Çok geçmiş olsun..
Ama ben hiçbişiy anlayamadım.. Pantolon, düğmeler, ünlü, jeep :silent:
jipin içinde pişti oynuyolarmış ya hu hala anlamadın mı? ::xtongue:::xtongue:Çok geçmiş olsun..
Ama ben hiçbişiy anlayamadım.. Pantolon, düğmeler, ünlü, jeep :silent: