- Katılım
- 10 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,592
gezi yapılalı 7 ay olmuş ama güzel manzaralar içinde güzel bir gezi olmuş caracal nasıldı motor yorumu alalım birazda i
Kadirli'ye geldiğinizde sizinle görüşmüştük, sizi benim eve götürmüştüm, benim crossa bakmıştınız hatırladınız mı. Kadirli KAMOK'tan selamlar.