Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
teşekkür ederim shadow kardeşlerim, abilerim :) bu haftasonu dediğiniz gibi motoru kendi çapımda bi bakıma alayım bujileri havafiltresini ve özelliklede ön freni bi elden geçireyim başıma iş açmadan. Frenin sıkılığından kastım dokunmaya gelmyor anında lastiği kilitliyor kitlenince aniden bitarafa düşme eğilimine geçiyor ve o anda tüm gücünüzle motoru ayakta tutmayı başarırsanız ne mutlu ben başaramadım ve düştüm :)
bu motorun hava filtresi nerdeki?pek öyle birşey göremedim pistonlarn oralarda?
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
teşekkür ederim shadow kardeşlerim, abilerim :) bu haftasonu dediğiniz gibi motoru kendi çapımda bi bakıma alayım bujileri havafiltresini ve özelliklede ön freni bi elden geçireyim başıma iş açmadan. Frenin sıkılığından kastım dokunmaya gelmyor anında lastiği kilitliyor kitlenince aniden bitarafa düşme eğilimine geçiyor ve o anda tüm gücünüzle motoru ayakta tutmayı başarırsanız ne mutlu ben başaramadım ve düştüm :)
bu motorun hava filtresi nerdeki?pek öyle birşey göremedim pistonlarn oralarda?

hava filtresi ön tarafta sağlı sollu iki tane var onlar hava filtresi :) yuvarlak :) foto koymama gerek var mı
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
eyw.sağol By-StaR dostum. ben onların içinde elektronik bişeyler var diye biliyordum yaw sigorta falan gibi.Neyse daha çok şey öğrenicez zamanla:)
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
buji soran arkadaşlar ngk c7hsa veya cr7hsa buji dir bizim motorlar yağ ise 10/40 motosiklet yağı kullanın.rüzgarlık ve koruma demiri motohobi diye biryerde var birde ercan motorcyle da var herbir parçaya 150-200 arası bir rakam veriyorlar.gelelim muayeneye motorun ilk muayenesi üç yıl sonraki muayeneler iki yıldır.düzeltme için ruhsatın çıktığı trafik şubesine gidip muayene tarihini düzeltirmek istiyorum diyorsunuz 2007 olan tarihi 2009 olarak düzeltiyorlar bilginize.herkese kazasız belasız.

20000 i geçmez diyen arkadaş 20000 olduğunu tahmin ettiğim bir arkadaş var en son 18000 civarında idi hala bir şikayeti yoktu 50000 de yapar hiç canını sıkma birazda kullananla ilgili.

bugun kıtapcıkta bulabıldım bujıyle ılgılı yerı cr6hsa (ngk) ve U20FSR-U(nippodenso)yazmakta benım kılawuzmu, motormu farklı yoksa cr7hsa yla farkları yokmu burda yazan bujılerın :silent:
 
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
Topiğe emeği geçen arkadaşlar sağolun bende ss kullanıyorum ve topicten sürekli birşeyler öğreniyorum :p
çaylak olduğum için sadece okuyorum ;)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşlar pazar gününden önce de bir buluşma yapacağız biz onrbaran la yarın.. Akşam üzeri, gelebilecek olan varmı?? Bostancı da?
Ya Viceroy hocam, senin levyeyi sordum bir iki yere.. Bulamadım.. Ama araştırmalarım sürüyor..
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Debriyaj levyesi.. debriyaj telinin motor girişinde bağlandığı parça..
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
gecen yaz kırılmıştı benim levye,25 ytl hemen göndermişlerdi motomaxtan,ama şu an ne olur bilemicem.bide benim usta o zaman bunu tornacıdada yaptırabiliriz demişti
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
Arkadaşlar Bizim Bu Makinelerin 0-100 Km Hızlanması Kaç Sn.? Bileniniz Varmı Veya Merak Edip Süre Tutan? :)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Valla ben hiç süre tutmadım.. Ama son 120 km görüyorum iki kişi... 120 ile de devamlı gitmiyorum ancak. 100 km hız ideal bu motor için..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
istanbulda eminönü tümoparda var debriyaj levyesi haberin ola :) google danda arat istersen :)
 
Katılım
2 Ocak 2007
Mesajlar
38
istanbullu arkadaşlar pazar günü geziyi yapıyoruz, halen 3 kişiyiz başka istanbullu yok mu aramızda?
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Ya arkadaşlar hazır üç kişiyken, geziyi cumartesiye alalım mı?? Pazar gününe bir işim çıktı. Onu iptal etmesem benim için daha iyi olacak. Eğer mümkünse :wiinkk: Sizce de uygun mu??
Baran, ayrıca daha hiç konuşmaya gerek yok ayrıca.. Toplam 3 kişiyiz.. Başka gelen olacağını sanmıyorum..
 
Katılım
2 Ocak 2007
Mesajlar
38
valla pazar bana da uymuyor hatta bana bu hafta uymuyor, bizim çimleme işi uzadı da uzadı 100 metrekare çim daha gelecekmiş yarın, cumartesiden gidip onları yerine koymamız lazım :( elimde olmayan bir sebep bu kusura bakmayın, ağır iş aileyi yalnız bırakamam bana bakıyo hatta iş
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
SEKİZİNCİ BÖLÜM
Araçların Muayeneleri ile İlgili Hükümler

Muayene Süresi
Madde 21 — Araçlar cinslerine, kullanma amaç ve şekillerine göre;
a) Hususi otomobiller ile bunların her türlü römorkları ilk 3 yaş sonunda ve devamında her 2 yılda bir,
b) Resmi ve ticari plakalı otomobiller ile bunların her türlü römorkları ilk 2 yaş sonunda ve devamında yılda bir,
c) Lastik tekerlekli traktörler ile bunların her türlü römorkları ilk 3 yaş sonunda ve devamında 3 yılda bir,
d) Diğer bütün motorlu araçlar ile bunların her türlü römorkları ilk 1 yaş sonunda ve devamında yılda bir,
periyodik muayeneye tabi tutulur.
Askeri araçlarla, raylı sistemde çalışan veya iş makinası türünden araçların muayeneleri, tescilini yapan kuruluşlarca ve bu Yönetmeliğin Ek-1’de sayılan esaslar dikkate alınarak yapılır.

arkadaşlar kusura bakmayın bu muayene olayını hala çözümleyemedim ve motorlar için yukarıdaki kanunda özel bir hüküm yok demekki diğer mot.taşıtlar grubunda muayene yapılıyor onun için benim motorda ilk muay.geç.süresi 1 yıl yazıyor.desenize gitti yine bizim 60 kağıt :S
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
burdan anlaşıldığı üzere motorlar "d" şıkkı oluyor. Yani her yıl.. Peki anlamadığım, 2.el motorsiklet satan sitelerde bağzı arkadaşlar yazmış "2009 un bilmem kaçıncı ayına kadar muayenesi yaptırıldı" diye. E öyleyse de motorlar "a" şıkkına giriyor :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst