görsel modifiye düşünüyorsan pek bişey yapamazsın o makinaya ama yinede görmem lazım cihazı
[email protected] msnyi eklermisin daha detaylı konuşabiliriz. =)
motor bu
görsel modifiye düşünüyorsan pek bişey yapamazsın o makinaya ama yinede görmem lazım cihazı
kayseri grubunda ramzey QM 250 kullanan varmı?veya bu motosiklet hakkında bilgi verecek kimse varmı kısmetse diğer haftaya alıyorum 2.elini
motorunu biliyorum daha önce yetkili servisi idim
otorun alt kısmına grenaj yaptırmak istiyorum bana yardımcı olabilicekmisin?:silent:
günaydınnn kayserii..
bana yardımcı olabilicek yokmu?
ünlü motor var düven önünde orada mehmet bey var oradabula bilirsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:38 PM ----------
geceniz iyi olsun
"ünlümotor" hala bi cevap alamadım=) motoruma grenaj yaptırmak istiyorum motor kısmını kapattırıcam.bunu kayseride yapabilicek olan warmı? çok zor olmasa gerek
![]()
Dostlar,arkadaşlar,kardeşler,can yoldaşlar,motorcularYeni dilde motosikletçiler
![]()
Millette bir sağukluk seziyorum,Soğuk meze misali ! Ne iş kardeşler bu böyle olmaz!Ölümlü dünyadayız,kalıcı değiliz,Dostluklar kolay kurulmaz Yazın bir şeyler boş bırakmayın buraları...
Yemek resimleri koydurtmayın bana ertesi günü oruç,oruç ağzınızın suyu akar benden söylemesi :mrgreen: Zaten geçenki resimleri koyduğumda kulaklarım çınlıyordu :queen:
Hadi bakalım bekliyorum :cat: