- Katılım
- 7 Ağu 2006
- Mesajlar
- 201
arkadaşlar merhaba.bu sayfayı tesadüf buldum bendede ss250 var 1400 km ye geldim ön fren haricinde hiç bir şikayetim yok.okanogur arkadaşın çantası hoş olmuş.bende bir arkadaşa çanta yaptırıyorum bağlantı ayağı olmadan olmaz diyor.fikriniz?koruma demiri taktıran varmı anadolu yakasında ercan ustavarmış o da 200ytl istiyor üstelik krom değil kaplama.birde son olarak benimde bildiğim kadarıyla yağ filtresi yok bu makinalarda.






