Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
walla arkadaşlar inşallah pazartesi akşamına motorum elimde olcak. dün gördüm oldukça güzel bir motor. herkese iyi sürüşler...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
31
keeway in ithalatçısı motomax diye bi firma.fiyatlara zam geldi en son 3990 dı.
4000 - 4500 olmuştur herhalde.banada fiyat listesi gelmedi daha.2 silindir.4 zamanlı.ön disk arka kampana fren var. 140 kg.ve muhteşem bi motor....
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
eyvallah iyi güzelde insanlar 4 ay bekledi anca geldi hatta 5 bence pek prim yapmaz bu alet:farao:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
logaritma geçen gün dorado için 48 ay vade diye bir şey yazmıştın, sordun mu o konuyu?

supershadow için yamaha virago nun aynısı diyorlardı, v motor titreşimsiz deniyor, çantalar, ön cam vs ile biraz daha iyi görünmez mi sence ?

jinlun'daki titreşim önleyici parçaya güvenilir mi sence? biri aldım yine çok fena titriyor diye yazmıştı
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
evet arkadas bencede gayet mantıklı soyluyor eger fotografdaki gibi ise cok çelimsiz jinlun 250 liğe sınıfındaki diger çinlililerle mukayese edildigi zaman cok çelimsiz land cruiser gelsede o liste fiyatından o motoru almam boyylelikle kewway hikayeside bitti benim icin:farao:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
polo34' Alıntı:
logaritma geçen gün dorado için 48 ay vade diye bir şey yazmıştın, sordun mu o konuyu?

supershadow için yamaha virago nun aynısı diyorlardı, v motor titreşimsiz deniyor, çantalar, ön cam vs ile biraz daha iyi görünmez mi sence ?

jinlun'daki titreşim önleyici parçaya güvenilir mi sence? biri aldım yine çok fena titriyor diye yazmıştı

yok dostum bu beşiktaşdaki bayi bunlarda da taksit varmış ama yüzde kaç komisyon koyuyorlar sormadım adam kesin alıcıysan gel oturup konuşuruz illa halolur dedi. adam istersen bir tur at falanda dedi gözüm kesmedi emanet motor ama işçiliği harbiden iyi en azından benim jinlun dan kat kat iyi.

supershadaow konusunda haklısın gn 250 özentisi bir motor zaten zealsun falanda bu kasayı üretiyor ben bu tip kasaları zaten sevmiyorum çelimsiz duruyorlar ama birde sen git bak tabiki zevk renk meselesi alarm falan veriyolarmış motorla v motorun öyle büyük bir artısı yok biraz daha az yakar o kadar ama ben bir şeye açıkcası benzetemedim o fiyata regal al dorado al zealsun 150-19 al bunların hepsinin kendine has özellikleri var su soğutmalı yağ soğutmalı full motorlar çantalı sis farlı mp3 playerlı falan lı filanlı motorlar.en azından verdiğin paraya deyicek motorlar.

valla jin-lun daki titreşim engelleyen parçayı bende forumda yeni duydum bu olay yeni başlamış herhalde çünkü 3 hafta önce servisdeyken bana böyle bir şey kimse söylemedi. bunu yeni 2006 model kullanan birine sormak lazım zealsunda çok işe yarıyormuş umarım jin-lunda da yarar. çünkü jinlundaki sorunların hepsinin tek başlangıcı titreşim çantalardan gelen zırıltı vidaların gevşemesi aynaların zıngır zıngır oynaıp gevşemesi bunların hepsinin tek ana nedeni titreşim.

polo34 biliyorum sende uzun zamandır motor alıcan takip ediyorsun benim gibi firmaları valla yukarda dediğim gibi git bir dorado v5 e bak tavsiyem sonra git regal bayisine regale bak sonrada git zealsun a bak bu üçünden dışarı çıkma bence birde jinlunların yenilerini bir araştır derim titreşim olayı bitmişse jinlunda kalıplı gösterişli özellikle süsleyip püsledin mi çok çok ağır duran bir motor.ama titreşim bitmemişse bulaşma. bende benim jinlunu satıcam dorado ile regal arasında gidip gelmekdeyim bakalım.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
dorado ve regal iyi,mağazada gördüm fakat bütçemi aşıyorlar
3500 ytl civarına zar zor çıkıyorum, regal için 2.el alma olayını da takip ediyorum ama nasıl güvenicem bilemiyorum
keeway ss250 dediğin gibi cılız duruyor ama regal gibi konforlu bir şekilde 120 yapıyorsa bana uyar gibi görünüyor, 2 kişi binip durmaksızın en az 100-200 km yol yapmak istediğim için titreşim de önemli...
zealsun son tercihim ve can simidim bunlar arasında:)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
zealsun u tercih edenler çogaldı aslında birebir olarak gormedim ama yuksek ve kalıplı oldugu soyleniyor dolaylı olarak yag sagutma olayıda beni cezbediyor açıkçası
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
vmotorun titreşimi olmaz olayının motorun şekliyle bir alakası yokdur en başda onu söyliyimde düz olmuş v olmuş farketmez motorun titreşimi tamamen farklı nedenlerden kaynaklanmakda bunun üstüne topiclerde var ben ss in titreşimsiz olduğunuda sanmıyorum

bir de şöyle diyim polo34 ss 3900 olması lazım anahtar teslim fiyatı regal 4.5 arada öyle büyük bir fark yok yani ama regalle uzun yolda yaparsın kafanda başında ağrımaz ikinci el regal düşünüyorsan alıcağın regali regal servisine göstertirsin.

zealsun nı bilmiyorum neden düşünmüyorsun ama donanımı harbiden çok iyi seni nerden baksan 500 milyonunu cebinde bırakıyor sis farları sisy barı yan çantaları alarmı donanım paketide epey lüks bunları sen sonradan ss e yaptırmaya kalksan cebinden bir 500 çıkar ortalama
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar ben sl150 kullanıcısıyım ss250 yi bekliyordum ama hayal kırıklığı bu ne abi bisiklet gibi ya, cruser motor alıyorsun mopet değilki sl150 bunun 10 katı daha gösterişli bi motor bari o kasaya 250 cc koysalardı adamgibi bişey olurdu
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
+1000 bu görüşe katılıyorum supershadow çok çelimsiz duruyor keşke dediğin gibi sl 150yle aynı model 250 lik olsaydı :)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bence motor dediğin yolda kaybolmıycak motor dediğin altında da kaybolmıycak motor dediğin şey bir ortama girdin mi yada yolda ben burdayım dedirticek sesiyle duruşuyla her şeyiyle benim görüşüm.

bu işin çinlisi japonuda olmaz.

bende jinlun var tamam çok vibrasyon falan var ama yolda giderken yada dururken insanların gözü hep üstümde motorun duruşu şahane çünkü kalıplı motor yapılı motor.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
obkavi' Alıntı:
arkadaşlar ben sl150 kullanıcısıyım ss250 yi bekliyordum ama hayal kırıklığı bu ne abi bisiklet gibi ya, cruser motor alıyorsun mopet değilki sl150 bunun 10 katı daha gösterişli bi motor bari o kasaya 250 cc koysalardı adamgibi bişey olurdu


hay ağzına sağlık, aynen senin dediğin gibi düşünüyorum.

bugün motoru görmeye gittim, arka çamurluğu garip-eksik gibi sanki, önden görünüşü ince, çooooook ince çoooookkkkkk!!!! sl150 daha dolu duruyor.

deposunu kalın yapsalarmış bari.....

sırf V2 olsun diye bu motor alınır mı bilmem....

bi de landcruiser'e bakmak lazım.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
yaa supershadow sahibi olan arkadaşlar varmı bilmiyorum ama artık yeni bir forum açmak lazım sanırım supershadow kullanıcıları olarak omuydu bumuydu nun ötesinde birebir kullanan arkadaşlarla muhabbet ettmek daha doğru olacak sanırım allah aşkına biri yeni bir forum açsın supershadow kullanıcılarını toplamak için....
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
kullanıcısı varsa açar:) ama sanmıyorum sanki sitedeki ilk kullanıcı sizsiniz gibi gözüküyor...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
yeni forum nerden nasıl açılıyor bilen warmı...

bu arada supershadow u zayıf bulan arkadaşlar kıyasladığınız motorlarla aynı sınıfta değil supershadow bir cruiser değildir. supershadow chooper dır. lutfen cruiser ile chooper farklarının bilincine varıp ona göre kıyaslamamızı yapalım....
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
bogazkesen karderş sen bin bizi sıkıntı yapma biz bu markadan daha başarılı şeyler bekliyorduk malesef umutlarım söndü üstelik bu motomax denen firma bizi 6-7 aydır bugün yarın gelecek diye uyutuyor getire getire bunu getirince bukadar veryansın etmek az bile bence, birde bu alet ne chopper'a nede cruser'e benzemiyo (bu benim fikrim herkesizn görüşü farklıdır)
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
bogazkesen' Alıntı:
yeni forum nerden nasıl açılıyor bilen warmı...

bu arada supershadow u zayıf bulan arkadaşlar kıyasladığınız motorlarla aynı sınıfta değil supershadow bir cruiser değildir. supershadow chooper dır. lutfen cruiser ile chooper farklarının bilincine varıp ona göre kıyaslamamızı yapalım....

supershadow choppersa bende mahmut tuncerim hadi bakalım bence siz araştırın biraz daha:silent:
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
boğazkesen,

motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza-bela vermesin. zevkler-renkler tartışılmaz. ben beğenmedim, almadım, sen beğenmişin almışın güle güle kullan.

chooper : özel yapımdır, kolay bulunmaz. pahalıdır.

cruiser: seri üretimdir, daha uygun fiyatlıdır.

senin kullanıcı olarak motorla ilgili görüşlerin neler ? kaç km desin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst