kaza yaptım ölümden döndüm :(

Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
31
hayaletfilo tekrar gecmis olsun insallah kaza yaptim diye motor kullanmayi birakmazsin seni yollarda gormek isteriz
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
hayaletfilo tekrar gecmis olsun insallah kaza yaptim diye motor kullanmayi birakmazsin seni yollarda gormek isteriz

Bırakmakmı odaneymişşşş yyawwww??? en kısa zamanda kendimi toparlar toparlamaz motor üstündeyim.Şimdidien çok özledim çokkkk :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Büyük geçmiş olsun.Full korumanın büyük faydası oldu demek.Yaz geldi korumalar çıktı ne olacak halimiz bilmiyorum :cyclopsan:pale::pr:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
verilmiş sadakan varmış.. geçmiş olsun.. herzaman gözünüz yolda açık olsun
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
7
Çok geçmiş olsun. Tam korumanın önemi birkez daha ortaya çıktı.
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
allah korumuş sizleri.........büyük geçmiş olsun
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
71
Şu gerizekalı sürücüler yüzünden kız arkadaşımı motora bindirmek istemiyorum ya ! Çok sinirlendim çok geçmiş olsun
 
Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
13
Gecmis Olsun Ne Kadar Dikkat Etsek De Ne Yazik Ki Magandalarin Kurbani Olabiliyoruz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Geçmiş olsun arkadaşım kulağıma küpe olur benim inşallah kısa mesafe diye bazen takmazlık yapıyorum.Off ki of bana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst