- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,250
geçmiş olsun kardeşim durum böyle maalesef bizleri araç olarak görmiyolar çok dikatli olalım yoksam hep biz üzülüyoz.
Telefondada görüştük ama çok büyük geçmiş olsun.... Daha beterlerinden korusun...
Çabuk toparlanırsın işallah.....
Amanınnn Evren aga naptın sen yaaar:
Çok geçmiş olsun yawww:salut: 3 gün hastanede yattın bider:
Yapabilecegimiz bişi varsa hemen söyle.Ucuz atlatmışınız yeniden çok geçmiş olsun.Şimdi durumunuz nasıl:silent:
evren nabtın sen yaaa,kaza yaptım yazısını okuyum dedim bi de yazan senin adını görünce korktum haa,geçmiş olsun...korumaların iyiki varmış.Kendine iyi bak.Bi durum olursa,yardıma ihtiyacın olursa bizler buradayız zaten söylemeye bile gerek yok...Kendine dikkat et
Arkadaşlar, "kaza yaptın" lafı pek doğru değil valla, Evren'in HİÇ suçu yoktu, gelip çarptılar resmen yandan onlara. Olayı anlattılar da, inanılmaz bir olay, filmlik bir "senaryo" valla. Çok sevindim kalıcı bir arazları olmamasına. -turgut