- Katılım
- 23 Nis 2008
- Mesajlar
- 84
Hasan basri dostumuz şöyle bir soru sormuştu
"En fazla kilometreyi kim yaptı sorun yaşayan varmı?Ben 3045 kmde aldım 1000 km yaptım yolda bırakmadı."
çok değerli bir beyefendi ise söyle demişti:
bu derin bilgiyi bizimle paylaştıığı için "crusır"lardan çok anlayan üstadın elini öpmeliyiz
23.04.2008 tarihinde foruma katılan ve lütfedip"herkeze slm arkadaşlar ilk motorumu alma arifesindeyim aklımda iki marka var 250 lik chopper ikiside önerilerinizi ve düşüncelerinizi alabilirmiyim siz değerli ustalardan, motor bir hastalıktır crusır ayrıcalıklı bir hastalıktır tanıdığım razingciler bile crusır a dönmeyi düşünüyo"diyen bu arkadaşın bugün itibariyle tam 19 tane mesajı var.Eski sayılır buralarda.
haddimizi bilip,sırayla elini öpelim![]()
sevgili savaskayan hasanbasri benim çok samimi bir dostumdur amacım crusır bilgisi taslamak diil di,dediğin gibi derin motor bilgisine sahip diilim,topic te dostuma komik bir gönderme yaptım ciddiye almana gerek yoktu zaten senden başka bir motorcuda ciddiye almamış fark ettiysen.tekerin düz bassın kazasız sürüşler:cat: