- Katılım
- 14 Mar 2006
- Mesajlar
- 193
Dartmaul' Alıntı:Merhabalar,
vitesi bosa atamamak gibi bir problem yasiyoruz, bazen hic sorun olmadan geciyor, bazense inat hicbir sekilde bosa gecmiyor, dolayısıylada calismiyor, ancak vurdurarak calistirabiliyoruz.
Servise goturunce hallettik diyorlar ama gene problem cikartiyor, bu problemle karsilasan varmi acaba?
Bu sorun motor biraz km yapıp alışınca ve daha da önemlisi sen motora alışınca ortadan kalkar.
Aynı problemleri ben SL150 de yaşadım.Yolda trafikte başıma gelenleri hiç anlatmayayım.Fakat şu anda hiç problem yok.Mümkün olduğunca durmuş olduğunda vitesi boşa almış ol.Yani durduktan sonra 5-4-3-2-1-N yapma.
Birde boşta ışığı yansa bile calıştırırken debriyaja bas.Motor yan ayakta boşta ışığı yanarken marş bastım motor boşta diilmiş ama yinede calıştı ve fırladı zor tuttum.
Dedim ya hepsi gececek ve sen de anlamayacaksın nasıl hallolduğunu
Keyifli Sürüşler