Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
KeewayKeeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Aşağıda çin malı Torch marka bujinizin diğer marka bujilerle uyumluluk kartını gösteren linki veriyorum. Aşağıda göreceğiniz üzere. Cross Referans kartında doğru buji kullanıldığı görülmekte. Alternatif olarak başka bir model daha orda görülmekte. (üst sırada yazıyor).
Bana sorarsanız çok ısınması, gaz yememesi fakir karışım göstergesi gibi. Bakımda karbüratör ayarıyla oynandıysa bu sorun ortaya çıkmış olabilir. Sağolsun bazı ustalar daha az yaksın diye yakıtı kısıyorlar ancak dezavantaj olarak aşırı ısınma ve buna bağlı güç düşüklüğü meydana geliyor. Buji sorunu olsa makine tekleme yapar. Sıcakken bile zor çalışma belirtileri gösterir.
bende bujileri servisteki ustamın tavsiyesi ile 500 bakımında değiştirmiştim senin yaşadığın sorunları yaşamadım. ama sorun karbüratörde de olabilir gaz yememesi bir çok sebeple bağlantılı olabilir bence servise götürüp iyi bir araştırma yapmak lazım
bu arad arkadaşlar. ben 20. ytl'lik benzin ile 200 km yol yapıyordum benim motor ile. bakımdan sonra 17 ytl. ile 200 km yaptım. bu iyi bir gelişme benim için.
SS kullanıcıları nekadar benzin yaktıklarını yazarlarsa sevinirim..
şimdi resimlere geldi sıra bakalım beğenecekmisiniz.
öncelikle herkese selam..
pazartesi günü akşamı feyizoğluna gidip SS250 baktım..
Bordosu vardı ve oldukça güzel görünüyodu..V motor olması oldukça güzel..
Demin gördüğüm resimlerden sonra anlıyorum ki yan çantalar ve bir de koruyucu demir olursa oldukça geniş görünücek..
Size sorum acemi bir kullanıcı olarak motoru aldığımda genel olarak karşılaşacağım zorluklar ve dikkat etmem gerekenler nelerdir?
Ön lastik benzer bazı motorlara göre biraz ince(örn:gomoto 150cc) bunu biraz daha kalın bir lastikle değiştirmemin bir sakıncası olur mu?
bir de bu motoru şu an değil de kışın almayı düşünüyorum acaba o zaman daha cazip kampanyalar falan olur mu?Sonuçta bahardan sonra motor satışlarının arttığı bir gerçek..
Arkadaşlar SS in Yedek Parça Fiyat Listesini göreniniz weya bulanınız oldumu. Motomax'ın sitesindede göremedim ama bi çok firma yedek parça fiyat listesini yayınlıyor. haklı olarak öncede parça fiyat listesini görmemiz gerektiğini düşünüyorum. bu konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan cewap rica ediyorum...
çantalar çok güzel olmuş tek eksiği motor koruma demiri o da olursa tam olacak. bende yaptırmayı düşünüyorum fakat motor koruma demiri bulamadım bizim motorlara yaptıran varmı acaba merak ediyorum.
motor parça fiyatları hakkında bende henüz bir şey öğrenemedim motomaksın bu konuda bir çalışmasına rastlamadım.ayrıca benim motorun km saati eksik gösteriyor yakında 2000 bakımına gotürecem bakalım bir çözüm getireceklermi merak ediyorum.ayrıca arka fren balataları çok ses yapıyor sorunları nasıl halledecekler göreceğiz motorun kalitesi ne kadar önemliyse servis hizmetleride en az onun kadar onemli
servisler konusun da arkadaşların duyarlı olmasını ve burada ilgisiz kotü servislerin deşifre edilmesini istiyorum.
Selam Arkadaşlar.. Supershadow motorumu 500 km bakıma götürdüm. Yağ değişimi ve Yağ Filitresi ücreti 75 YTL aldılar. Servisler arası fiyat farkı varmıdır?
Murat merhaba sanırım biraz fazla almışlar senden benim bildiğim 500 km bakımında 30-35 lira gibi bi masrafı varki bunun 15 ini servise veriyorsun 20 sinide yağa ödüyorsun. sen yinede bi araştır ben aklımda kalanı söylüyorum sana. iyi sürüşler...
ben 15 gün daha bekliyeceğim regal raptor düşünüyorum normalde eğer düşüş olursa onu alacağım bence motomax ın bu yaptığı piyasayı tetikler sezon sonu tüm fiyatlar bi nebze iner gibi geliyor.
ya bide ben rr almak için beklerken motomax fiyatları geri alırsa:silent:
arkadaşım 500 km bakımı için senden çok fazla almışlar normalde almaları geeken rakkkam 30-35 ytl arası ben 35 ytl verdim bence o bile fazla ilk bakımda yağ değişim ücreti hariç başka para almamaları lazım ben 2000 bakımına götürdüm yağ ve filtreleri değiştirdik diye 60ytl aldılar ki bu rakkamda çok fazla
motomaksın parça ve servis ücretleri kohusunda bizleri bilgilendirmesi gerektiği kanısındayım bu konuda motomasksa mail atmamamız bu işi gündemde tutmamız gerekecektir.birde motor fiatlarını düşürdülerse daha önce motor alan bizlerin suçu ne bunu anlamr: adım
Arkadaşlar kasko yaptıran warmı motorunu. Ben yaptırcam bir iki fiyat araştırmasıda yaptım SS ima 4000 lira üzerinden sordurdum hersey dahil full kasko koc alliance 465 lira, axa ise 960 lira çekti. axa daki jeep kaskoluycak galiba ama neyse. yaa yaptran warsa kaça kime yaptırmış paylaşırsa sevinirim...
Keeway in servisleri ayrı telden çalıyorlar. Banada iyi bir servis lazım bilen varsa. Motomaxdan servis müşür sipariş etti 1 hafta oldu hala gelecek.
Ben dua ediyorum motor arıza yapmasın diye yoksa ortada kalıcaz.
arkaadaşlar forumda yağ filtresini değiştiren arkadaşlar var.bugün 500 bakımına gittim servis bu motorun yağ filtresi olmadığını onun yerine bir süzgeç olduğunu söyledi,hangisi doğru gerçekten yağ filtresini değiştiren varmı