Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
84
Hasan basri dostumuz şöyle bir soru sormuştu
"En fazla kilometreyi kim yaptı sorun yaşayan varmı?Ben 3045 kmde aldım 1000 km yaptım yolda bırakmadı."



çok değerli bir beyefendi ise söyle demişti:



bu derin bilgiyi bizimle paylaştıığı için "crusır"lardan çok anlayan üstadın elini öpmeliyiz
23.04.2008 tarihinde foruma katılan ve lütfedip"herkeze slm arkadaşlar ilk motorumu alma arifesindeyim aklımda iki marka var 250 lik chopper ikiside önerilerinizi ve düşüncelerinizi alabilirmiyim siz değerli ustalardan, motor bir hastalıktır crusır ayrıcalıklı bir hastalıktır tanıdığım razingciler bile crusır a dönmeyi düşünüyo"diyen bu arkadaşın bugün itibariyle tam 19 tane mesajı var.Eski sayılır buralarda.
haddimizi bilip,sırayla elini öpelim:)

sevgili savaskayan hasanbasri benim çok samimi bir dostumdur amacım crusır bilgisi taslamak diil di,dediğin gibi derin motor bilgisine sahip diilim,topic te dostuma komik bir gönderme yaptım ciddiye almana gerek yoktu zaten senden başka bir motorcuda ciddiye almamış fark ettiysen.tekerin düz bassın kazasız sürüşler:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili savaskayan hasanbasri benim çok samimi bir dostumdur amacım crusır bilgisi taslamak diil di,dediğin gibi derin motor bilgisine sahip diilim,topic te dostuma komik bir gönderme yaptım ciddiye almana gerek yoktu zaten senden başka bir motorcuda ciddiye almamış fark ettiysen.tekerin düz bassın kazasız sürüşler:cat:

Tamam olay anlaşılmıştır:)
chinaharley kullanmaktan dolayı eziklik ve alınganlığımızın da buna katkısı olabilir:)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
shell 15/40 kapalı litresi 13 ytl ben son iki yağda shell koydum.
Birde arkadaşlar evet kaç km deyiz yazarsak ortalama motorların durumunu öğrenmiş oluruz,benim motorum şu anda 7700km de ve ben bu km'de motor yaptırıyorum daha bugün servisi aradım motoru indirdiklerini ama daha açmadıklarını söylediler
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Ben 6500 km deyim. Bağzı sorunlar var ama bu da benim ve servislerin yüzünden. Yoksa motorlarımız çok iyi bence..
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
ben 13250km deyim ufk birkaç sorun dışında ciddi bir sorun yaşamadım.
yelken 786 7700 km de motor yaptırıyorsan bu senin motoru çok kötü kullandığını ve gereksiz zorladığını gösterir bence.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
bencede sorun bende sanırım yapanlarda hata olamaz ondan dolayı sl lerden biride 300 km de krank kesmiş sanırım onunda şöföründe sorun vardı benim yaptıgım km lerin hepsi uzunnn yolda yapıldı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede sorun bende sanırım yapanlarda hata olamaz ondan dolayı sl lerden biride 300 km de krank kesmiş sanırım onunda şöföründe sorun vardı benim yaptıgım km lerin hepsi uzunnn yolda yapıldı
bundan tam 30 yıl önce o yılların efsanevi motorcularından biri demişti ki;
"ben şu kadar yıllık saatçiyim.bu kadar yıllık motorcuyum,şu kadar yıllık da evliyim.
Hayatta motor işi,evlilik işi,saat işi hepsi şans işi."
14 yaşındaydım o zamanlar.Çok erken öğretilmeye çalışılan bir hayat dersi gibi algılamıştım bu sözleri.
Aradan geçen 30 yıl içinde köprülerin altından çok sular aktı.O efsanevi motorcu toprak oldu ama dediklerinde bir kaç kez haklı çıktı.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşlar çok arka sayfalara düşmeye başladık.. bari ben yazayımda ön sayfalara geçelim.. belki aklınıza yazacak bişey gelir.. kimse geziye falan gitmiyormu motoruyla..
 
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
Arkadaşlar çok arka sayfalara düşmeye başladık.. bari ben yazayımda ön sayfalara geçelim.. belki aklınıza yazacak bişey gelir.. kimse geziye falan gitmiyormu motoruyla..


olmazmı erkanoral ile birlikte geziyoruz (o masaici)beraber gazlıyoruz,cumartesi günü hava soğuktu ama durmadık :)

yaz gelmeden 1200 km yaptım,yaz gelsin daha neler yapacağız :mrgreen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
bol km ler arkadaşım arkadaşlar bundan önceki servisde motorum subap ayarlarını yaptırmıştım o zaman yapılan ayarlar senteyi kaçırmış supaplar ve supap yuvaları bozulmuş sekmenlar aşınmış yağ yakmasına ilk neden olan olay pistonlarda ve gömleklerde birşey yok Allah'a Şükür ama psitonlar değişecek bugün servisle daha görüşmedim ama şu ana kadar çıkan arızalar bunlar sanırım bu hafta motorun işi bitiyor eger krank yada başka biryerde arıza çıkmazsa
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
bol km ler arkadaşım arkadaşlar bundan önceki servisde motorum subap ayarlarını yaptırmıştım o zaman yapılan ayarlar senteyi kaçırmış supaplar ve supap yuvaları bozulmuş sekmenlar aşınmış yağ yakmasına ilk neden olan olay pistonlarda ve gömleklerde birşey yok Allah'a Şükür ama psitonlar değişecek bugün servisle daha görüşmedim ama şu ana kadar çıkan arızalar bunlar sanırım bu hafta motorun işi bitiyor eger krank yada başka biryerde arıza çıkmazsa

sente tam olarak ayarlanmayınca subap yakalayabılıyor motor bu nedenle işini bilen bir ustaya emanet etmek gerekiyor motoru şuan itibariyle benim güwenebileceğim usta yok bu motor için işallah bulabilirim , v motordan maalesef her usta anlamıyor:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar çok arka sayfalara düşmeye başladık.. bari ben yazayımda ön sayfalara geçelim.. belki aklınıza yazacak bişey gelir.. kimse geziye falan gitmiyormu motoruyla..

ben gidiyorum.Dün öğle arası Tekirdağ'a gittim.Zamanım kısıtlıydı.
Bugün de Muratlı'ya gittim.Giderken hava oldukça soğuktu.Resmi daireye gittiğim için deri pantolonumu filan da giymedim,hiç iyi etmedim.Çok fazla üşüdüm.Giderken karayele karşı,gelirken keşişlemeye karşı motor kullandım.Başağrısı yaptı,Fotoğraf da çekemedim.
İki günde 160 km ruhsuz seyahat.
 
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
yelken_786 sağol dostum darısı senin başına,
Bizde 2 motor 1araba adını hatırlamadığım baraja gittik hava çok rüzgarlıydı rüzgara rağmen eldivensiz ve vizörsüz kaskla gezmenin bedeli ellerim ve yüzüm yandı resmen :(
yolda köpeklerden önümde giden 2araba ve motora pusu geldi ben geçemedim durup bekledikten sonra arkadaşlar geri geldi hep birlikte geçtik.Yollar çok bozuktu hafif inişli bir yoldu gördüğüm max.sürat 120 km oldu yol düzgün olsa dahada gidebilirdim masaici arkadaşta 120 gördüğünü söyledi.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Bende bu hafta sonu bir gezi düşünüyorum.. Karadeniz kıyısında Kıyıkköy diye bir yer var.. Orada kampa gitme ihtimalim var. Trakya tarafında.. gidersem resim de yüklemeye çalışırım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende bu hafta sonu bir gezi düşünüyorum.. Karadeniz kıyısında Kıyıkköy diye bir yer var.. Orada kampa gitme ihtimalim var. Trakya tarafında.. gidersem resim de yüklemeye çalışırım..

Pazar günü Trakya MT nin uçmakdere gezisi var,bu da bir alternatif olabilir Kıyıköy'e.Uçmakdere de yamaç paraşütü şenlikleri var.
Hafta sonu havanın oldukça serin olma ihtimali de var tabii.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
arkadaşlar keeway 250 kullananlar hangi marka buji ve tam serisini yazarmısınız.ben istanbul efsane motoru aradım hangi bujiyi kullanmalıyız dedim A7RTC kullanmamı sölediler. benim motorumda geçen seneden beri ön buji yakma sorunu var birtürlü çözemedik. yaptığım masraf 500 ü geçti.
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
2
Beyler selamlar !!

2-3 hafta evel gaza getirildim ve motor alma niyetindeyim :) 2 haftadır da bu forumu takip ediyorum be supershadowun da resmini & özelliklerini görünce tamam budur dedim.

Fakat forumu okumaya başladığımda biraz kafam karıştı. Sanırım 1-2 parçası problemli sizin dediğinize göre.. Size sorularım olucak..

1- Motoru ilk aldığımda rodajını nasıl yapmalıyım?
2- Sıfır motor alacağımı düşünürsek, güvenli ve sağlıklı olsun diye hangi parçaları hangi modellerle değiştirmemi önerirsiniz (buji vs..)?
3- Hayatında ilk defa motor kullanacak biri olarak bana supershadow öneriyo musunuz :)
4- Feyzioğlu'nda 4300 YTL'ye satılıyor. İst'da daha ucuza bulunabilecek bi yer biliyo musunuz?
5- Sürümü kolay bi motor mudur? ilk defa kullanacağım için hiçbi fikrim yok..

Sorularım daha sonra devam edecektir :)

Şimdiden hepinize teşekkür ederim. İnşallah şu ehliyeti de bi aliyim, motoru da çekiyim, yollara atıcam kendimi !!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler selamlar !!

2-3 hafta evel gaza getirildim ve motor alma niyetindeyim :) 2 haftadır da bu forumu takip ediyorum be supershadowun da resmini & özelliklerini görünce tamam budur dedim.

Fakat forumu okumaya başladığımda biraz kafam karıştı. Sanırım 1-2 parçası problemli sizin dediğinize göre.. Size sorularım olucak..

1- Motoru ilk aldığımda rodajını nasıl yapmalıyım?
2- Sıfır motor alacağımı düşünürsek, güvenli ve sağlıklı olsun diye hangi parçaları hangi modellerle değiştirmemi önerirsiniz (buji vs..)?
3- Hayatında ilk defa motor kullanacak biri olarak bana supershadow öneriyo musunuz :)
4- Feyzioğlu'nda 4300 YTL'ye satılıyor. İst'da daha ucuza bulunabilecek bi yer biliyo musunuz?
5- Sürümü kolay bi motor mudur? ilk defa kullanacağım için hiçbi fikrim yok..

Sorularım daha sonra devam edecektir :)

Şimdiden hepinize teşekkür ederim. İnşallah şu ehliyeti de bi aliyim, motoru da çekiyim, yollara atıcam kendimi !!

1-Motoru ezmeden,ani kalkış ve gaz kesmelerden,yüksek viteste düşük süratten kaçınarak kullanırsan rodajı da çabuk tamamlarsın.Olabildiğince sakin yollara çıkıp kullanmanı tavsiye ederim.Ben rodajı ıssız köy yollarında tamamladım
2-İlk bakışta değiştirilmesi gereken parça pek yok ama ben arka lastiği beğenmiyorum,tüm civataların iyice sıkılmış olduğunu kontrol et.Hatta teslim aldıktan sonra servise götür ellerine üç beş kuruş ver.Ayarlarını filan kontrol ettir.
3-bu motor ilk kez kullanacak için kesinlikle iyidir.Kullanımı rahat,seri ve kıvraktır.
4-Çorlu ve başka yerlerde .3500 e anahtar teslimi Bisan-Lifan var.
Ama sahibinden.com a bakarsan 0 motora 5.500 isteyen de var,3.500 isteyen de.
Ledow için 2.900-3.200 aralığında fiyat alabilirsin.
Avcılar'da 3.490.YTL diyorlar
http://www.sahibinden.com/roadstar_250_lik_motorsikletWQQaXQQ7918611WQQpXQQdisplayitem?keyword=bisan

Ana üretici firma Lifan.Bisan-Lifan,Keeway,Ledow türevleridir.Nek kaa para,o kaa köfte misali aralarında bazı ufak tefek farklılıklar var.Üçü de halis muhlis,öz hakiki Çinli olup ana firma aynı zamanda Yamaha 'ya da motor üretmektedir.
Lifan'ın kendi markasıyla ürettiği motorlar ise neredeyse tüm dünyada satılmakta olup,en büyük pazarlarından biri de ABD dir.
5-Bu motorun sürümü kesinlikle kolaydır.Bir kaç ufak ayrıntıyı vitesli motosiklet kullananlardan öğrenebilirsin.Vitessiz motosiklette dahi tecrübesi olmadığını çok iyi bildiğim ve hayatında İlk kez vitesli motosiklete binen birinin bayiden sıfır teslim alıp gittiğini gözümle gördüm.
6-Madem almayı düşünüyorsun Bisan,Keeway topiclerinin tamamını sindire sindire oku.Kim ne demiş ,ne sorun yaşamış iyi tahlil et ve ondan sonra kararını ver.
Aşağıdaki topiclere de göz at bence

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/8360-bisan-roadstar-250-chooper.html
http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/43901-bisan-roadstar-250-chooper.html
Bu motorlarla soluksuz en uzun yolu yapan ve en bilgili arkadaşlarımızdan biri de Viceroy olup onun fikirlerini özellikle dikkate almanı tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşım bu motor kesinlikle önerebileceğim bir motor.. Ancak şunu da ekleyeyim. Japon malı (honda, yamaha.. ) gibi bir motor da alabilirsin bu paralara 2.el olarak. ben senin yerinde olsam temiz bir cbf250 bulurum 2.el bu paraya.. yok ben illede cruiser isterim dersen ozaman al bu motoru bu paraya..
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
2
savaskayan teşekkür ederim dostum, açıklayıcı oldu yeterince. Viceroy'u da takip ediyorum forumlardan.. Bu arada Keeway almayı düşünüyorum, bi evelki msgımda Supershadow yazmışım eksik kalmış.

Umarım fazla problem yaşatmaz bana die düşünüyorum. İlk aldığımda hızla mızla işim olmicak zaten, düzgün ve kontrollü bi sürücü olmayı düşünüyorum :) Alıştıktan sonra tabi bikaç şey denenebilir :)

2. elden korkuyorum Adasel, ilk defa heves etmişim motor aliyim demişim, bi problemi vs. çıkarsa üzülürüm cidden.

Neyse aklıma geldikçe yine yoklarım buraları.
Görüşmek üzere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst