kayseri'den osmaniye'kadirliye gidiş..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
......................
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
kadrilide benim memleket manzaralar süper teşekkürler paylaştığın için
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
58
harbiden nefis bir tur olmuş.görüntülerde güzel .motorda daha ne denebilirki??
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşım için sağolasın. Konakladın mı hiç. Resimlerdeki tarihlere bakınca 2-3 gün geçmiş gibi....
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
ferotr kardeşim forumları takip ediyorsan
bizim kadirlide bir motosiklet kulübümüz var insan geleceğini bildirmezmi !

misafirseverliğimize güvenebilirsin bidaha bizden habersiz olmasın.
Kadirliden selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ferotr kardeşim forumları takip ediyorsan
bizim kadirlide bir motosiklet kulübümüz var insan geleceğini bildirmezmi !

misafirseverliğimize güvenebilirsin bidaha bizden habersiz olmasın.
Kadirliden selamlar.

kadirli'mt'den 2 kişi le görüştüm yakup abi'nin orada (mert motor) isimlerini hatırlayamıyorum ama birisi polis memuru klr'650'si var,diğer arkadaş'ta gn 125 birde yamaha kross vardı hatta motosillerini göstermek için evine götürdü,derneğinizin önündende geçtik ama kimse yoktu,inanın sizlerle görüşmeyi çok isterdim ama bir türlü fırsat bulamadım inşallah eylülde tekrar gelmeyi düşünüyorum.. o'zaman kadirli mt'yle tanışma fırsatı bulurum...

Paylaşım için sağolasın. Konakladın mı hiç. Resimlerdeki tarihlere bakınca 2-3 gün geçmiş gibi....

yolda konaklamadım fotoğraf makinasında bir anormallik var,bende sonradan farkettim..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel ve tek tabanca geziler insanı birazda yorar kanımca...:pale:
Ama yinede hoş bir gezi olmuş....:rendeer:

Makinanda bayağı temizmiş..Bol neşeli ve rüzgarlı km'ler paşam..:rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
kardeş emegine saglık güzel bi gezi olmuş 600 km yol tek başına olmaz bence sıkıntı olmadı ya
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
güzel gezi olmuş. kadirli benimde memleketim sayılır. iyi bilirim. çamlı gayfede çay, şahin tepesinde et mangal güzel olur.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
oooo olmadı ama oralardan geliyorsun onca yolu ve bize bi haber etmiyorsun.yakup abi sevdiğimiz bir ustamız. keşke bi haber etseydinde seni karşılayıp ilgilenseydik.bundan memnuniyet duyardık üzüldüm şimdi.neyse bidaha gelecekmişsin bekleriz bu sefer osmaniye mt ye kesin yazz bi haber et oke. saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel ve tek tabanca geziler insanı birazda yorar kanımca...:pale:
Ama yinede hoş bir gezi olmuş....:rendeer:

Makinanda bayağı temizmiş..Bol neşeli ve rüzgarlı km'ler paşam..:rendeer:

teşekkür ederim murat abi.tek tabanca gezmeyi sevenlerdenim..

kardeş emegine saglık güzel bi gezi olmuş 600 km yol tek başına olmaz bence sıkıntı olmadı ya

sıkıntı olmadı dediğim gibi daha güzel oldu.doğa ile baş başa...

oooo olmadı ama oralardan geliyorsun onca yolu ve bize bi haber etmiyorsun.yakup abi sevdiğimiz bir ustamız. keşke bi haber etseydinde seni karşılayıp ilgilenseydik.bundan memnuniyet duyardık üzüldüm şimdi.neyse bidaha gelecekmişsin bekleriz bu sefer osmaniye mt ye kesin yazz bi haber et oke. saygılar

bir çoğunuzu zaten forumlardan tanıyorum. inşallah dediğim gibi bir dahaki gelişimde sizlerle tanışma fırsatı bulurum...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
hocam seninle kesin tanışmalıyız hayat tarzmız aynı motosikletle gidilmeyecek yer yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst