[Kayseri - MT]

Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
tekrar yazıyorum pazar saat15:30 da ünlünün önünde toplanıyor herkes herkes tam saatinde burada olsun ünlü motorda
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
tuncay yine yazdıklarını anlayana kadar canım çıktı.şifre çözücü gerekli senin ne dediğini anlayana kadar. geçmişini bilmesem bu fransa bozmuş seni diyeceğim ama. uzmir neresi? fun ne? gün mü? memlekete nin aradaki le hecesi nereye kayboldu? bide "ayak basmış" ı anlamak her babayiğidin harcı değil:mrgreen:.hoşgeldin:rendeer:

vatana milllete hayırlı olsun
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
He he he kusura bakma. İpodtan girdigim icin dokunmatik klave ile yazdigimdan ve acele ile yazdigimdan dolayi bi harfe basacagima yanlislikla yanindaki harfe basmis oluyorum.
Tamam bidaha yazmiyacam
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
10
arkadaşlar ben kayseride üni okuyorum.bu 2. yılım. benim motosikletim zs 250 gs racing. motora modifiye yaptırabiliceğim nereler wwar kayseride.? yardımlarınız için şimdidek çok tşk ediyorum. msn adresimi yazıorum >>> [email protected]
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
tuni nerdesin daha gelmedin mi kayseriye 4 gözle seni bekliyorum !........Bu arada bu gün mondial 250 mct ye bakmak için ünlü motora uğruycam inş elinde vardır
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
10
günaydınnn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 AM ----------

arkadaşlar düvenönünde bi moto modifiyeci warmı bilen warmı? ve dükkanın adı nedir?
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
günaydınnn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 AM ----------

arkadaşlar düvenönünde bi moto modifiyeci warmı bilen warmı? ve dükkanın adı nedir?
ünlümotor a git mehmet abi ardımcı olur sana. en kötü yönlendirir...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 PM ----------

tuni nerdesin daha gelmedin mi kayseriye 4 gözle seni bekliyorum !........Bu arada bu gün mondial 250 mct ye bakmak için ünlü motora uğruycam inş elinde vardır

he la geldim kayserideyim. dün sabah geldim. ma abu hafta full doluyo. pazar günü görüşelim istersen yağmur yağmazsa...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 PM ----------

arkadaşlar ben kayseride üni okuyorum.bu 2. yılım. benim motosikletim zs 250 gs racing. motora modifiye yaptırabiliceğim nereler wwar kayseride.? yardımlarınız için şimdidek çok tşk ediyorum. msn adresimi yazıorum >>> [email protected]

hoşgeldin.
hangi bölümde okuyorsun? bende erciyes üni de öğrenciym..
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
vaey Tuni hşhldin gömzmz yllorad kamlmışıt. braz mtornla vait grçir pazer gröeşürüz.:cherry:

lilrap sen de hoşgeldin aramıza.akşamları çay içmeye seni de bekleriz yabancı yok
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
10
vaey Tuni hşhldin gömzmz yllorad kamlmışıt. braz mtornla vait grçir pazer gröeşürüz.:cherry:

lilrap sen de hoşgeldin aramıza.akşamları çay içmeye seni de bekleriz yabancı yok

eywww aranızda olmaktan şeref duydum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:34 AM ----------

ünlümotor a git mehmet abi ardımcı olur sana. en kötü yönlendirir...:cat:







hoşgeldin.
hangi bölümde okuyorsun? bende erciyes üni de öğrenciym..

eyw hoşbuldum dış ticaret :D ayrıca bu ünlü motor grenaj doldurabiliomu?
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
günaydınnn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 AM ----------

arkadaşlar düvenönünde bi moto modifiyeci warmı bilen warmı? ve dükkanın adı nedir?

hoş geldi kalıcı ve katılımcı olmanı dilerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------

eywww aranızda olmaktan şeref duydum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:34 AM ----------



eyw hoşbuldum dış ticaret :D ayrıca bu ünlü motor grenaj doldurabiliomu?

motorunun marka ve modeli ne

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------

günaydın kayseri mt
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
10
hoş geldi kalıcı ve katılımcı olmanı dilerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------



motorunun marka ve modeli ne

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------

günaydın kayseri mt

zealsun zs 250 gs racing
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
kayseri grubunda ramzey QM 250 kullanan varmı?veya bu motosiklet hakkında bilgi verecek kimse varmı kısmetse diğer haftaya alıyorum 2.elini
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst