- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
Geçmiş olsun...
Ogün ya sanada çok geçmiş olsun...
Ogün ya sanada çok geçmiş olsun...
dostum geçmiş olsun ünlü veya değil aptalca bir hareket yapmış belli
yanlız yazdığın diğer şeylerden bişi anlamadım
Bugunku toplantıdan işlerim yüznden erken ayrılmak durumundaydım.yolda yagmur yüzünden güzergahımı degiştirdim acıbadem den aşagı inerken önümdeki siyah jip u dönüşü yapılmayan yerden u dönüşü yaptı. çarpmamak için frene asıldım çarpmaya az mesafe kalada motoru yana yatırdım yere dustuk.arkada eşim vardı .ikimizde iyiyiz bi sorun yok cok sukur.motorun farı kırıldı sadece.
neyse ben motoru kaldırıp kenara gectim kendimizi toparladık.kaza anından yaklasık 2 dk gectikten sonra aracın soforu ancak yanıma geldi.muhterem zat su an ismini vermiyorum.unlu bir sanatcı arabadan gec ismesinin sebebini ancak o zaman anladım(funda abla ve diger bayan arkadaslar kusura bakmayın)yanımıza geldiginde pantolonunun dugmeleri acıktı, ve gayet bariz hersey belliydi.neyse bana beni tanıdınızmı diye sordu,sonra 1 dk yanımızda takıldı ve gitti. durum bu bilgilerinize.
Bu arada desperadost abimde kaza yapmış geçmiş olsun.