aynux Katılım 8 Eki 2006 Mesajlar 31 13 Ağu 2007 #81 hayaletfilo tekrar gecmis olsun insallah kaza yaptim diye motor kullanmayi birakmazsin seni yollarda gormek isteriz
hayaletfilo tekrar gecmis olsun insallah kaza yaptim diye motor kullanmayi birakmazsin seni yollarda gormek isteriz
hayaletfilo Katılım 23 Mar 2007 Mesajlar 279 13 Ağu 2007 Konu Yazar #82 aynux' Alıntı: hayaletfilo tekrar gecmis olsun insallah kaza yaptim diye motor kullanmayi birakmazsin seni yollarda gormek isteriz Genişletmek için tıkla ... Bırakmakmı odaneymişşşş yyawwww??? en kısa zamanda kendimi toparlar toparlamaz motor üstündeyim.Şimdidien çok özledim çokkkk :cat:
aynux' Alıntı: hayaletfilo tekrar gecmis olsun insallah kaza yaptim diye motor kullanmayi birakmazsin seni yollarda gormek isteriz Genişletmek için tıkla ... Bırakmakmı odaneymişşşş yyawwww??? en kısa zamanda kendimi toparlar toparlamaz motor üstündeyim.Şimdidien çok özledim çokkkk :cat:
erdo2002 Katılım 3 Eki 2006 Mesajlar 2,606 13 Ağu 2007 #83 Büyük geçmiş olsun.Full korumanın büyük faydası oldu demek.Yaz geldi korumalar çıktı ne olacak halimiz bilmiyorum :cyclopsanale:r:
Büyük geçmiş olsun.Full korumanın büyük faydası oldu demek.Yaz geldi korumalar çıktı ne olacak halimiz bilmiyorum :cyclopsanale:r:
HRC Katılım 4 Haz 2007 Mesajlar 323 13 Ağu 2007 #84 verilmiş sadakan varmış.. geçmiş olsun.. herzaman gözünüz yolda açık olsun
hayati Katılım 12 Haz 2006 Mesajlar 1,224 14 Ağu 2007 #85 İkinize de çok geçmiş olsun.Allah tekrarını yaşatmasın.
Sail Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 7 20 Ağu 2007 #86 Çok geçmiş olsun. Tam korumanın önemi birkez daha ortaya çıktı.
SilentScream Katılım 5 Nis 2007 Mesajlar 1,440 20 Ağu 2007 #87 geçmiş olsun arkadaşım allah korumuş...
buralpdi Katılım 25 Tem 2007 Mesajlar 347 Motosikleti SYMPHONY 200E5+ 20 Ağu 2007 #88 allah korumuş sizleri.........büyük geçmiş olsun
sedatss Katılım 30 Eki 2006 Mesajlar 71 20 Ağu 2007 #89 Şu gerizekalı sürücüler yüzünden kız arkadaşımı motora bindirmek istemiyorum ya ! Çok sinirlendim çok geçmiş olsun
Şu gerizekalı sürücüler yüzünden kız arkadaşımı motora bindirmek istemiyorum ya ! Çok sinirlendim çok geçmiş olsun
ALIENLOVE Katılım 25 Eki 2005 Mesajlar 13 21 Ağu 2007 #91 Gecmis Olsun Ne Kadar Dikkat Etsek De Ne Yazik Ki Magandalarin Kurbani Olabiliyoruz.
muratoygur Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 2 Nis 2007 Mesajlar 423 21 Ağu 2007 #92 Geçmiş olsun arkadaşım kulağıma küpe olur benim inşallah kısa mesafe diye bazen takmazlık yapıyorum.Off ki of bana
Geçmiş olsun arkadaşım kulağıma küpe olur benim inşallah kısa mesafe diye bazen takmazlık yapıyorum.Off ki of bana