


bogazkesen' Alıntı:evet henüz üzerinde deri çantalar ve koruma demirleri yok bu yüzden biraz cılız gibi görünebilir. ancak canlısını görmenizi özellikle tavsiye ederim fotolardan daha iyi. model olarakta oldukça güzel bence... direksiyonunu kartal olması oldukça keyifli sürüş sağlıyor...
bogazkesen' Alıntı:walla bbaday arkadaşım motor üreticilerinin bu kadar çok çeşit we modelde üretmelerinin öncelikli sebebi her insana hitab edecek çeşitlilikte model üretebilip satmak. o yüzden inşallah hayal ettiğin sewdiğin motoruna kawuşursun... yani şöyle bi durum war beni cezbetmeyen bir sürü model war ama herhangi birinin konusuna giripte can sıkıntısından ben bu modeli beğenmedim diye bişey yazma gerekliliğini görmüyorum ben kendimde... senide sewgi we saygıyla selamlıyorum... iyi sürüşler...