kaza yaptım ölümden döndüm :(

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
geçmiş olsun kardeşim durum böyle maalesef bizleri araç olarak görmiyolar çok dikatli olalım yoksam hep biz üzülüyoz.
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
31
hayaletfilo arkadasim cok gecmis olsun. senin ve arkadasina kurtulmasina sevindim. Dedigin gibi koruma ve dikkat sart
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşım çok geçmiş olsun çok üzüldüm allah tekrarını yaşatmasın bir daha allaha emanet ol...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
çok geçmiş olsun dostum..
korkuttun beni gerçekten bi solukta okudum
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Telefondada görüştük ama çok büyük geçmiş olsun.... Daha beterlerinden korusun...

Çabuk toparlanırsın işallah.....
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Amanınnn Evren aga naptın sen yaaa :pr:
Çok geçmiş olsun yawww:salut: 3 gün hastanede yattın bide:pr:
Yapabilecegimiz bişi varsa hemen söyle.Ucuz atlatmışınız yeniden çok geçmiş olsun.Şimdi durumunuz nasıl:silent:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
evren nabtın sen yaaa,kaza yaptım yazısını okuyum dedim bi de yazan senin adını görünce korktum haa,geçmiş olsun...korumaların iyiki varmış.Kendine iyi bak.Bi durum olursa,yardıma ihtiyacın olursa bizler buradayız zaten söylemeye bile gerek yok...Kendine dikkat et
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Arkadaşlar, "kaza yaptın" lafı pek doğru değil valla, Evren'in HİÇ suçu yoktu, gelip çarptılar resmen yandan onlara. Olayı anlattılar da, inanılmaz bir olay, filmlik bir "senaryo" valla. Çok sevindim kalıcı bir arazları olmamasına. -turgut
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun arkadaşım
allah beterinden korusun
verilmiş sadakanız warmış walla
doblo sürücüsü kaçmıştır tabi durmamıştır bile :farao:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Evren büyük geçmiş olsun dostum,verilmiş sadakan varmış çok daha kötüsü olabilirmiş,atlatmana sevindim,en kısa zamanda tamamen iyileşmenizi dilerim:pale:
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için tekrar teşekkürler.

Doblo olay yerinden kaçdı ama sanırım trafik plkasını öğrenmiş takip açaçaklardı. Borway kaçmadı benle hastaneye kadar geldi ama adamıda o doblo yoldan çıkardı. Brodwayde hiç bir çizik yok çarpmayla alakalı arabanın kaportasında yani. Şuan kaza raporunu filen görmedim ben daha ama hafta içine kadar sanırım kalkacam ona göre bakacağız duruma...

Arkadaşlar aman çok dikkat bellik deyip geçmeyin sakın, tüm korumalarınızı kesin ama kesin kullanın. Ben deneyerek gördüm çok işe yarıyorlar. Gerci insan kaza yapmadan tam olarak anlamıyor ama gende böle olaylardan ders çıkarmalıyız.

Telefondada görüştük ama çok büyük geçmiş olsun.... Daha beterlerinden korusun...

Çabuk toparlanırsın işallah.....

Amanınnn Evren aga naptın sen yaaa :pr:
Çok geçmiş olsun yawww:salut: 3 gün hastanede yattın bide:pr:
Yapabilecegimiz bişi varsa hemen söyle.Ucuz atlatmışınız yeniden çok geçmiş olsun.Şimdi durumunuz nasıl:silent:

evren nabtın sen yaaa,kaza yaptım yazısını okuyum dedim bi de yazan senin adını görünce korktum haa,geçmiş olsun...korumaların iyiki varmış.Kendine iyi bak.Bi durum olursa,yardıma ihtiyacın olursa bizler buradayız zaten söylemeye bile gerek yok...Kendine dikkat et

Arkadaşlar, "kaza yaptın" lafı pek doğru değil valla, Evren'in HİÇ suçu yoktu, gelip çarptılar resmen yandan onlara. Olayı anlattılar da, inanılmaz bir olay, filmlik bir "senaryo" valla. Çok sevindim kalıcı bir arazları olmamasına. -turgut

Arkadaşlar tüm ilginiz için çok teşekkür ederim. İnanın olay esnasında şuan isimlerini sayamayacağım olayı gören tüm motorcu arkadaşlar gelip durdu. Böle olunca insan kendini güvende hissediyor yanlız kalmıyorsunuz yani. Kaza sonrasıda herkes aradı sordu sağolsunlar. Zaten insanında o an ihtiyacı olan tek şey yanlız bırakılmamak oluyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst