Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
merhaba su anda keeway süper light 150 im var ama v motor oldugu için titresimden ufak tefek kırılmalardan kurtulmak için shadow alacagım ne dersiniz tavsiye edermisiniz sl den shadow a gecişi....
 
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
merhaba su anda keeway süper light 150 im var ama v motor oldugu için titresimden ufak tefek kırılmalardan kurtulmak için shadow alacagım ne dersiniz tavsiye edermisiniz sl den shadow a gecişi....

Dostum bende SS var satıp honda shadow custom 600cc almayı düşünüyorum,büyük motora geçeceğin için shadow sana fişek gibi gelecektir ani gazlama ani fren yapmadıkça kontrollü bir şekilde shadowa geçebilirsin! birazda sefa sür :)
Adasel ve tecrübelerini paylaşan arkadaşlara teşekkürler :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
bugün itibariyle yağımı değiştirdim yağ tıpası motorun altında ulaşılması çok zor bi yerde anahtar girmiyo zar zor açtım açmaz olaydım dedım kapakta yay olduğu için kessinlikle abartı filan yok bir saatimi aldı kapatabilmek . Baya yoruldum motorun altında bida tek başıma kalkişabilir miyim bilmiyorum:pr:
 
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
bugün itibariyle yağımı değiştirdim yağ tıpası motorun altında ulaşılması çok zor bi yerde anahtar girmiyo zar zor açtım açmaz olaydım dedım kapakta yay olduğu için kessinlikle abartı filan yok bir saatimi aldı kapatabilmek . Baya yoruldum motorun altında bida tek başıma kalkişabilir miyim bilmiyorum:pr:

Aga kaç km de değişim yapıyorsunuz?Ben 950 km de değiştirdim yağ temizdi.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
2000 km de yağ değişimi ,4000 km de yağ filtresi değişiyor yanılmıyorsam 400cc burgmanla aynı filtre
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
ılk 500 kmde yaptım temızdı ama zararı yok sonucta daha sonra ıse 2000 km de bır debrıyajı bı ustaya gosterdım belkı debrıyaj yayı kırılmıstır açıp bakmak lazım dedi bende garantısı war saten dedım serwısıne bı sor ıstersen dedı haftaıcı sorucam kısmetse ama debrıyaja yaylarına bakmak ıcın motorun acılması gerekıyormu dıyelım acıldı yağın bosaltılması gerekıyormu 30 ytl werdım yag degısımıne ıcıme oturur yoksa:)
 
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
ılk 500 kmde yaptım temızdı ama zararı yok sonucta daha sonra ıse 2000 km de bır debrıyajı bı ustaya gosterdım belkı debrıyaj yayı kırılmıstır açıp bakmak lazım dedi bende garantısı war saten dedım serwısıne bı sor ıstersen dedı haftaıcı sorucam kısmetse ama debrıyaja yaylarına bakmak ıcın motorun acılması gerekıyormu dıyelım acıldı yağın bosaltılması gerekıyormu 30 ytl werdım yag degısımıne ıcıme oturur yoksa:)


yağı 9 ytl ye aldım (castrol açık yağ tenekeden) 2 kişi rahatlıkla,orta sehpa olsa tek kişi değiştirebilirsin...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Arkadaşlar her zaman giremediğim için ancak şu anda yazabiliyorum size merak eden arkadaşlar için motorum yağ eksiltiyordu ki benim takip edebildiğim kadarı ile benden daha fazla uzun yol yapan arkadaşım yok ben motorumun km'sinin çogunu uzun yolda yaptım en kısa mesafe 250 km(Ankara-Kastamonu arası)en uzun km'de 1000km(Gümbet-Kastamonu arası) bunlar benim bir günde yaptıgım yollar neyse motoru açtırma nedenim yağ eksiltmesi şu anda serviste neden yağ eksiltti hangi parçaların aşındığını bilmiyorum daha servisle görüşmedim bilgi aldıktan sonra size tekrar buradan ayrıntılı olarak anlatacağım evet kullanıcıların dediği gibi öyle çok arıza yapan yolda bırakan bir motor değil V motor olması avantaj performansı 250cc için yeterli ki ben tatilde 3500km yol yaptım hiç bir sorun yaşamadım ve arızalı durumda Ankara'dan Elazığ'a kadarda binerek (770km) yol yaptım.Hayırlı pazarlar kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
bugün itibariyle yağımı değiştirdim yağ tıpası motorun altında ulaşılması çok zor bi yerde anahtar girmiyo zar zor açtım açmaz olaydım dedım kapakta yay olduğu için kessinlikle abartı filan yok bir saatimi aldı kapatabilmek . Baya yoruldum motorun altında bida tek başıma kalkişabilir miyim bilmiyorum

KID333, abicim sen yanlış yapmışsın. Senin zorla açmaya çalıştığın ve içinde yay olan tıpa yağ filtresinin tıpası. Ordan yağ filtresini temizlemek ya da değiştirmek istediğin zaman yağ değişimi yapacaksın. Sadece yağ değiştireceğin zaman motorun sol tarafında (debriyaj pedalının olduğu taraf) başka bir somun var. Onu açacaktın 17 numara anahtarla...

