Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Benim motorum denyo bir usta (usta demeye dilim varmıyor) yüzünden 4800 km de açıldı. Çok talihsizlik yaşadım bu motorla. geçmiş sayfalarda hepsini yazmıştım bakarsanız. Yani ne yazıkki motoru ilk açılan ne yazıkki benim motorum hemde daha çok yeni sayılabilecekken.. :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motorum denyo bir usta (usta demeye dilim varmıyor) yüzünden 4800 km de açıldı. Çok talihsizlik yaşadım bu motorla. geçmiş sayfalarda hepsini yazmıştım bakarsanız. Yani ne yazıkki motoru ilk açılan ne yazıkki benim motorum hemde daha çok yeni sayılabilecekken.. :pr:

Pardon dikkat etmemişim.Yaşlılıktandır:)
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
motorun ilk yağını kendim değiştiricem burda yazılanlara göre 10 40 yağ koymayı düşünüyordum ama 10 40 ın çok ince yağ olduğunu özellikle yaz aylarında sıcakta dahada incelip koruma görevini yeterince yerine getiremeyeceğini söyleyenler oldu 10 40 mı 15 40 mı koymalıyım sizce ?
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
"Castrol POWER 1 4T 10W-40" yağ bizim motorlar için uygun. zaten Castrol'ün sitesinde de hangi motora hangi yağ konulur kısmında keeway ss için bu yağı öneriyorlar. Bende bunu kullanıyorum. 2 kutu 1 litrelik alıyorsun ve toplam 2 litreden sadece 1,4 litresini koyuyorsun motoruna! Benim gibi salaklık yapıpta nasıl olsa hepsini alıyor yer var diye 2 kutunun tamamını da boşaltma..

Savaşkayan, özür dileyecek bir durum yok ama ben ne yazıkki en talihsiz sürücüyüm belkide bu motoru kullanan...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
................................... :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
arkadaşlar motorların açıldığını söylüyorsunuz ama ne gerekçelerle açıldığını söylemiyorsunuz.örn aşınmamı yada segman kırmamı yada segman kaynatmamı niye garantiye girmiyor yada garantiden faydalanmıyorsunuz anlayamadım.
hocam modifiye ne oldu bitmedimi?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaslar kendi bölümüm değil ama yazmadan edemeyecem 4800 km de yada kac k de olursa olsun motorun acıldıgını nasıl anlıyorsunuz benim motor 6300 km de ve hala daha da ıyı acılsın dıye calısıyorum suan onden ruzgar alarak tam gaz 115 gordum 200 cc de ama ben onu 130 yapacam duz yolda kafaya koydum sadece motorun cekıs gucu artsın aslında en ıyı acılma zamanı 3000- 10000 dır bence cunku kuzenımın mct 10000 e geldı valla 250 cc yı bırak 350 cc javaya kafa tutacak nerdeyse neyse uzun lafın kısası en erken 5000 dıyorum 5000 den sonra hele ıyıcene hersey bırbırıne alısıyor bıraz zorlayın kıııı motor sagır kalmasın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar kendi bölümüm değil ama yazmadan edemeyecem 4800 km de yada kac k de olursa olsun motorun acıldıgını nasıl anlıyorsunuz benim motor 6300 km de ve hala daha da ıyı acılsın dıye calısıyorum suan onden ruzgar alarak tam gaz 115 gordum 200 cc de ama ben onu 130 yapacam duz yolda kafaya koydum sadece motorun cekıs gucu artsın aslında en ıyı acılma zamanı 3000- 10000 dır bence cunku kuzenımın mct 10000 e geldı valla 250 cc yı bırak 350 cc javaya kafa tutacak nerdeyse neyse uzun lafın kısası en erken 5000 dıyorum 5000 den sonra hele ıyıcene hersey bırbırıne alısıyor bıraz zorlayın kıııı motor sagır kalmasın

üstadım derin bilgilerinizi bizimle paylaştığınızdan dolayı şükran borçluyuz.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
mterayes26, valla çok güldürdün bizleri:) Allah da seni güldürsün inşallah. Sen konunun sonundan böyle bodoslama dalarsan tabii ki yanlış anlarsın olayı. Bizim motor açtırmadan kasıtımız, motorun sökülüp piistonlarına kadar açılması :pale:

Taylo, geçmiş sayfalar da ben motorumun neden açıldığını ve başıma neler geldiğini sizlerle bu topicte paylaşmıştım. Benim motorum teknik sorunlardan değil, tamamen denyo, bilinçsiz, şerefsiz, karacahil...... usta diyemeyeceğim kasap diyeceğim mesleğine de, bir öküz adam yüzünden açıldı. motorumun debriyajı çok sert olduğu için şu an iflas edip kapanmış olan İstanbul Göztepe deki NBC motora servise götürmüştüm. Denyo herif sorunun debriyaj levyesinde olduğunu söyleyip levyeyi çıkardı. Ve tüm müdahalelerime rağmen Hiç bir sorunu olmayan levyeyi taşlayıp üzerine ne yaptığını bile bilmeden kaynak attı. Adama müdahale etmeme rağmen birde bana "benden iyimi bileceksin" diyerek azar attı. "Abi ben makine mühendisiyim, çeliğe kaynak atılırmı hiç malzeme özelliğini kaybeder...." dememe kalmadan kaynağı basmıştı zaten.. Sonra kendince yaptığını sandığı levyeyi yerine taktı. Debriyajı ilk sıkmada levyenin ucu kırıldı tabii ki.. Ve hiç bir şekilde alınamadı. Mecburen motoru açtırıp o parçayı ordan almamız gerekiyordu. Bende o halde motoru iterek yakın olan (başka bir umumi kadından doğduğunu sandığım) başka bir usta(!) ya götürdüm motoru. Motoru söküp parçayı yerinden çıkartıp tekrar motoru toplaması geçen yaz tam 1 ay sürdü. yani tam temmuz sonundan eylül başına kadar kullanamadım. Bir günlük işi tam 1 ayda yalvar yakar yaptı. Ama bu veledi zina herifte beni bir güzel kazıklayıp benden tam 350 ytl para aldı. Ayrıca benden bütün motor contalarını değiştiğini söyleyerek bu paranın içinde contaların da fiyatının olduğunu söyledi. Fakat anladığım kadarıyla bu herif benden parasını almasına rağmen eski çıkan contaları bir güzel yerine takıp üzerine de sıvı conta uygulamış. Sıvı conta da taştığı için - kırmızı renkte bariz belli oluyor - motorumun açılmış olduğu 10 m den belli oluyor. Bu servisin adı da Sürat Motor. İstanbul Kadıköy de Fikirtepe de yeri. Göztepe hastanenin hemen arkasındaki motomax servisi. sakın oraya motor götürmeyin. Sakın yağ bile değiştirmeyin.

yazın göbeğinde tam izne ayrılıp motorumla tatile gideceğim zamanın hevesini beklerken, ben iznimi bu servislerde sürünerek harcadım. 350 ytl para harcadım. Yaşadığım ruhsal durumu anlatamam bile!! Olay budur arkadaşlar.

keeway supershadow lar gerçekten de iyi bakıldığı sürece fiyatının hakkını fazlasıyla veren, görüntüsü ve özellikleri çok iyi olan bir motor. Ama sağ olsun motomax ve servisleri berbat durumda!! Efsane motor keeway in üzerine düşerse bu marka gerçektende "efsane" olur!!
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
mterayes26, valla çok güldürdün bizleri:) Allah da seni güldürsün inşallah. Sen konunun sonundan böyle bodoslama dalarsan tabii ki yanlış anlarsın olayı. Bizim motor açtırmadan kasıtımız, motorun sökülüp piistonlarına kadar açılması :pale:

Taylo, geçmiş sayfalar da ben motorumun neden açıldığını ve başıma neler geldiğini sizlerle bu topicte paylaşmıştım. Benim motorum teknik sorunlardan değil, tamamen denyo, bilinçsiz, şerefsiz, karacahil...... usta diyemeyeceğim kasap diyeceğim mesleğine de, bir öküz adam yüzünden açıldı. motorumun debriyajı çok sert olduğu için şu an iflas edip kapanmış olan İstanbul Göztepe deki NBC motora servise götürmüştüm. Denyo herif sorunun debriyaj levyesinde olduğunu söyleyip levyeyi çıkardı. Ve tüm müdahalelerime rağmen Hiç bir sorunu olmayan levyeyi taşlayıp üzerine ne yaptığını bile bilmeden kaynak attı. Adama müdahale etmeme rağmen birde bana "benden iyimi bileceksin" diyerek azar attı. "Abi ben makine mühendisiyim, çeliğe kaynak atılırmı hiç malzeme özelliğini kaybeder...." dememe kalmadan kaynağı basmıştı zaten.. Sonra kendince yaptığını sandığı levyeyi yerine taktı. Debriyajı ilk sıkmada levyenin ucu kırıldı tabii ki.. Ve hiç bir şekilde alınamadı. Mecburen motoru açtırıp o parçayı ordan almamız gerekiyordu. Bende o halde motoru iterek yakın olan (başka bir umumi kadından doğduğunu sandığım) başka bir usta(!) ya götürdüm motoru. Motoru söküp parçayı yerinden çıkartıp tekrar motoru toplaması geçen yaz tam 1 ay sürdü. yani tam temmuz sonundan eylül başına kadar kullanamadım. Bir günlük işi tam 1 ayda yalvar yakar yaptı. Ama bu veledi zina herifte beni bir güzel kazıklayıp benden tam 350 ytl para aldı. Ayrıca benden bütün motor contalarını değiştiğini söyleyerek bu paranın içinde contaların da fiyatının olduğunu söyledi. Fakat anladığım kadarıyla bu herif benden parasını almasına rağmen eski çıkan contaları bir güzel yerine takıp üzerine de sıvı conta uygulamış. Sıvı conta da taştığı için - kırmızı renkte bariz belli oluyor - motorumun açılmış olduğu 10 m den belli oluyor. Bu servisin adı da Sürat Motor. İstanbul Kadıköy de Fikirtepe de yeri. Göztepe hastanenin hemen arkasındaki motomax servisi. sakın oraya motor götürmeyin. Sakın yağ bile değiştirmeyin.

yazın göbeğinde tam izne ayrılıp motorumla tatile gideceğim zamanın hevesini beklerken, ben iznimi bu servislerde sürünerek harcadım. 350 ytl para harcadım. Yaşadığım ruhsal durumu anlatamam bile!! Olay budur arkadaşlar.

keeway supershadow lar gerçekten de iyi bakıldığı sürece fiyatının hakkını fazlasıyla veren, görüntüsü ve özellikleri çok iyi olan bir motor. Ama sağ olsun motomax ve servisleri berbat durumda!! Efsane motor keeway in üzerine düşerse bu marka gerçektende "efsane" olur!!

gecmiş olsun abi ben senin yerinde olsam butun yazı o usta denen adamın ustunde gezerek gecirirdim. fikirtepedeki servis acaba tam olarak nerde ?
 
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
Selamlar;vites boşa zor geçiyor DURURKEN(çalışır vaziyette ise zor geçiyor)bu sorunu yaşayan,bilgisi olan ss kullanıcı varmı?
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
Selamlar;vites boşa zor geçiyor DURURKEN(çalışır vaziyette ise zor geçiyor)bu sorunu yaşayan,bilgisi olan ss kullanıcı varmı?

HAREKET HALİNDE AYNI PROBLEMİ YAPMIYORSA Bİ PROBLEM YOKTUR BENCE ÇÜNKÜ DEDİĞİN OLAY BU MOTORLARDA BÖLE DİYE BİLİYORUM BENİM SS DE ÇALIŞIRDA OLSA DURDUĞU YERDE BAZEN BOŞA ALAMIYORUM YANİ BENCE NORMAL Bİ DURUM.
 
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
HAREKET HALİNDE AYNI PROBLEMİ YAPMIYORSA Bİ PROBLEM YOKTUR BENCE ÇÜNKÜ DEDİĞİN OLAY BU MOTORLARDA BÖLE DİYE BİLİYORUM BENİM SS DE ÇALIŞIRDA OLSA DURDUĞU YERDE BAZEN BOŞA ALAMIYORUM YANİ BENCE NORMAL Bİ DURUM.

alıştım bu duruma 1000 km yaptım herhangi bir sorun yaşatmadı bencede normal bir durum yapılması gereken birşey varsa diye sordum :cat:
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
benim motorda da çalışırken boşa almak nerdeyse imkansız ama motoru durdurduğumda ilk seferde çok rahatça boşa alıyor bunun nedeni ne olabilir debriyaj ayarlı değil pek bununla ilgisi olabilir mi?
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
debriyaj ayarlarını kontrol edin .birde vites geçişleri sert ve aşırı ses yapıyorsa debriyaj balataları bitmiş olabilir.benim motor 13100km de şu ana kadar vitesle ilgili bir problem yaşamadım arasıra vites geçişlerinde ses yapmaya başladı 3-4 bin km sonra debriyaj balatalarını değiştirecem.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
adasel şimdi hatırladım valla olmuş işe birşey deyip canını sıkmanın anlamı yok geçen sene eksozun nikelajı biraz kalkmıştı komple eksozu değiştirdim sağolsun serviste yardımcı oldu bende motomax ın başını biraz ağrıttımiki haftada eksoz geldi ama debriyaj genelde sert bu motorlarınben sürekli 10 no yağ ile teli yağlıyorum vakit bulabilirsem debriyaj telinin levye tarafındaki L şeklindeki boruyu iptal edip makara tarzı birşey düşünüyorum sürtünme azalınca rahatlıyacağını düşünüyorum.herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Taylo, bu motorda debriyaj kolunun ser olmasının sebebi kabloyla alakalı değil. debriyaj levyesi çok sert. Sebebini öğrenip buraya yazmaya çalışacam.
Vitesin boşa alınmasına gelince, onrbaran da durduğu yerde vitesi boşa alamıyordu. 2sn de gösterdim ve şimdi rahatlıkla boşa alabiliyor o da. Bunun için motor 1. vitesteyken direk boşa geçmiyor durduğunuz yerde. Önce 2. vitese atın. Sonra yavaşça basarak boşa geçirin. 1 den 2 ye de geçmiyorsa durduğunuz yerde kavrama yapın (bilmeyenler için; gaz ile debriyajı öyle bir ayarlayınki, motorla kalkış yapacakmış gibi gaz verip debriyajı açın ama oranı dengede tutarak motoru kaldrırmadan.) Sonra tekrar debriyajı sıkarak aynı işlemi yapın..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar yag ile alakalı bi durum bu debriyaj kolunun sertliği.Zira benimde Sertti Motor 6500 De. Ve 2 gün Önce 10 40 full sendedik 1500 ml yag koydum(normalde 1400 konur) ben biraz Fazla Koydum Debriyaj taslarına giden milede iyice Yag gitti demek ki Ki Çok yumuşadı suanda.. Harika Bişey.... Gerçekten Sertti hatta elleyenler ilk olarak onu soruyordu.. Bence Yag İle Alakalı... Bu arada 11 mayısta kocaeliye gezi varmıs biz trakyadan çıkıp gelicez.. İsterseniz Sizde Gelin Hem Tanışmış oluruz ya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst