arkadaşlar hepinize teşekkür ederim geçmiş olsun dilekleriniz için.
Yanlız ben o doblo gelmeden bayabi önce sağ şeride geçdim. Sol şeritte çok uzun süre kalmamışdık sadece tam hatırlamıyorum ama yavaş giden bi arabayı solladık ondan sonra zaten ben dobloyu gördüm hemen sağ şeride geçdim.
Trafikde ne kadarda haklı olsak farketmiyor arkdaşlar çok ama çok dikkat etmemiz gerekiyor çünkü üzülen biz oluyoruz.
Bu arada arkadaşlar aklınızda olsun benim motoru çıkarmak için çekici gelmiş ve 500 ytl istemiş. Düşünebiliyormusunuz sizin o anki savunmasızlığınızdan nasıl yararlanmak istiyorlar

r:. Ama arkadaşlar sağolsun adamla kavga etip yollamışlar; yoldan bi traktör çevirmişler 4 kişi yükleyip motoru öle götürmüşler.