Shadow slx, ben hava basınçlarından emin değilim ancak kafama göre ön arka aynı hava basıncını basıyorum. Bazen 30-30 bazen 32-32..
 
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
En fazla kilometreyi kim yaptı sorun yaşayan varmı?Ben 3045 kmde aldım 1000 km yaptım yolda bırakmadı.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Valla o km lerde en dandik motorun bile kolay kolay sorun çıkarması zaten imkansız nerdeyse.. Motorun 4000 km de yani.. Daha hiç bişey olmaz...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
ben 13200 km deyim birkaç ufak sorun dışında büyük bir sorun yaşamadım.bu arada arka lastik 32, ön lastik 26 hava yeterlidir.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
yağı 9 ytl ye aldım (castrol açık yağ tenekeden) 2 kişi rahatlıkla,orta sehpa olsa tek kişi değiştirebilirsin...

ben de castrol 10/40 4t aldım motosikletler için olandan ama 1 er litre halinde tanesi 17 liraydı ki her yerde de bu fiyata istanbulda

KID333, abicim sen yanlış yapmışsın. Senin zorla açmaya çalıştığın ve içinde yay olan tıpa yağ filtresinin tıpası. Ordan yağ filtresini temizlemek ya da değiştirmek istediğin zaman yağ değişimi yapacaksın. Sadece yağ değiştireceğin zaman motorun sol tarafında (debriyaj pedalının olduğu taraf) başka bir somun var. Onu açacaktın 17 numara anahtarla...

of ya bende delirdim kapatabileyim diye bir bir buçuk saat uğraştım fneyse geçmiş olsun artık...:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hasan basri dostumuz şöyle bir soru sormuştu
"En fazla kilometreyi kim yaptı sorun yaşayan varmı?Ben 3045 kmde aldım 1000 km yaptım yolda bırakmadı."



çok değerli bir beyefendi ise söyle demişti:

arkadaşım saatte 40 km yi geçmezsen bişi olmaz tabii
:queen::queen::queen:

bu derin bilgiyi bizimle paylaştıığı için "crusır"lardan çok anlayan üstadın elini öpmeliyiz
23.04.2008 tarihinde foruma katılan ve lütfedip"herkeze slm arkadaşlar ilk motorumu alma arifesindeyim aklımda iki marka var 250 lik chopper ikiside önerilerinizi ve düşüncelerinizi alabilirmiyim siz değerli ustalardan, motor bir hastalıktır crusır ayrıcalıklı bir hastalıktır tanıdığım razingciler bile crusır a dönmeyi düşünüyo"diyen bu arkadaşın bugün itibariyle tam 19 tane mesajı var.Eski sayılır buralarda.
haddimizi bilip,sırayla elini öpelim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2008
Mesajlar
57
Sevgili abimiz savaskayan arkadaş forum ve motor camiasında yeni ben cahilliğine verdim,kendiside saçmaladığının farkında kulağını çektim.
KID333 kutu yağın fiyatı bizim burdada 17 ytl,benim aldığım yağda castrol motor yağı değişen bişey yok yani:)
Havalar ısındı diye 15 40 aldım.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Yaw nasıl 17 ytl olur yağın fiyatı.. Durun ben öğrenip söyleyecem size. 1 litresi en fazla 10 lira bişey. Ben aldım o fiyattan:silent:
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
10/40 4t castrol mosikletler için olan yağın fiyatı böyle 1 litrelik kutular için farklı şeylerden bahsetmetmeyelim
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Yahu zaten kim sormuştu hangi yağ koyuluyor diye bir önceki sayfada bu yağı ben yazmıştım. benim aklımda o fiyat var arkadaşlar. Bu hafta öğrenmeye çalışacağım fiyatı. benim aklımda neden öyle kaldı ki.. zam gelmiş desem 2 kat artacak hali yok. yağ castrol power 1 10W-40 4T 1 litrelik için konuşuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst