorlarda bile bu parça değişmez , bozulmaz... bu konuda bir sıkıntımız var demekki arkadaşlar

çok can sıkıcı bir durum gerçekten... geçmiş olsun kardeş. işte nerde ne çıkacağı belli olmuyor çin mallarında. bize düşen bakımlarını zamanında yapıp sorun çıkarması muhtemel parçaları daha önceden bir sorunla karşılaşmadan evveldeğiştirmek. bu yüzden viragonun orijinal parçalarıyla motosikleti yenilemek mantıklı olabilir arkadaşımızın da söylediği gibi. böyle de yapınca tabi masraf yüküne de katlanılmak gerekecek.

ama her ne olursa olsun bir şekilde önlem almak zorundayız. Allah korosun uzun yolda süratliyken başımıza butür mekanik aksamlardan gelebilecek ufak bir arıza bize kaza yaptırabilir. dikkat etmek lazım gerçekten motosikletin bakımına...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar sattınızmı motosikletleri? Motomax'tan önce biz kapattık sanki dükkanı :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
Arkadaşlar sattınızmı motosikletleri? Motomax'tan önce biz kapattık sanki dükkanı :mrgreen:

motora binmeye devam... motomax demeyin şu topicte tüylerim diken diken oluyor... Allahtan SS ler kaliteli çıktı SL gibi dandik olsaydı motomax a geri teslim ederdimde, binmeye devam bu motor daha çok yol görecek inşallah...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eksoz Açma

Arkadaşlar aranızda eksozu tamamen açan var mı?
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
motomakstan ve servislerinden ümidimi kestiğim için elimden geldiği kadar bütün bakımlarımı kendim yapıyorum.8700 km deyim şu ana kadar büyük bir sorunla karşılaşmadım eğer halledemiyeceğim bir sorun çıkarsa iyi bir usta bulmaya çalışacağız artık.
bir kaç sefer topikteki arkadaşlardan iyi bir usta adresi istedim fakat herhalde kimse ustasından memnun değil ki hiçbir cevap gelmedi ha bu arada istanbulda oturan arkadaşlarla bir gün toplanalım diyorum ne dersiniz.:p
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
bence çok faydalı olur buluşma fikri kış tam gelmeden gerçekleşirse dahada iyi olur.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
nihayet parça geldi ve taktık.toplam 140 ytl ye patladı,ustanın mahareti sayesinde motoru açmadan kırık parçayı alabildik yoksa motor açılıp +250ytl daha harcamam gerekecekti(usta yetkili servis değil).bu parçayı koruyabilmeniz için debriyaj telinin fazla gergin ayarda olmaması gerekiyormuş.arızasız günler.iyi ramazanlar arkadaşlar.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Murat kardeşim paylaşımın için sağol. Farzedelim bu motosikletin ithalatı ile birlikte parçalarıda bitti! Ben yine aynı şeyi söylerim; gelin diğer kaliteli japonların uyumlu aksamlarını listeleyip buradan paylaşalım. :cat:
Genel bilgi olsun :
** Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) ve performans karbüratorü olarak anılıyormuş ...
** Beyin kesinlikle ve kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına bile taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi
**CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
** Tek kötü tarafı şanzıman 100% Çin ...
Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirin arkadaşta farkı farketti. Artık çekiş düştü,yakıt arttı veya arada stop ediyor derdiniz biter.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
vıceroy hocam kaliteli japon parça derken ben virago 250 lerin bizim motorların parçalarını kullandığını söylemişti servisim şu anda ben servisten sıkıntı yaşamıyorum gerçekten işlerini iyi yapan insanlar.Kısmetse yarın yada cuma günü Alanya tarafına tatile çıkacağım aklımdan geçen akdeniz sahil boyundan ege tarafına geçmek uzun bir yol yapmayı düşünüyorum önceki gibi motoruma güvenemiyorum artık(2300km)forumu takip ettikçe insanın endişeleri daha da artıyor ama 15000 km'yi deviren ss var tıkır çalışıyor hemde.Ben serviste susturucuların 1'er tanesini çıkartmıştım ses ne çok abartılı nede o kadar kötü yakıt konusunda ben artış oldugunu düşünmüyorum en son ank içinde 22ytl ile 210 km yaptım çoğunluk artçı ile(susturucuyu çıkardıktan sonra)Bizler cruiser motor kullanıcıları olduğumuz için bu motorları aldık.Keeway'ı tercihimin bu tarzda zamanın koşullarında fiyat ve kalite orantısında en uygun motor olması idi.MOTOMAX malesef bizim beklentilerimizi veremedi.Yeni modelleri gelmedi parça sıkıntısı,geç teslimatlar v.b. gibi...
Eğer buradan birşeyleri paylaşmamış ve birbirimize bu kadar sıcak bakmamış olmasaydık şu anda daha farklı madurluklar yaşayacaktık.Bilinçlenmek güzel bilğilenmek,bilğilendirmek güzel.
Turumu tamamladıktan sonra tekrar aranıza döneceğim İNŞALLAH!
Kazasız ve arızasız sürüşler dilerim tüm motor tutkunlarına...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
''turunculu'' ilgin için teşekkür ederim ne yazıkki avrupa yakasındayım.buluşma için yer ve gün belirleyebilirsek iyi olacak.tabi katılım da önemli kaç kişi bu işe sıcak bakıyor bilmiyorum
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
ben warım awrupa yakasından bogazkesende gelir sanırsam gelebilcek olanlar yazarlarsa müsait olunan bi gun bulusabilirz bence
 
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
14
bir kaç sefer topikteki arkadaşlardan iyi bir usta adresi istedim fakat herhalde kimse ustasından memnun değil ki hiçbir cevap gelmedi
KID333, senin motoru ilk aldığında Beşiktaş'ta bir motor servisine götürüp montajını yaptırmıştın... Yanlış kalmadıysa aklımda, orası iyi bir yerdi.. Keeway servisi falan değil elbette ama eğer yanılmadıysam bu usta arkadaşın işine yarayabilir dedim.
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
Dün Motomax'ı bizzat ziyaret ettim.. Depo'da ellerinde bulunan parçaları görseniz bir daha motomaxı suçlamadan evel durup bir servisinize bakarsınız.. Hiç kimse elinde binlerce dolarlık satılmayı bekleyen mal varken göndermemezlik etmez... Parçaların arasında resmen başım döndü... Servislerin işgüzarlığı parça gelmemesi elde olmaması vesair.. Ya fax göndermiyorlar ya istek belirtemiyorlar yada her ne yapıyorlarsa..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst