kayseri'den osmaniye'kadirliye gidiş..

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
gezi yapılalı 7 ay olmuş ama güzel manzaralar içinde güzel bir gezi olmuş caracal nasıldı motor yorumu alalım birazda i:)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
cok guzel olmus ellerıne saglık paylasım ıcın saol...ne guzel manzaralar yarabbım...
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Kadirli'ye geldiğinizde sizinle görüşmüştük, sizi benim eve götürmüştüm, benim crossa bakmıştınız hatırladınız mı. Kadirli KAMOK'tan selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kadirli'ye geldiğinizde sizinle görüşmüştük, sizi benim eve götürmüştüm, benim crossa bakmıştınız hatırladınız mı. Kadirli KAMOK'tan selamlar.

hatırlamaz olurmyum :) seneye tekrar gelmeyi düşünüyorum...bu ara yakup abi'ye selamımı iletirseiz sevinirim ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst