ferotr kardeşim forumları takip ediyorsan
bizim kadirlide bir motosiklet kulübümüz var insan geleceğini bildirmezmi !
misafirseverliğimize güvenebilirsin bidaha bizden habersiz olmasın.
Kadirliden selamlar.
Paylaşım için sağolasın. Konakladın mı hiç. Resimlerdeki tarihlere bakınca 2-3 gün geçmiş gibi....
Güzel ve tek tabanca geziler insanı birazda yorar kanımca...ale:
Ama yinede hoş bir gezi olmuş....:rendeer:
Makinanda bayağı temizmiş..Bol neşeli ve rüzgarlı km'ler paşam..:rendeer:
kardeş emegine saglık güzel bi gezi olmuş 600 km yol tek başına olmaz bence sıkıntı olmadı ya
oooo olmadı ama oralardan geliyorsun onca yolu ve bize bi haber etmiyorsun.yakup abi sevdiğimiz bir ustamız. keşke bi haber etseydinde seni karşılayıp ilgilenseydik.bundan memnuniyet duyardık üzüldüm şimdi.neyse bidaha gelecekmişsin bekleriz bu sefer osmaniye mt ye kesin yazz bi haber et oke. saygılar
hocam seninle kesin tanışmalıyız hayat tarzmız aynı motosikletle gidilmeyecek yer yok
Güzel bir yol yapmıssın ; daha cok fotoğraf ekleyebilirdin..
güzel bir gezi olmuş fotoğraflar için teşekkürler