Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
Selam arkadaşlar. 2000 km bakımını yaptırdığımda bujiyide değiştirdim.
ancak iyi bir sonuç alamadım sanırım.
servisin taktığı buji. NGK C7HSA.

Eskisine oranlar gözüme çarpan sorunlarım.

1. düşük dedivlerde ara ara gaz. yemiyor sanki.
2. motor eskisine oranla çok ısınıyor.
3. yüksek devirlerde titreşim yapıyor.

sizce bunlar bujidenmi kaynaklanıyordur.

motordan çıkan eski buji TORCH A7RTC.

Bujisini değiştiren varmı aranızda.

ve yardımcı olursanız sevinirim

Kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Aşağıda çin malı Torch marka bujinizin diğer marka bujilerle uyumluluk kartını gösteren linki veriyorum. Aşağıda göreceğiniz üzere. Cross Referans kartında doğru buji kullanıldığı görülmekte. Alternatif olarak başka bir model daha orda görülmekte. (üst sırada yazıyor).

http://www.torchsparkplug.com/English/model.htm

Bana sorarsanız çok ısınması, gaz yememesi fakir karışım göstergesi gibi. Bakımda karbüratör ayarıyla oynandıysa bu sorun ortaya çıkmış olabilir. Sağolsun bazı ustalar daha az yaksın diye yakıtı kısıyorlar ancak dezavantaj olarak aşırı ısınma ve buna bağlı güç düşüklüğü meydana geliyor. Buji sorunu olsa makine tekleme yapar. Sıcakken bile zor çalışma belirtileri gösterir.
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
bende bujileri servisteki ustamın tavsiyesi ile 500 bakımında değiştirmiştim senin yaşadığın sorunları yaşamadım. ama sorun karbüratörde de olabilir gaz yememesi bir çok sebeple bağlantılı olabilir bence servise götürüp iyi bir araştırma yapmak lazım
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
çantalı forolar çıktı.

arkadaşlar İlginiz için çok teşekkür ederim herkeze.

belirttiğim sorunlar ile ilgili motomax ile görüştüm saolsunlar. bütün sorularıma cevap verdiler.

motorda bir sorun olmadığını.

1. titremenin motor serviste bütün vidalarının elden geçtiği için motor veşase bağlantılarının sıkıldığı için hissettirdiğini.

2. düşük devirlerde ara ara gaz yememe olayının bir süre sonra ortadan kalkacağını.

3. motorun ısınmasınında havalardan olabileceğini söyledi..

bu arad arkadaşlar. ben 20. ytl'lik benzin ile 200 km yol yapıyordum benim motor ile. bakımdan sonra 17 ytl. ile 200 km yaptım. bu iyi bir gelişme benim için.

SS kullanıcıları nekadar benzin yaktıklarını yazarlarsa sevinirim..

şimdi resimlere geldi sıra bakalım beğenecekmisiniz.

















resim koyduk kimse bakmıyor sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
çantalarla güzel olmuş,güle güle kullan,kaç liraya ve nereden aldığını sorabilirmiyim.
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
1
merhabalar

öncelikle herkese selam..
pazartesi günü akşamı feyizoğluna gidip SS250 baktım..
Bordosu vardı ve oldukça güzel görünüyodu..V motor olması oldukça güzel..
Demin gördüğüm resimlerden sonra anlıyorum ki yan çantalar ve bir de koruyucu demir olursa oldukça geniş görünücek..
Size sorum acemi bir kullanıcı olarak motoru aldığımda genel olarak karşılaşacağım zorluklar ve dikkat etmem gerekenler nelerdir?
Ön lastik benzer bazı motorlara göre biraz ince(örn:gomoto 150cc) bunu biraz daha kalın bir lastikle değiştirmemin bir sakıncası olur mu?
bir de bu motoru şu an değil de kışın almayı düşünüyorum acaba o zaman daha cazip kampanyalar falan olur mu?Sonuçta bahardan sonra motor satışlarının arttığı bir gerçek..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
Yedek Parça Fiyat Listesi

Arkadaşlar SS in Yedek Parça Fiyat Listesini göreniniz weya bulanınız oldumu. Motomax'ın sitesindede göremedim ama bi çok firma yedek parça fiyat listesini yayınlıyor. haklı olarak öncede parça fiyat listesini görmemiz gerektiğini düşünüyorum. bu konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan cewap rica ediyorum...

Herkese kazasız sürüşler...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
çantalar çok güzel olmuş tek eksiği motor koruma demiri o da olursa tam olacak. bende yaptırmayı düşünüyorum fakat motor koruma demiri bulamadım bizim motorlara yaptıran varmı acaba merak ediyorum.
motor parça fiyatları hakkında bende henüz bir şey öğrenemedim motomaksın bu konuda bir çalışmasına rastlamadım.ayrıca benim motorun km saati eksik gösteriyor yakında 2000 bakımına gotürecem bakalım bir çözüm getireceklermi merak ediyorum.ayrıca arka fren balataları çok ses yapıyor sorunları nasıl halledecekler göreceğiz motorun kalitesi ne kadar önemliyse servis hizmetleride en az onun kadar onemli
servisler konusun da arkadaşların duyarlı olmasını ve burada ilgisiz kotü servislerin deşifre edilmesini istiyorum.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
Servistekilerin dilini çözmek lazım galiba

Herkese Kazasız sürüşler iyi servisler...
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
7
Selam Arkadaşlar.. Supershadow motorumu 500 km bakıma götürdüm. Yağ değişimi ve Yağ Filitresi ücreti 75 YTL aldılar. Servisler arası fiyat farkı varmıdır?

Gözünüz Yolda Olsun...Kazasız Sürüşler...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
Murat merhaba sanırım biraz fazla almışlar senden benim bildiğim 500 km bakımında 30-35 lira gibi bi masrafı varki bunun 15 ini servise veriyorsun 20 sinide yağa ödüyorsun. sen yinede bi araştır ben aklımda kalanı söylüyorum sana. iyi sürüşler...
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
supershadow yeni fiyat 3699 ytl hayırlı olsun şimdi supershadow alternatifsiz kaldı bence
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
İşte Fiyatlar...

MOTOMAX-KEEWAY

SCOOTER


Matrix 150 ŞOK FİYAT 1999 YTL


Partner 100 ŞOK FİYAT 1199 YTL


Focus 125 ŞOK FİYAT 1499 YTL


Hurricane 90 ŞOK FİYAT 1499 YTL


Focus 100 ŞOK FİYAT 1399 YTL


ARN 150 ŞOK FİYAT 1799 YTL


CHOPPER


Superlight 150 ŞOK FİYAT 2499 YTL


Supershadow 250 ŞOK FİYAT 3699 YTL


MOTOSİKLET


Speed 150 ŞOK FİYAT 2099 YTL




Arkadaşlar sizce bu motorlar için fiyatlar daha da düşermi yoksa hemen almak uygunmudur?
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ben 15 gün daha bekliyeceğim regal raptor düşünüyorum normalde eğer düşüş olursa onu alacağım bence motomax ın bu yaptığı piyasayı tetikler sezon sonu tüm fiyatlar bi nebze iner gibi geliyor.

ya bide ben rr almak için beklerken motomax fiyatları geri alırsa:silent:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
arkadaşım 500 km bakımı için senden çok fazla almışlar normalde almaları geeken rakkkam 30-35 ytl arası ben 35 ytl verdim bence o bile fazla ilk bakımda yağ değişim ücreti hariç başka para almamaları lazım ben 2000 bakımına götürdüm yağ ve filtreleri değiştirdik diye 60ytl aldılar ki bu rakkamda çok fazla
motomaksın parça ve servis ücretleri kohusunda bizleri bilgilendirmesi gerektiği kanısındayım bu konuda motomasksa mail atmamamız bu işi gündemde tutmamız gerekecektir.birde motor fiatlarını düşürdülerse daha önce motor alan bizlerin suçu ne bunu anlam:pr: adım
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
KASKO yaptıran warmı

Arkadaşlar kasko yaptıran warmı motorunu. Ben yaptırcam bir iki fiyat araştırmasıda yaptım SS ima 4000 lira üzerinden sordurdum hersey dahil full kasko koc alliance 465 lira, axa ise 960 lira çekti. axa daki jeep kaskoluycak galiba ama neyse. yaa yaptran warsa kaça kime yaptırmış paylaşırsa sevinirim...
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
7
Keeway in servisleri ayrı telden çalıyorlar. Banada iyi bir servis lazım bilen varsa. Motomaxdan servis müşür sipariş etti 1 hafta oldu hala gelecek.
Ben dua ediyorum motor arıza yapmasın diye yoksa ortada kalıcaz.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
arkaadaşlar forumda yağ filtresini değiştiren arkadaşlar var.bugün 500 bakımına gittim servis bu motorun yağ filtresi olmadığını onun yerine bir süzgeç olduğunu söyledi,hangisi doğru gerçekten yağ filtresini değiştiren varmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst