- Katılım
- 4 Eyl 2005
- Mesajlar
- 10
gel shadowum kucuma
arkadaslar gittim motoru inceledım.kaslı bır motor deıl tarzı farklı ince zarıf bır motor goruntusu cok hosuma gıttı.bıde arkadasla tanıstım superlight ını satıp shadow almıs essekten ındım ata bındım dıyıp duruyor
bende kullandım superlıghtla hıcbı alakası yok.motor cok daha guclu ve cok daha az vıbrasyonlu(bence sorunların en buyuk nedenı vıbrasyon).superlıghtlı arkadaslar alınmasın benımde super lıghtım vardı emektar:cat:
pazartesı gıdıp alıyorum bu makınayı
ayrıca motor cıplak koruma canta falan hıc bıse yok bu halde bıle cok sexı
bu parcalrda takılırsa noolur bılmem:wiinkk:
arkadaslar gittim motoru inceledım.kaslı bır motor deıl tarzı farklı ince zarıf bır motor goruntusu cok hosuma gıttı.bıde arkadasla tanıstım superlight ını satıp shadow almıs essekten ındım ata bındım dıyıp duruyor
pazartesı gıdıp alıyorum bu makınayı
ayrıca motor cıplak koruma canta falan hıc bıse yok bu halde bıle cok sexı
bu parcalrda takılırsa noolur bılmem:wiinkk: