[Kayseri - MT]

Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
10
görsel modifiye düşünüyorsan pek bişey yapamazsın o makinaya ama yinede görmem lazım cihazı

[email protected] msnyi eklermisin daha detaylı konuşabiliriz. =)

08ZS250GS-Sport02.jpg


motor bu
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
[email protected] msnyi eklermisin daha detaylı konuşabiliriz. =)

08ZS250GS-Sport02.jpg


motor bu

motorunu biliyorum daha önce yetkili servisi idim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 AM ----------

kayseri grubunda ramzey QM 250 kullanan varmı?veya bu motosiklet hakkında bilgi verecek kimse varmı kısmetse diğer haftaya alıyorum 2.elini

güzel motor ama kayseride yedek parça bulman biraz zor hatta imkansız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:52 AM ----------

günaydın kayseri mt
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
iki gündür yollardayım. kapadokyann altına üstüne getirdim. 300 km yol yapım. hayatım kaydı :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

:)



:wiinkk:

:cherry:

Hayırlı iftarlar arkadaşlar,en kötü menünüz böyle olsun :mrgreen:
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Herkese selam ben Semih: Arkadaşlar Kayseriye yeni taşındım. daha önceleri İstanbulda ikamet ediyordum.CBF 150 kullanıyorum. SHARK S 500 Alphina kaskımın kenarındaki vizör açacak yeri ve küçük demir bilyeler düşmüş Bunu yaptırabileceğim aksesuar satan yer varsa adresini açıklayıcı bir şekilde yazarsanız memnun olurum. şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
10
"ünlümotor" hala bi cevap alamadım :) =) motoruma grenaj yaptırmak istiyorum motor kısmını kapattırıcam.bunu kayseride yapabilicek olan warmı? çok zor olmasa gerek :D
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
"ünlümotor" hala bi cevap alamadım :) =) motoruma grenaj yaptırmak istiyorum motor kısmını kapattırıcam.bunu kayseride yapabilicek olan warmı? çok zor olmasa gerek :D

arkadaşım ben sana cevap verdim ama anlamamışın sanırım motorunu görmem lazım elimde bulunan hazır grenajlar olursa takıla bilir yoksa sanayiide kalıp yaptırıp grenaj yaptıracaksın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:51 AM ----------

günaydın kayseri mt
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar,arkadaşlar,kardeşler,can yoldaşlar,motorcular :p Yeni dilde motosikletçiler :)

Millette bir sağukluk seziyorum,Soğuk meze misali ! Ne iş kardeşler bu böyle olmaz!Ölümlü dünyadayız,kalıcı değiliz,Dostluklar kolay kurulmaz Yazın bir şeyler boş bırakmayın buraları...
Yemek resimleri koydurtmayın bana ertesi günü oruç,oruç ağzınızın suyu akar benden söylemesi :mrgreen: Zaten geçenki resimleri koyduğumda kulaklarım çınlıyordu :queen:

Hadi bakalım bekliyorum :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
Dostlar,arkadaşlar,kardeşler,can yoldaşlar,motorcular :p Yeni dilde motosikletçiler :)

Millette bir sağukluk seziyorum,Soğuk meze misali ! Ne iş kardeşler bu böyle olmaz!Ölümlü dünyadayız,kalıcı değiliz,Dostluklar kolay kurulmaz Yazın bir şeyler boş bırakmayın buraları...
Yemek resimleri koydurtmayın bana ertesi günü oruç,oruç ağzınızın suyu akar benden söylemesi :mrgreen: Zaten geçenki resimleri koyduğumda kulaklarım çınlıyordu :queen:

Hadi bakalım bekliyorum :cat:

beni dellendirme bak ferat birdaha sakın yemek resimleri koymayoksa baa iftar yemegi ısmarlamak zorunda kalacaksın paşa mehmet abiye selam birde aklıma gelmişken motoru satıyormuşun be alam kaçlira istiyon 1 büyük bir küçükbas hayvan verem birde bende tavuk kesek tamammı kabulmüsü,n
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst