Kaza yaptım

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Çok geçmiş olsun..
Ama ben hiçbişiy anlayamadım.. Pantolon, düğmeler, ünlü, jeep :silent:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
186
ünlü bir arkadaş lüx jeep'inin içinde gündüz gündüz cinsel oyunlar oynuyormuş yanlız veya yanındaki biriyle bilemiycem orasınıda benm anladıgım bu =)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
65
çok geçmiş olsun...Allah hepimizi böyle dangalaklardan korusun...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi gorendim cok gecmiş olsun yaaa allah korumus
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
neden polis çağrmadınız ?

neysee. Abi siz iyisiniz yaa. büyük geçmiş olsun hemen bir fakire sadaka ver bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
geçmiş olsun müdür.eşine ve sana bişey olmamış ya önemli olan da o.neyse ki bikaç sıyrıkla atlatmışınız önemli olanda bu zaten...havalar malum. yerler kaygan bir de üstüne trafik mağandaları eklenince trafik gerçektende çekilmez oluyor.aman dikkat et gözünü seveyim.......:rendeer:

Çok geçmiş olsun..
Ama ben hiçbişiy anlayamadım.. Pantolon, düğmeler, ünlü, jeep :silent:
jipin içinde pişti oynuyolarmış ya hu hala anlamadın mı? ::xtongue:::xtongue:
 
Son düzenleme:

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun herkeze teşekkürler
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
svd arkadaşım geçmiş olsun ....
tokatlamak lazımdı her kimse o muhterem zat....
ayrıyetten zararın ne olduki...
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bişi yok farı kırdık birazda sinirlerimizi bozduk
Gerisi Allah korudu.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
geçmiş olsun yengeye ve sana svd allah dağa buyuk kazlardan korusun aynı şekilde geçen gun ben atlattım bir kaza u dönüşü yapılmayan yerde döndü allahtan hava şartları bugunkü gibi kötü değildi tekrardan geçmiş olsun ...
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
büyük geçmiş olsun,her zaman artçı varken olan kaza beni daha korkutur ucuz atlatmışsınız.İnşallah son kazanız olur.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, çok üzüldüm, düşüncesiz insanlar yüzünden bizler çekiyoruz demek ki, sinirlenerek kendimizi yıpratıyoruz, keşke apache olsam diyorum bazen kendi kendime, hesap vereceğim kimse olmasaydı yerinde olsaydım ben o şahısa yapmadığım şey kalmazdı, neyse benimde sinirim bozuldu şimdi. Tekrar size ve eşinize geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst